انواع تشک, مقالات

مرکز فروش تشک در غرب تهران

مرکز فروش تشک در غرب تهران

بهترین مرکز فروش تشک در غرب تهران

در دنیای مدرن امروزی انجام فعالیت های روزمره همراه با استرس و فشار به افراد است. به همین دلیل خواب کافی و راحت تاثیر زیادی در سلامت و کارآمدی افراد خواهد داشت. بنابراین، باید زمان و لوازم مناسب برای خواب خوب را فراهم نمایید. یکی از مهم ترین لوازم، سرویس خواب و انواع تشک می باشد. فروشگاه اینترنتی گرم و نرم مرکز فروش تشک در غرب تهران انواع تشک از برند های معتبر را در مجموعه خود ارائه می دهد. که مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته است.

تشک ها از مهمترین وسائل موجود در اتاق خواب هستند. به دلیل وجود تنوع زیاد این محصول در بازار، سبب شده تا انتخاب تشک باکیفیت بسیار با اهمیت باشد. چون استفاده از تشک غیر استاندارد برای استراحت و خواب، فرد را دچار بیماری های عضلانی و ستون فقرات، مانند دیسک کمر، خواهد کرد.

انواع تشک

تشک ها انواع مختلفی دارند که در بازار موجود است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود و ویژگی های بدنی، اقدام به خرید تشک نمایند. مرکز فروش تشک در غرب تهران عرضه کننده انواع تشک به مشتریان می باشد.

تشک فنری

ساده ترین و راحت ترین مدل از انواع تشک، تشک فنری است. که در مقایسه با دیگر مدل ها، قیمت پایین تری دارد. این نوع تشک بیشتر برای کودکان، جوانان و افراد کم وزن استفاده می شود.

تشک طبی

این مدل تشک در مقایسه با انواع دیگر، سفت تر می باشد و مصرف پزشکی دارد. این مدل تشک دارای فنر نیست و تکان نمی خورد. خرید تشک طبی بی کیفیت می تواند بر سلامتی افراد تاثیر بگذارد. از ویژگی های خاص در استفاده از این نوع تشک، متناسب بودن سفتی و فنر های تقویت شده در آن می باشد.

ویژگی های مهم برای خرید تشک مناسب

برای خرید یک تشک خوب و مناسب باید ویژگی هایی را در آن بررسی کنید. که در زیر به آن اشاره شده است:

راحتی

یک تشک خوب باید به گونه ای باشد تا بدن در حالت دراز کشیدن بر روی آن راحت باشد. یعنی ستون فقرات، به گونه ای باشد که انگار فرد ایستاده است. چون در زمان خواب، بیشترین وزن بدن بر روی شانه، کمر و باسن فرد قرار دارد. تشک باید طوری باشد که فرد به راحتی بر روی آن دراز بکشد.

دوام

افراد برای رفع خستگی ناشی از کارو فعالیت های روزمره و بازیابی انرژی بدن، به خواب نیاز دارند. استفاده از تشک با کیفیت که دوام خوبی نیز داشته باشد، از ویژگی های یک تشک مناسب می باشد.

فضا

ابعاد تشک نیز از موارد مهم در زمان خرید است. در هنگام انتخاب تشک باید به جثه فرد نیز توجه شود. هر فرد سالم در خواب ۴۰ تا ۶۰ بار غلت می زند. بنابراین خرید تشک کوچک، باعث سلب آرامش و آزادی در هنگام خواب می شود. تشک های سفری یک نفره، با حجم کم خود فقط برای استفاده در چند شب مناسب هستند. هم چنین در انتخاب تخت و تشک متراژ اتاق خوابتان را نیز در نظر داشته باشید..

فنر

نوع فنر و ضخامت آن هم در کیفیت تشک تاثیر دارد. باید از فنری در تشک استفاده شود که اگر دو نفر با هم بر روی تشک خوابیده باشند. با تکان خوردن و غلت زدن یکی، نفر دیگر متوجه نشود. و نیز با گذشت زمان، به دلیل اصطکاک سر و صدا ایجاد نشود.

اسفنج

در زمان خرید تشک باید به وزن و تراکم اسفنج نیز دقت کرد. هر چقدر، اسفنج متراکم تر باشد، تشک سفت تر شده و در دسته بندی مدل های طبی قرار می گیرد.

جنس پارچه رویه

پارچه تشک از مهمترین نکات در زمان خرید می باشد. ضد حریق، ضد آب و ضد نفوذ حشرات بودن از خصوصیات پارچه رویه تشک می باشد.

محافظ تشک

بعضی از تشک ها دارای کاور محافظ هستند. محافظ تشک از کثیف شدن رویه تشک جلوگیری می کند. و در نتیجه باعث طولانی تر شدن عمر رویه می شود.

نمایندگی فروش تشک در غرب تهران

تشک خوشخواب یکی از لوازم خواب در خانه ها می باشد که به جز راحتی از نظر پزشکی نیز اهمیت دارد. به همین علت برندهای داخلی و خارجی بسیاری در حوزه طراحی و تولید انواع تشک فعالیت دارند. فروشگاه اینترنتی گرم و نرم، مرکز فروش تشک در غرب تهران یکی از فروشگاه های انلاین معتبر است که در زمینه فروش تشک های خوشخواب از مارک های ایرانی و خارجی فعال است. تیم فنی و قوی این مجموعه با مشاوره تخصصی و رایگان، جدید ترین اطلاعات در زمینه محصولات خوشخواب را با قیمت های جدید به خریداران ارائه می دهد. تا شما بتوانید به صورت غیر حضوری و به راحتی اقدام به خرید تشک خوشخواب مورد سلیقه و مد نظر خودتان داشته باشید.

خرید مطمئن و آسان از برند معتبر ایرانی از جمله رویال، رویا، خوشخواب، تن آسای و لایکو و انواع مختلف تشک های یک نفره، دو نفره، تشک مهمان، خوشخواب، لبه دار و مسافرتی در این فروشگاه قابل خریداری است. و برند های خارجی نیز مانند زست (Zest) و برن (Bern) نیز که در بین خریداران پرطرفدار هستند در این سایت موجود می باشد. این مجموعه فروش تشک های مختلف، با متنوع ترین قیمت ها برای افراد با توان مالی مختلف، را پوشش می دهد.

چگونه یک تشک مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از خرید تشک، در ابتدا باید سبک زندگی و وضعیت بدنی خود را بشناسید. سپس فضای اتاق و اندازه تخت خواب خود را بدانید. در زمان انتخاب تشک مناسب باید به این موارد توجه کرد، که تشک باید از سطح تخت بالاتر باشد و فنرهای تشک قوی باشد. همچنین نوع پارچه، استحکام و مقاومت تشک و نوع دوخت نیز از نشانه هایی است که نشان دهنده مرغوبیت کالا می باشد.

امروزه افراد به راحتی می توانند به جای مراجعه به فروشگاه های مختلف، از سایت های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی گرم و نرم، که مرکز فروش تشک در غرب تهران می باشد، مراجعه نمایید. و تشک مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب و حتی ارزان تر از بازار خریداری کنید. فروشگاه آنلاین گرم و نرم انواع تشک از بهترین برند ها و متناسب با نیاز افراد را عرضه می کند.

خرید انواع تشک با گارانتی خرید، کیفیت تضمین شده، حمل فوری و رایگان با امکان پرداخت در محل را با فروشگاه اینترنتی گرم و نرم تجربه نمایید. خرید از فروشگاه اینترنتی، سبب می شود در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و امکان بررسی و مقایسه محصولات متنوع در هر زمان از شبانه روز را برای انتخاب تشک مورد نظر ممکن می کند.

زمان تعویض و خرید تشک نو چه وقت است؟

تشک نیز مانند کالا های مصرفی دیگر، عمر مشخصی دارد. اما زمان تعویض تشک، وقتی است که در زمان خواب بر روی آن آرامش نداشته باشید. علی الخصوص تشک های فنری، چون دارای فنر هستند و بعد از مدتی حالت فنری خود را از دست می دهند. و سبب می شود که کمر شما در گودی تشک فرو برود که می تواند در طولانی مدت، به کمر فرد آسیب های جدی وارد کند. بنابراین، هر وقت احساس ناراحتی در زمان خواب داشتید، به فکر تعویض تشک خود باشید. با توجه به راهنمایی های گفته شده در مورد خرید تشک، می توانید بهترین و مناسب ترین تشک را برای خود تهیه نمایید.

کلام آخر

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی گرم و نرم تجربه کنید. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بستری مناسب برای ارسال انواع تشک به تمام نقاط کشور را فراهم نماییم. شما می توانید با خرید از سایت گرم و نرم که مرکز فروش تشک در غرب تهران می باشد بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول را در اختیار داشته باشید. این مجموعه ارسال در کوتاه ترین زمان، و ارائه خدمات پس از فروش “7 روز گارانتی خرید” را هدف خود قرار داده تا مشتریان تجربه خوبی از خرید آنلاین داشته باشند.

در هنگام خرید آن لاین از صحت و سلامت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید تا مشکلی در مسیر خرید جنس اصل و با کیفیت نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی گرم و نرم با داشتن نماد اعتماد الکترونیک بهترین مرکز خرید تشک و کالای خواب اصل می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *