انواع تشک

روکش ضد آب تشک رویال

کاربرد روشک ضد آب تشک رویال

روکش ضد آب تشک رویال چیست؟

شما بخش زیادی از عمر خود را در خواب و بر روی تشک هایتان سپری می کنید. این که تشک مناسبی انتخاب کنید و برای آن هم روکش تهیه کنید بسیار مهم و ضروری است. روکش ضد آب تشک رویال علاوه برا حفظ سلامت تشک سلامت شما را هم تضمین می کند. عجیب نیست که یک روکش تشک بتواند سلامت شما را تضمین کند؟ نه نیست. با گرم نرم همراه شوید تا علت های آن را متوجه شوید.

چرا باید روکش ضد آب تشک رویال را انتخاب کنید؟

خرید روکش تشک برای همه لازم است. فکر می کنید این همه تاکید برای داشتن کاور تشک برای چیست؟ بهتر است تشکی که برای خود انتخاب می کنید تشک رویال یا مدیکال باشد. چون در این تشک های استاندارد های لازم رعایت شده است. وقتی هزینه می کنید و تشک مناسبی انتخاب می کنید باید مراقب سالم ماندن آن هم باشید. راه مراقبت از تشک خرید روکش تشک است. روکشی که می خواهید تهیه کنید باید مناسب تشک و تختتان باشد. دوام و کیفیت بالایی داشته باشد.

پس چه روکشی بهتر از روکش ضد آب تشک رویال؟! روکش ضد آب تشک رویال، محافظ تشک و خوشخواب مدیکال است. همه آن چه که برای داشتن خوابی راحت و تشکی ماندگار لازم دارید در روکش ضد آب تشک رویال است. محافظ ضد آب تشک رویال باعث می شود که تشک شما از بسیاری آسیب ها در امان بماند. از طرفی از ابتلا به بسیاری از آسیب ها و بیماری های پوستی هم جلوگیری می کند.

اگر روکش ضد آب تشک  رویال را نخریم چه می شود؟

همان طور که گفتیم روکش تشک باعث محافظت از تشک می شود. اگر شما قصد ندارید که خیلی از تشکتان استفاده کنید و زودتر از شرش خلاص شوید پس بیخیال محافظ تشک شوید. اما اگر ماندگاری تشک، هزینه ای که کرده اید و سلامت پوستتان برایتان مهم است، روکش ضد آب تشک رویال را انتخاب کنید.

این که اصرار داریم که حتما روکش ضد آب تشک رویال را خریداری کنید دلیل دارد. محافظ تشک های مختلفی در بازار وجود دارد. این روکش ها در طرح و رنگ های متفاوتی هستند. حتی ممکن است ظاهری خیلی بهتر از روکش ضد آب تشک رویال هم داشته باشند. اما با این حال همان کیفیت را هم دارند؟

معلوم است که نه! در تولید تشک رویال استاندارد ها و ویژگی های خاصی گنجانده شده است. اما این ممکن نسیت که بقیه کاور های تشک های دیگر نیز همین ویژگی ها را داشته باشند. همین جزئیات است که روکش ضد آب تشک رویال را یونیک و خاص می کند.

حالا چه اتفاقی می افتد اگر روکش تشک ضد آب را انتخاب نکنیم:

• تعریق و ترشحات ناشی از بدنتان باعث آسیب رسیدن به تشک و کثیف شدن آن می شود.
• شستن تشک کار راحتی نیست. یعنی تقریبا ممکن نیست. پس کثیف ماندن زیاد تشک را نابود می کند.
• خانم ها یا آقایان زیادی هستند که ریزش مو دارند یا به مقدار کم مویشان می ریزد. این افراد باید هر روزباید صحنه جمع شدن گلوله ای از مو را روی تشکشان تحمل کنند.
• پرز، گرد و غبار، میکروب و باکتری های زیاد هستند که می خواهند تشک شما را به عنوان خانه خود انتخاب کنند. با نداشتن روکش ضد آب تشک رویال این آلودگی ها را صاحب خانه ای گرم و نرم می کنید.
• گذشت زمان و باقی ماندن این آلودگی ها بر روی تشک علاوه بر خرابی تشک شما را هم بیمار می کند. بیماری های تنفسی و پوستی اولین گزینه های هستند که با نداشتن محافظ تشک به سراغتان می آیند.

مشخصات روکش ضد آب تشک رویال

روکش ضدآب تشک رویال یک انتخاب درست و برد برد است که هیچ گاه از انتخابش پشیمان نمی شوید. حالا که می خواهید به سرغ خرید روکش ضد آب تشک رویال بروید باید آن را خوب بشناسید. اجناس زیادی هست که به اسم روکش ضد آب تشک رویال به شما معرفی می کنند. این که بتوانید اصل یا فرع بودن آن را تشخیص دهید خیلی مهم است.

گرم و نرم کنار شماست و کمکتان می کند. خوب به مواردی که در ادامه ذکر می شود توجه کنید. اگر روکش تشکی که می خرید این ویژگی ها را داشت که هیچ. اما اگر نداشت آن محافظ، روکش ضد آب تشک روبال نیست.

ویژگی های روکش ضد آب تشک رویال:

• جنس لطیفی دارد.
• دوخت محافظ ضد آب تشک رویال بسیار اصولی و تمیز است.
• قابل شستشو است.
• دیواره ای پارچه ای دارد.
• الیاف به کار رفته در آن مرغوب و از جنس پلی استر است.
• ضد حساسیت است.
•  ”   آب است.
• چهار فصل است.
• ضد تعریق و راحت است.

روکش ضد آب تشک رویال چه مزیت هایی دارد؟

برای داشتن خواب با کیفیت باید ابزار خواب با کیفیت داشته باشید و راحتی و استاندارد بودن سرویس خواب شما با راحتی خوابتان ارتباط مستقیم دارد. یکی از همین ابزار ها و وسایل سرویس خواب روکش ضد آب تشک رویال است. روکش ضد آب تشک رویال بر خلاف ظاهر ساده اش مزیت ها و فایده های زیادی دارد. مزیت هایی که اگر متوجهشان شوید بیشتر از همیشه طرفدار آن می شوید. شاید یاور نکنید اما روکش ضد آب تشک رویال تمام این مزایایی که در ادامه شرح می دهیم را شامل می شود.

مزایای روکش ضد آب تشک رویال:

• تا به حال شده است که از شدت تعرق و گرمای زیاد از خواب بیدار شوید یا اصلا خوابتان نبرد؟ با خرید روکش ضد آب تشک رویال دیگر این مشکل را نخواهید داشت.
• اگر نسبت به کثیف شدن و شستشوی مکرر کاور تشک حساسیت دارید انتخاب روکش ضد آب تشک رویال بهترین گزینه است. دوام بالا و الیاف مرغوب این محافظ از خراب شدن آن جلوگیری می کند.
• دیواره پارچه ای روکش ضد آب تشک رویال باعث می شود که روکش از تخت جدا نشود. این طوری دیگر روکش روی تخت جمع نمی شود. ظاهر زشتی هم ندارد.
• الیاف روکش ضد آب تشک رویال، هوارسانی و تراکم مناسبی دارند. این باعث می شود که در سرما و گرما احساس راحتی داشته باشید.

سخن پایانی

روکش ضدآب تشک رویال ضامن سلامتی شما و عمر و دوام تشکتان است. توصیه های مجموعه خواب گرم و نرم را جدی بگیرید و برای داشتن خوابی راحت و آسوده این محافظ را برای تشکتان انتخاب کنید.

نوشته های مشابه