دکوراسیون, مقالات

تنوع مدل های مبل راحتی جدید در سال ۲۰۲۱

مبل راحتی جدید سال ۲۰۲۱ را از نظر تنوع محصولات، طوفانی آغاز کرد! مدل های گوناگون این مبل پرمصرف و محبوب مانند سال های پیش توجه زیادی را به خود جلب نموده و باز هم توانست بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.
از میان دلایل گوناگون این محبوبیت می‌توان به تنوع‌طلبی مردم و گرایش به مدل جدید مبل اشاره کرد.
در این مطلب قصد داریم همراه با شما به نمایشگاه‌های حضوری و مجازی مبلمان سر زده و با تازه های مد این صنعت در سال ۲۰۲۱ آشنا شویم.
در همین مطلب نکاتی نیز در مورد ویژگی های انتخاب مناسب این نوع مبلمان را با شما در میان خواهیم گذاشت.
با ما همراه شوید تا این مطلب را مطالعه کنیم.

راحتی کامل را با مبل راحتی تجربه کنید!

تجربه استراحت در منزل و رفع خستگی پس از کار روزانه را با هیچ مورد مشابهی نمی‌توان مقایسه کرد!
ساعت خوب پایان کار و لم دادن روی مبلی که از نرمی و راحتی آن رضایت دارید فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از مبلمان و تماشای تلویزیون یا حتی چرتی کوتاه بدون آنکه نگران کمردرد و کوفتگی عضلات پس از آن باشید.

همه این موارد را می‌توانید با مبل راحتی جدید به خانه خود بیاورید و از وجودشان لذت ببرید.

برای این کار لازم نیست مدام با مزون های فصلی مبلمان در تماس باشید یا مجله های دکوراسیون را ورق بزنید! دنیای امروز با استفاده از فضای مجازی بسیاری از این امکانات را برای افراد فراهم کرده است.
با مراجعه به اینترنت نه تنها تازه های سال و فصل مبل و دکوراتیو را خواهید دید، بلکه با هر محصول و مورد تازه در زمینه مبلمان و دکوراسیون در هر روز و ساعت آشنا می‌شوید!
مبل راحتی به دلیل استقبال فراوان و موارد کاربرد زیادی که دارد، همیشه بخش زیادی از این فضا را اشغال می‌کند.

تنوع مدل ها در این نوع دکوراتیو منزل باعث شده افراد با هر نوع سلیقه بتوانند مبل دلخواه خود را شناسایی و تهیه کنند. اما در یک انتخاب صحیح چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

در ادامه مطلب به این موارد می‌پردازیم.
با ما همراه باشید.

سایر نوشته‌ها: دیزاین اتاق خواب با کمترین هزینه

۷ نکته مهم که در انتخاب مبل راحتی جدید نباید فراموش کرد!

• اندازه و ابعاد:

مبلمان بزرگ‌ترین بخش از دکوراسیون سالن پذیرایی است.
اگر در اتاق خواب هم از مبل استفاده می کنید، در این بخش نیز جز تخت خواب هیچ یک از لوازم دکوری یا کاربردی به اندازه مبل جاگیر و حجیم نیست.
این موضوع چه از نظر فیزیکی و فضایی که مبلمان واقعا اشغال می کند و چه به لحاظ ظاهری و نمایی که به محیط می دهد اهمیت زیادی دارد.
لازم است هنگام انتخاب و خرید مبلمان به این نکته توجه کافی داشته باشیم. به این ترتیب هم از فضای منزل خود بیشتر استفاده می‌کنیم و هم جلوه زیباتری به آن خواهیم داد.

• رنگ:

رنگ لوازم اطراف و موجود در محیط زندگی ما، تاثیر زیاد و مستقیمی بر روحیات ما دارند.
انتخاب رنگ مناسب می تواند حال و هوای منزل ما را عوض کند. البته این موضوع حساسیت بالایی دارد و نمی توان به راحتی درباره آن اظهار نظر کرد.
معمولا رنگ های روشن به دلیل تاثیر مثبتی که بر روحیه افراد و دلباز نشان دادن محیط دارند بیشتر توصیه مي شوند. اما در مورد مبلمان راحتی با توجه به استفاده زیادی که دارد بهتر است به چرک تاب بودن و رعایت نظافت نیز در آن توجه شود.

• نوع دوخت و ساخت:

تهیه مبل و ساخت آن مراحل زیادی دارد.
از تهیه مواد مصرفی تا طراحی و ساخت اسکلت و از برش پارچه و اسفنج مصرفی تا به کارگیری آنها در بدنه هر یک نیازمند دقت و مراقبت خاصی است که در موارد مختلف با یکدیگر متفاوت است.
اگر مایلید نمونه جالبی از مبل راحتی در منزل داشته باشید، بهتر است به انتخاب خود در این مرحله دقت کافی داشته باشید.

• متریال مصرفی:

هرقدر هم در تهیه و طراحی مبلمان دقت و ظرافت به کار رفته باشد، اگر مواد اولیه ساخت آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند نتیجه نهایی چندان مطلوب نخواهد بود.
هر یک از بخش های مورد استفاده در ساخت مبلمان را می توانید از نظر جنس و کیفیت بررسی کنید. به این ترتیب خواهید توانست دوام و کیفیت مبل ساخته شده را محاسبه کنید.

• برند سازنده:

این روزها ساخت و عرضه مبلمان و لوازم دکوراتیو در موارد و کارگاه های زیادی انجام می‌شود.
برندهایی با نام های مختلف هم به این کار مشغولند که بدون شک نتیجه کار همه آنها یکسان نیست. انتخاب برند خوشنام و شناخته شده در مسیر خرید مبل راحتی اهمیت زیادی دارد.

• طرح و فرم ساخت مبل:

گرچه چارچوب کلی مبل اغلب یکسان است، اما به دلیل کار صورت گرفته روی بدنه آن، تفاوت های زیادی در انواع این کالای دکوراتیو دیده می‌شود. تا جایی که فرم مبل ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد.
به این ترتیب لازم است هنگام انتخاب و خرید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

• تناسب با دکوراسیون منزل:

جدا از زیبایی یا مناسب بودن هر یک از بخش های دکور منزل، لازم است همه اجزای این مجموعه هم با یکدیگر تناسب داشته باشند.
در مورد انتخاب و خرید مبل راحتی جدید هم این مورد بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.
برای اینکه بتوانید این مورد را مراعات کنید، بیشتر از هر نکته دیگری باید به سبک دکوراسیون منزل توجه داشته باشید.
انواع مبلمان جدید را در سبک های کلاسیک تا مدرن می‌توانید متناسب با دکوراتیو منزل خود انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت مبل انتخابی و تاثیر آن در انتخاب نهایی!

هزینه ای که بابت تهیه مبلمان پرداخت می‌ کنید همیشه بخش مهمی از پروسه خرید را تشکیل می دهد. اما این به معنای بهتر بودن مدل های گران قیمت تر نیست! بلکه لازم است قیمت مبل را با کیفیت آن و نیز با توان خرید خود مقایسه کنیم.

در سال ۲۰۲۱ نیز تنوع بالایی از مدل ها به بازار مبلمان وارد شده که می‌توانید سلیقه خود را در میان آنها جستجو کنید.

از نظر کیفیت نیز در بسیاری موارد هزینه بالاتری که پرداخت می ‌کنیم با دوام بیشتر و عمر طولانی تر اجناس همراه است. به این معنا که برای مثال با پرداخت قیمت بالاتر مبلمان در واقع هزینه بیشتری صرف سرمایه گذاری روی کیفیت همان کالا نموده ایم. در نتیجه مبل مورد نظر عمر بیشتری داشته و برای مدت طولانی تری به ما خدمت خواهد کرد و می‌توانیم مطمئن باشیم که این مورد به صرفه جویی کلی در این خرید منجر شده است.
شکل ظاهری و نمای مبل راحتی با قیمت بالاتر نیز برای مدت بیشتری تازه و نونوار باقی می‌ماند.
این موضوع در دکوراتیو منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه صرف قیمت بالاتر برای مبل راحتی به معنای داشتن نمونه شیک تر و البته بادوام‌تر نیز هست.

کلام آخر

اگر مایلید منزل خود را با نمونه شیک و محکمی از مبل راحتی جدید تزئین کنید، بهتر است از نمونه هایی که در سال اخیر به بازار آمده هم دیدن کنید.
با در نظر داشتن گزینه های مختلف در این مورد بدون شک انتخاب شما هوشمندانه تر نیز خواهد بود.

مواردی از قبیل کیفیت متریال مصرفی، روش ساخت و فرم و سبک به کار رفته در این وسایل نقش زیادی در یک انتخاب صحیح دارد.

قیمت هم بی شک از مهم ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. رعایت تناسب در قیمت و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می‌تواند به رضایت بیشتر شما از این خرید منجر شود.
با وجود تمام این موارد از سلیقه خود در این انتخاب نیز به هیچ عنوان صرف نظر نکنید. به یاد داشته باشید این شما هستید که باید مبلمان منزل خود را بپسندید و از آن لذت ببرید.

جدیدترین مطالب: خرید آباژور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *