دکوراسیون, مقالات

خرید از نمایندگی ایکیا

نمایندگی ایکیا از مراکز معتبر فروش کالاهای وارداتی اصل است! جایی مطمئن برای خریدی موفق که می ‌تواند تا سال ها مورد استفاده مفید قرار گیرد.
بسیاری از مصرف کنندگان محصولات این برند، رضایت خود را از خرید از این فروشگاه در حالی اعلام می کنند که مدت ها از لوازم خریداری شده استفاده کرده اند، بدون آنکه این ملزومات آسیب دیده یا شکل اصلی خود را از دست داده باشند.
برای اطمینان از دریافت چنین وسایل باکیفیتی، خرید از نمایندگی های ایکیا، راه حلی مطمئن است!

سایر مطالب: پرده پذیرایی ، ساده، شیک!

در این مطلب می خوانیم:

• چه لوازمی در فروشگاه های ایکیا به فروش می رسند؟
• از ویژگی‌های محصولات این برند بیشتر بدانیم!
• چگونه خرید از نمایندگی، کار را برای ما آسان تر می کند؟

با هم این مطلب را درباره این فروشگاه چند ملیتی مطالعه کنیم.

نمایندگی ایکیا: همه چیز در یکجا!!

برای علاقمندان به محصولات وارداتی، ایکیا نامی شاخته شده است. برندی خوشنام که محصولات باکیفیت و زیبا عرضه می‌کند و با گذشت سال‌ها از کیفیت محصولات آن حتی ذره‌ای کم نمی شود!
در کنار این کیفیت بالا، تنوع محصولات نیز نکته مثبتی است که نمایندگی فروش این محصولات را در نظر مشتریان محبوب تر کرده است. دلیل آن هم صرفه‌جویی در زمان و انرژی و خریدی یکدست و آسان است.

این برند در طول زمانی که به گسترش شعب فروشگاهی خود در کشورهای مختلف مشغول بوده، به تعداد و تنوع محصولات خود هم اضافه کرده است. تا جایی که امروزه با بیشتر از ۱۲ هزار قلم کالای متنوع در فروشگاه های این مجموعه در سراسر دنیا، از مشتریان خود استقبال می کند!

فرقی ندارد که خرید حضوری داشته باشید یا آنلاین، آنچه مهم است اینکه در اغلب موارد کالای مورد نظر خود را در این فروشگاه ها خواهید یافت!
در ادامه این مطلب، بعضی از گروه های لوازمی را که در این فروشگاه و نمایندگی های آن می توان پیدا کرد به شما معرفی می کنیم.

با ما همراه بمانید!

آنچه در فروشگاه ایکیا انتظار ما را می کشد!

حتی اگر عاشق خرید نباشید، باز هم سر زدن و حتی پرسه زدن در یک فروشگاه جذاب و پر از کالاهای زیبا و مفید، می تواند لذت بخش باشد.
بسیاری از کسانی که از برند سوئدی ایکیا خرید کرده اند، فرشگاه های این مجموعه را محیطی دوست داشتنی با کالاهایی مفید، جالب و جذاب توصیف می کنند.
یکی از مواردی که به‌ویژه مشتریان را به این فروشگاه ها و نمایندگی های فروش جذب می کند، وجود تنوع بالای محصولات در این مجموعه است.
برای مثال در بخش میز و صندلی، می توانید انواع صندلی، میز، سرویس میز و صندلی و سایر نمونه ها را برای آشپزخانه، اتاق کودک و… پیدا کنید.
کیفیت این میز و صندلی ها و طراحی مدرن، ساده و زیبای آنها باعث شده در فروشگاه های ایکیا در همه جای دنیا، از آنها استقبال خوبی صورت گیرد.

خرید میز و صندلی از این برند، فرصتی است تا همزمان کیفیت و زیبایی را به خانه خود ببرید و تا مدتها نیازی به تعویض، تعمیر یا خرید دوباره این لوازم نداشته باشید.

در مورد سایر محصولات دکوراتیو نیز، ایکیا همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته است.
ظروف ایکیا هم نمونه دیگری از محصولات باکیفیت این برند هستند. این ظروف چه در بخش لوازم تزئینی و چه در قسمت ظروف آشپزی، بسیار مورد توجه و علاقه خانم ها هستند.
ویژگی هایی مانند سادگی، دوام بالا و شستشوی آسان این تولیدات را به محصولاتی همه پسند تبدیل کرده است.

در نمایندگی ایکیا، ارزانی واقعی را تجربه کنید!

این روزها که موج گرانی همه بازارها را متلاطم کرده، صحبت از ارزانی و ارائه آن، بسیار مشکل است. اما در ایکیا، هنوز هم فرصت های خوبی برای خرید موفق و ارزان وجود دارد! آن هم برای محصولاتی که کیفیت را همیشه با خود به همراه دارند!
راز قیمت ارزان در محصولاتی که این نمایندگی ها می فروشند، در تولید به صرفه و اقتصادی آنهاست!
ایکیا اجناس خود را با متریال بومی می‌سازد و برای این کار از نیروی کار محلی هم کمک می‌گیرد. هم چنین بخشی از کار نصب و مونتاژ قطعات محصولات خود را در محل عرضه و با کمک مشتریان انجام می دهد!
همه این موارد با کم کردن از ریسک خرابی و کاهش هزینه های حمل و تحویل کالا و نیز انبارداری، به پایین ماندن قیمت ها و حفظ ارزانی محصولات این برند کمک می کند.

آشنایی با ۴ ویژگی مهم محصولات نمایندگی ایکیا

در این بخش از مطلب قصد داریم همراه ا شما سری به یکی از نمایندگی های این مجموعه زده، و از نزدیک با مشخصات محصولات این برند آشنا شویم.
در این مسیر ۴ مورد مهم از خصوصیات این تولیدات را با هم مرور می کنیم:

قیمت پایین:

تولیدات این برند وارداتی به دلایل مختلف و با به کارگیری ترفندهای تولید و فروش بسیار ماهرانه توانسته اند قیمت های واقعی خود را حفظ کنند.
تولید و مونتاژ در محل، کم کردن واسطه ها و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ماندگار باعث شده خرید از فروشگاه این برند، همیشه خریدی به صرفه و اقتصادی باشد.

نمایندگی ایکیا و ارائه محصولات با کیفیت بالا:

گرچه بسیاری از تولیدات کشورهای پیشرفته باکیفیت و محبوب هستند، اما کمتر برندی را می توان یافت که طی سالها فروش، همواره تولیداتی تا این حد باکیفیت را عرضه کرده باشد.

سادگی و زیبایی:

همه تولیدات برند ایکیا زیبا و اغلب ساده هستند. بسیاری همین سادگی و حذف بخش‌ های اضافه را از دلایل اصلی زیبایی و مورد پسند بودن این تولیدات می دانند.

برندهای معروف، چگونه با اسمبل کردن کالاهای خود به مشتریان کمک می کنند؟

این روزها اصطلاحی با نان اسمبل کردن یا نصب و اتصال قطعات کالا در محل، بین مردم و فروشندگان رواج زیادی دارد.
به این معنا که فروشنده با ارسال قطعات کالا، از مشتری می خواهد که خود شخصا و در محل استفاده، آنها را به یکدیگر نصب یا مونتاژ نماید.
این کار ضمن داشتن جنبه لذت‌بخش و سرگرمی، کار بسته بندی و ارسال کالا را هم آسان تر و کم هزینه تر می کند.
امتیازی که به پایین نگه داشتن قیمت کالاها و بسته بندی زیبا و کم حجم شدن کالاها هم کمک زیادی می کند.
ایکیا از پیشگامان این روش بوده و بسیاری از محصولات و کالاهای خود را به این شکل به مشتریان خود تحویل می دهد.
این روش به ویژه برای دانشجویان و افرادی که مایلند اقلام باکیفیت کالا را با کمترین هزینه خریداری و دریافت کنند، بسیار جالب و دلچسب است.

در پایان، این نام را به خاطر بسپارید!

با تمام این گفته ها و شنیده ها، آنچه بیش از هر مورد دیگری نام فروشگاه و نمایندگی ایکیا را در ذهن ما زنده نگه می دارد دوام، زیبایی و قیمت مناسب این محصولات است.
برندی که طی سالها، کیفیت تولیدات خود را با این مشخصات مثبت حفظ کرده است، به راحتی فراموش نمی شود.
برای افرادی که مایلند با هر بار استفاده از محصولات بادوام و زیبای این برند لذت ببرند، نمایندگی های این فروشگاه خوشنام، محلی مطمئن و شناخته شده برای خرید محصولات ایکیاست.

در این رابطه بخوانید: مبل ایکیا : زیبا، راحت، ارزان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *