دکوراسیون, مقالات

چرا محصولات ایکیا تا این حد پرطرفدارند؟

محصولات ایکیا از محبوب ترین لوازم کاربردی در میان خریداران جهانی هستند. عوامل زیادی هم در میزان این محبوبیت تاثیر دارند. که از تنوع و زیبایی تا قیمت مناسب و دوام بالا را می توان در لیست آنها جا داد.
اما در کل می بینیم که ایکیا سال به سال بیشتر بین مردم محبوب و پرطرفدار شده و محصولات آن خریداران بیشتری پیدا می کند!
اما چگونه و چرا؟

در مطلب پیش رو، ضمن بررسی این موضوع، می پرسیم:

• چرا ایکیا تا این حد محبوب است؟
• ایکیا اصل را از کجا بخریم؟

با هم متن را مطالعه کنیم.

سایر مطالب: ویژگی های مبل راحتی جدید

راز محبوبیت محصولات ایکیا در چیست؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دقت و حوصله زیادی برای انتخاب و خرید لوازم مورد نیاز خود صرف می کنند! یا آنها که دقت و حساسیت ویژه ای در نگهداری لوازم خود به خرج می دهند. و ظاهر و ماهیت لوازم هر دو برایشان اهمیت دارد. در این صورت خرید از برند ایکیا می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب آید.
این برند سوئدی و با کیفیت سالهاست مبنای تولیدات خود را بر سادگی، زیبایی و مرغوبیت گذاشته است.
علاوه بر این تلاش کرده تا با حفظ قیمت ها در حد معقول و قابل قبول، مشتریان را در خرید آسان و به‌صرفه محصولات خود یاری کند.

اما چطور می توان همه این موارد را به طور همزمان مراعات نمود؟

در ادامه مطلب با ما همراه بمانید تا راز وجود این همه مزایا را در یک محصول برایتان بگوئیم.

ایکیا: زیبا، ارزان با دوام!

زیبایی محصولات برند ایکیا را بسیاری در سادگی آنها می دانند.
بر خلاف تصور قدیمی، حذف یا کاهش تزئینات اضافه نه تنها جلوه لوازم را کم نمی کند. بلکه به آنها نوعی زیبایی با اصالت می بخشد. ضمن اینکه با کم شدن یراق آلات و تزئینات اضافه، وسایل کمتر آسیب دیده یا خراب می شوند. بنابراین زیبایی آنها برای مدت بیشتری دوام خواهد آورد.
اما غیر از زیبایی، عوامل بسیار دیگری هم وجود دارد که برای رضایت مشتریان و جلب توجه و علاقه در آنها لازم است. ایکیا به تک تک این موارد پرداخته و آنها را مد نظر قرار داده است.
در ادامه مطلب به لیست مواردی می پردازیم. که ایکیا و محصولات آن را تا این حد محبوب کرده است.
با ما همراه بمانید.

۷ کلید محبوبیت ایکیا بین مصرف کنندگان!

• قیمت ارزان:

ارزان بودن محصولات تولیدی و عرضه شده توسط ایکیا مورد جالبی است. که دلیلی بسیار متفاوت با ارزانی های موجود در سطح فروشگاه های دیگر دارد!
در اغلب موارد ارزانی یک کالا با پایین بودن سطح کیفی آن ارتباط دارد. این در حالی است که ایکیا توانسته ضمن حفظ مرغوبیت، کالاهایی با قیمت پایین تر نسبت به نمونه های مشابه تهیه و عرضه کند.

• شیوه فروش:

یک فروشنده خوب و موفق، علاوه بر ارائه محصولات کیفی، از شیوه صحیح عرضه کالا نیز استفاده کرده و به این وسیله سطح فروش خود را بالاتر می برد.
ایکیا نیز برای فروش محصولات خود از روش های حرفه ای استفاده کرده و خدمات جانبی نظیر ارسال و پشتیبانی قوی را نیز در برنامه فروش خود قرار داده است.

• دوام بالا:

ماندگاری طولانی مدت محصولات این برند، به محبوبیت بالایی برای این تولیدات انجامیده است، زیرا هم به حفظ زیبایی آنها می انجامد و هم به لحاظ صرفه اقتصادی برای مشتریان مناسب است.

• سلیقه جهانی: محصولات برند ایکیا را بسیاری از مردم در سراسر دنیا دوست دارند.

دلیل این علاقه یک سلیقه همگانی و پیروی از سبکی است که ایکیا در تولید این ملزومات به کار گرفته است. به عبارتی مردم در سراسر دنیا، برای مثال شیوه تولید و نمای دکوراتیو محصولات این برند را پسندیده و آن را در دکوراتیو منزل و محل کار خود مورد استفاده قرار داده اند.
در مورد لوازم آشپزخانه، ابزار آلات و بسیاری اقلام مصرفی دیگر که در میان تولیدات ایکیا به چشم می خورند هم روال کار به همین شکل است.

• کیفیت مواد اولیه:

کاربرد مواد اولیه مرغوب برای تولید محصولات ایکیا را می توان یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنها بین مردم دانست.
دلیلی که با دوام و به صرفه بودن این تولیدات گره خورده و در مجموع به رضایت مشتریان و پرطرفدار شدن این محصولات انجامیده است.

• سادگی در کنار زیبایی:

زیبایی و سادگی در محصولات تولیدی ایکیا از جمله مواردی است. که این روزها با سلیقه عمومی کاملا هماهنگ است.
بسیاری از مردم امروزه از تجملات زیاد خسته اند و لوازم ساده و بی پیرایه را بیشتر از سایر موارد می پسندند. به همین دلیل هم محصولات این برند که زیبایی خود را با کاهش و حذف تزئینات اضافه به دست آورده اند، بین عموم خواهان زیادی دارند.

• در دسترس بودن و خرید آسان:

شیوه خرید و سهولت آن، یکی از دلایلی است که مردم را به خرید کالا از یک فروشگاه تشویق می کند.
هر قدر این محصولات را آسان تر و در دسترس تر تهیه کنیم، تمایل ما به انجام این معامله بیشتر خواهد شد. هم‌چنین اطمینان از صحت و اصل بودن کالای تهیه شده. نیز از دیگر دلایل محبوبیت برند هایی است که بین مردم معروفند.
ایکیا از این نظر بین عموم مردم در کشورهای مختلف دنیا به خوشنامی معروف است.
در تهران نیز با اطمینان خاطر می توانید کالای اصل برند ایکیا را خریداری نمایید. ضمن اینکه خرید آنلاین محصولات ایکیا با سهولت و راحتی بالایی صورت می گیرد.

 

تنوع را در ایکیا جستجو کنید!

نیازهای عمومی مردم اغلب با هم تفاوت های زیادی دارد.
از نوع لوازم تا کاربرد آنها بسته به محیط و توان خرید افراد با یکدیگر فرق می کند. به همین دلیل نیز اغلب اقلام درخواستی همه افراد را نمی توان در یک مکان یا فروشگاه پیدا کرد!
اما ایکیا با بیش از ۱۲ هزار قلم کالای متنوع در مجموعه شعب خود، به خوبی توانسته رضایت مشتریانی با سلیقه های مختلف را جلب کند.
هم چنین خرید محصولات متنوع از یک فروشگاه را عملی نموده است. موردی که با تامین کالاهای متنوع و مختلف در یک مجموعه، خرید را آسان، سریع و لذت بخش می کند.

در ایکیا می توانید انواع دکوراتیو های مدرن خانه، ظروف زینتی و کاربردی آشپزخانه، اقلام بهداشتی، ملزومات صنعتی و کار و بسیاری دیگر از نیازمندی های خود را یک جا تهیه نمایید.

هم چنین اگر به مبلمان، میز و صندلی کار، تحریر و غذاخوری نیاز دارید، فروشگاه ایکیا مکان مناسبی برای تهیه همه آنها خواهد بود.
تنوع محصولات ایکیا به اینجا ختم نمی شود و ضمنا لیست بلند بالای کالاهای این مجموعه را در مطلبی به این کوتاهی نمی توان گنجاند.
اما همین قدر بگوییم که کمتر کسی از فروشگاه ایکیا دست خالی بر می گردد!

ایکیا اصل را از کجا بخرم؟

مشکل اجناس تقلبی و فیک، که با آرم و مشخصا برند های معروف به فروش می رسند، مشکل تازه ای نیست! بازار اجناس تقلبی در هر گوشه از دنیا ممکن است دایر باشد.

اما برای رفع این مشکل، یک راه حل موثر وجود دارد که به شما بابت خریدتان اطمینان می دهد.
بله! منظور ما خرید محصولات مرغوب ایکیا از نمایندگی این فروشگاه است! جایی که بابت خرید خود گارانتی و ضمانت صحت کالا دریافت می کنید.

هم چنین در صورت خرید از چنین محلی، از خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی نیز برخوردار خواهید شد. پس توصیه می کنیم خرید خود را با آرامش بیشتر از نمایندگی های این برند در کشور های مختلف انجام دهید. در ایران نیز مراکز این فروشگاه را می توانید به راحتی در تهران دنبال کنید.
برای خرید آسان جهت افرادی که مایل به خرید حضوری نیستند. نیز فروش آنلاین کالاهای ایکیا امکان پذیر شده است.

کلام آخر

اگر مایلید خریدی آسان، به صرفه و دلچسب را تجربه کنید. ما خرید محصولات ایکیا را پیشنهاد می کنیم.
هم چنین برای اطمینان از اصل بودن محصولاتی که می خرید، بهتر است. این کار را از طریق نمایندگی این فروشگاه چند ملیتی در ایران انجام دهید.
به این ترتیب هم خرید آسان تری خواهید داشت. و هم این کار را با اطمینان بهتری انجام می دهید.

ایکیا به مشتریان خود خدمات ویژه و پشتیبانی شرکتی نیز عرضه می کند. و به دلیل بومی سازی محصولات خود و بسته بندی و مونتاژ در محل، قیمت ارزان را برای کالاهای عرضه شده حفظ کرده است.
از ایکیا با اطمینان، ارزان و آسان خرید کنید.

مقاله پیشنهادی: با ظروف ایکیا لذت آشپزی را تجربه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *