انواع تشک

محافظ تشک رویا

کاربرد محافظ تشک رویا

محافظ تشک رویا چیست؟

همه ما زمانی که قصد داریم تشک مناسب و استانداردی خریداری کنیم به فکر محافظت از آن هم هستیم. محافظ تشک، چیزی است که علاوه بر حفظ دوام تشک، نظافت و کیفیت آن را نیز حفظ می کند. حالا که می خواهید از تشک ارزشمند خود محافظت کنید پس چه بهتر که محافظ تشک رویا را انتخاب کنید. حالا چرا محافظ تشک رویا؟ برای فهمیدن دلایل آن به مطالبی که قرار است ما گرم و نرمی ها برای شما توضیح دهیم خوب توجه کنید.

چند مدل محافظ تشک رویا داریم؟

اول از همه اصلا بیایید ببینیم این محافظ تشک رویا چیست و چند نوع است؟ محافظ تشک رویا یک لایه محافظتی برای تشک های تخت و خوشخواب شماست. این محافظ تشک رویا یا سایر محافظ های دیگر زمین تا آسمان فرق دارد. درواقع همین تفاوت است که آن را از سایر محافظ تشک های دیگر متمایز می کند. محافظ تشک رویا استاندارد ها و جزئیات خاص خودش را دارد که قرار است در ادامه در مورد همه آن ها صحبت کنیم. در حال حاضر در بازار سرویس خواب و تشک دو نوع محافظ تشک رویا وجود دارد. این انواع موجود عبارتند از:

  • محافظ تشک رویا معمولی.
  • محافظ تشک رویا پلاس (رویه لمینیت).

چرا باید محافظ تشک رویا را بخریم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که ترجیح می دهید اجناس بی کیفیت اما ارزان بخرید، بهتر است وقتتان را با خواندن این مطلب تلف نکنید. اما اگر کیفیت در کنار قیمت مناسب برایتان اهمیت دارد خوب به مواردی که گفته می شود توجه کنید. محافظ تشک رویا، چه در نوع معمولی و چه نوع لمینیت دار آن، جزء با کیفیت ترین هاست. کاور تشک یا محافظ تشک رویا از متریال استاندارد و با کیفیتی ساخته شده است.

محافظی که برای تشک خود انتخاب می کنید، باید از آن در مقابل بسیاری از موارد محافظت کند. محافظ تشک رویا تشک شما در مقابل آلودگی، گرد و خاک و حتی رطوبت حفظ می نماید. ظاهر جذاب و لطیفی دارد. نکته قابل توجه در ساختار محافظ تشک رویا این است که هیچ گونه ماده نامرغوب و پلاستیکی در آن به کار نرفته است.

در واقع این کاور تشک از الیاف با کیفیت و ضد حساسیت تشکیل شده است. علاوه بر حفظ استاندارد های کیفیتی در کاور تشک رویا، زیبایی های ظاهری نیز در طراحی آن کاملا حفظ شده است. بله! رویه محافظ تشک رویا از دوختی با کیفیتی و لطیف ایجاد شده است. دوختی که علاوه بر ظرافت، مرغوبیت آن را نیز به تصویر می کشد.

محافظ تشک رویا چه ویژگی هایی دارد؟

محافظ تشک رویا، محافظی با حسن ها و ویژگی های بسیار است. زمانی که تصمیم به خرید محافظ تشک رویا می گیرید، دیگر خیالتان از بابت کیفیت و راحتی خوابتان راحت باشد. حتی کودکان خود را نیز در بازی و شیطنت بر روی تشکی با محافظ تشک رویا راحت بگذارید. محافظ تشک رویا خیال شما را از داشتن تشکی تمیز، راحت و زیبا، آسوده می کند.تشک تخت خود را با تشک رویا، رویایی تر می کنید و خواب خوشی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان می آورید.

 

ویژگی های مهم استفاده از محافظ تشک رویا

  • به راحتی قابل شست و شو است.
  • نیازی به استفاده از مواد شوینده گران قیمت ندارد.
  • توری هوازی در محافظ تشک رویا به کار رفته است.
  • الیاف لمینت و نانو موجود در آن از نفوذ رطوبت به تشک جلوگیری می کند.
  • گردش هوای موجود در تشک، از ایجاد قارچ و میکروب در آن جلوگیری می کند.
  • ضد حساسیت است.
  • بسیار لطیف و نرم است.
  • با دوام و با کیفیت است.
  • برای تمام سنین از کودک تا کهنسال، مناسب و استاندارد است.
  • مواد به کار رفته در آن بسیار مرغوب بوده و از بروز مریضی های پوستی جلوگیری می کند.
  • به راحتی قابل جدا شدن و انداختن است.
  • دور تا دور آن به وسیله کش دوخته شده است.

برای افزایش عمر محافظ تشک رویا باید چه کنیم؟

تمام ویژگی ها و موارد که گفته شد، از خصوصیات پر طرفدار محافظ تشک رویا محسوب می شوند. هنگامی که محافظ تشک رویا را برای حفاظت از تشک خود انتخاب می کنید به فکر نگهداری از خود محافظ هم باشید. اگر نسبت به نگهداری از محافظ تشک رویا بی تفاوت باشید و روی مقاوم بودن آن حساب کنید، این محافظ خیلی رود خراب می شود. محافظ تشک رویا، با وجود مقاومت و دوام بالا، اما نیاز به نگهداری و نظافت دارد.

درست است که محافظ تشک رویا، تشک شما را در مقابل بسیاری آسیب ها و آلودگی ها محافظت می کند. اما خود محافظ تشک رویا نیز به محافظت و نگهداری درست احتیاج دارد. عوامل مختلف زیادی وجود دارد که در افزایش عمر و دوام محافظ تشک رویا تاثیر گذار است.

مهم ترین راه های مراقبت از محافظ تشک رویا:

  • شستشوی محافظ تشک رویا در فواصل زمانی مشخص.
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت به محافظ تشک رویا به مدت طولانی.
  • عدم شستشوی کاور تشک رویا با دمای بسیار بالا.
  • مراقبت از محافظ تشک رویا در مقابل خراش و پارگی با اشیاء تیز.
  • قرار دادن کامل تشک در محافظ و جلوگیری از شل شدن و افتادگی محافظ تشک رویا.

همان طور که در موارد بالا به آن اشاره شد، یک سری موارد ساده و آسان وجود دارد که بهتر است برای افزایش دوام محافظ تشک رویا به آن ها توجه شود. از طرفی این موارد با وجود سادگی ممکن است خیلی مورد توجه افراد نباشد. اما باید بدانید که همین موارد پیش پا افتاده می تواند در حفظ و یا آسیب دیدگی محافظ تشک رویا، بسیار موثر باشد. شما با رعایت همین موارد ساده می توانید استفاده از کاور تشک رویا را برای مدت های طولانی امکان پذیر کنید.

توجه به تمام این موارد، علاوه بر افزایش عمر محافظ تشک رویا، بهداشت و نظافت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. با این کار سلامت خود و محافظ تشک رویا را تضمین می کنید. هم دوام و عمر کاور تشک رویا را افزایش می دهید و هم پوست خود را از آلودگی مختلف محافظت می کنید.

سخن پایانی

همان طور که ما برای حفظ ظاهر و سلامت خود به لباس احتیاج داریم، تشک ما نیز به لباس احتیاج دارد. محافظ تشک رویا برای حفظ پاکیزگی و کیفیت تشک های مختلف تولید می شود. این محافظ همچون لباس، تشکتان را پوشش داده و از کثیف یا خراب شدن آن جلوگیری می کند. مجموعه خواب گرم و نرم توصیه می کند برای حفظ کیفیت تشک و خوابتان حتما محافظ تشک رویا را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه