نمایش 1–8 از 29 نتیجه

نمایش 9 24 36

قیمت بالش طبی هوشمند از جمله موضوعاتی است که برای بسیاری از خریداران به یکی از مهمترین دغدغه ها تبدیل شده است. نشستن های طولانی مدت پشت میز و عدم توجه به اصول خاص نشستن می تواند آسیب های جدی به کمر و گردن وارد نماید. اکثر مواقع، تجربه احساس درد در نواحی مختلف از جمله گردن و کمر به هنگام خواب اتفاق می افتد. اگر کار شما به نحوی است که مجبور به نشستن طولانی مدت بر روی صندلی هستید، حتما به بالش های طبی نیاز خواهید داشت. بالش طبی هوشمند چیست و چرا ناگریز به انتخاب آن هستیم؟

قیمت بالش طبی هوشمند موجود در بازار چقدر است؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این قبیل از سوالات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

خرید بالش مموری فوم (طبی هوشمند)

بالش مموری فوم که به آن بالش طبی هوشمند نیز گفته می شود از جمله ضروری ترین محصولاتی است که نیاز است به منظور حفظ سلامت بدن جهت خرید آن اقدام کرد. قیمت بالش طبی هوشمند در بازار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، اما قبل از هر چیز بهتر است در رابطه با ویژگی های این محصول کاربردی اطلاعات جامعی به دست آورد. بالش های مموری فوم به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند از قابلیت تغییر شکل برخوردار می باشند. به عبارتی، این نوع بالش ها متناسب با وضعیت گردن و حالت فرم بدنی هر فرد قادر به شکل پذیری هستند. این نوع بالش ها از مهره های گردن و همچنین ستون فقرات به خوبی پشتیبانی می کنند. همین امر باعث کاهش دردهای عضلانی افراد به هنگام خواب می شود. شاید جالب باشد که بدانید که چرا به این بالش ها، بالش های هوشمند یا حافظه دار گفته می شود.

بالش های طبی هوشمند از ویژگی خنک کننده نیز برخوردار می باشند. این نوع بالش ها به دلیل برخورداری از حافظه دارای قابلیت تغییر پذیری با توجه به دمای متفاوت محیط می باشند. به هنگام قرار دادن سر بر روی این نوع بالش ها متوجه احساس راحتی در قسمت های مختلف بدن از جمله زیر زانو و گردن خواهید شد. فواید استفاده از این نوع بالش ها به حدی زیاد است که بسیاری از افراد جهت خرید تمایل زیادی از خود نشان می دهند.

اهمیت خرید بالش مموری فوم چیست؟

خرید بالش مموری فوم با ویژگی فوم هوشمند جهت برخورداری از خوابی آرام به اکثر افرادی که از ناراحتی های کمر و گردن رنج می برند، پیشنهاد می شود. این نوع بالش ها بعد از استفاده مجدد به حالت ابتدایی خود تغییر شکل می دهند و در برابر هرگونه فشار از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. در تولید این قبیل از بالش ها از موادی چون پلی اتان استفاده شده است. این امر باعث می شود تا قابلیت انطباق بالش با فشار و دما و همچنین انعطاف پذیری آن افزایش یابد. از جمله مهمترین فواید خرید بالش های مموری فوم (طبی هوشمند) می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این نوع بالش ها حالت طبیعی بدن را به هنگام خواب حفظ می کنند.
  • بالش های طبی هوشمند برای آن دسته از افرادی که از ناراحتی های کمر و گردن رنج می برند، بسیار مناسب می باشند.
  • بالش های طبی هوشمند دارای قابلیت تغییر شکل به حالت اولیه خود هستند.
  • این نوع بالش ها کاملا ضد حساسیت می باشند و جهت استفاده گزینه مناسبی جهت خرید به شمار می روند.

قیمت بالش طبی هوشمند

قیمت بالش طبی هوشمند از جمله مهمترین دغدغه های خریداران به شمار می رود. بالش های طبی هوشمند به دلیل ویژگی های خاصی که دارند در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار از طرفداران زیادی برخوردار می باشند. یک سری فاکتورها هستند که میتوانند قیمت نهایی بالش های طبی هوشمند را تحت تاثیر قرار دهند.

به همین خاطر نمی توان یک قیمت نهایی و مصوب را جهت خرید بالش های طبی هوشمند مدنظر قرار داد. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت بالش طبی هوشمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مدل های مختلف بالش هوشمند:

بالش های طبی کاربردهای زیادی دارند. تمام افراد در هر رده سنی می توانند این دست از بالش ها را جهت خرید انتخاب کنند. بالش های طبی ویژه بزرگسال، جوانان، کودکان و همچنین خانم های باردار از جمله رایج ترین مدل های موجود در بازار به شمار می روند.

مطالب مرتبط: خرید بالش

اندازه بالش:

قبل از خرید بالش به نیاز و هدف خود توجه کنید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ای را در پیش گیرید. بالش های طبی هوشمند در سایزهای مختلف از جمله کوچک، متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

فوم مورد استفاده در ترکیبات بالش طبی:

در ترکیبات این دست از بالش ها از فوم هوشمند استفاده شده است. به این نوع فوم، فوم حافظه دار نیز گفته می شود. قابلیت انطباق با دما و فشار و همچنین قابلیت شکل پذیری آسان از جمله مهمترین ویژگی های این نوع فوم به شمار می روند.

بالش های طبی هوشمند دارای انواع مختلفی می باشند. شما بسته به نیاز خود می توانید جهت خرید هر کدام از مدل های این محصول اقدام نمایید. به عنوان مثال، اگر در ناحیه گردن خود دچار درد و ناراحتی هستید، بهتر است از بالش های طبی هوشمند مخصوص دیسک گردن استفاده نمایید. قیمت بالش طبی برای دیسک گردن با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در مقایسه با قیمت سایر مدل های موجود در بازار متفاوت است.

خرید اینترنتی بالش های طبی هوشمند

خرید بالش طبی هوشمند برای بسیاری از خریداران به یک فرایند دشوار تبدیل شده است. اگر شما یک سری نکات مهم را به هنگام خرید این قبیل از بالش ها بدانید، مسلما انتخاب هوشمندانه ای را در پیش خواهید گرفت.

اگر قصد خرید اینترنتی بالش طبی هوشمند را دارید، سه نوع تست (تست خاصیت ارتجاعی، تست گردش هوا و تست روکش بالش) را باید مدنظر قرار دهید. در قسمت توضیحات محصول در رابطه با مهمترین ویژگی های آن در سایت اشاره شده است. فروشگاه های اینترنتی مختلفی هستند که به عرضه بهترین برند بالش های طبی با قیمت مناسب می پردازند. نکته مهم این است که در رابطه با سایت فروشگاهی مورد نظر و اعتبار آن از لحاظ کیفیت ارائه خدمات و همچنین ضمانت کالا اطلاعات کاملی کسب نمایید.