انواع تشک

بهترین تشک رویا کدام است؟

چگونه بهترین تشک رویا را بشناسیم؟

شرکت رویا چند نوع تشک دارد؟ بازارهای داخلی، همواره در زمینه محصولات خواب، دارای چندین تولید کننده بسیار موفق می باشد. یکی از این شرکت‌ها، شرکتی با سابقه و صاحب نام رویا است. در واقع پرسنل متخصص این شرکت، با دانش طراحی و متریال ویژه، توانسته اند این موفقیت را رقم بزنند.

اولترا، بونل، مدیکال از اصلی ترین مدل ‌های این شرکت‌ هستند. هر کدام از آن ها چندین نوع تشک را، با تغییرات ساختاری جزئی در بر می گیرند. هرکدام از آنها عملکرد خاص خودشان را دارند. از نظر شما بهترین تشک رویا کدام است؟ پس لازم است خصلت آنها با یکدیگر مقایسه شود. تا ویژگی تشک خوب مشخص شود.

در این مقاله از گرم و نرم به بررسی این موارد می پردازیم:



۱. از تشک طبی رویا چه میدانید؟
۲. بهترین تشک رویا
۳. تشک رویا اولترا
۴. تشک رویا بونل
۵. بهترین تشک رویا بونل یا اولترا
۶. تشک رویا مدیکال
۷. مدل مناسب تشک رویا

خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

از تشک طبی رویا چه می‌دانیم؟

در واقع به تشکی طبی می گویند که، مبنای اسکلت آنها توسط اسفنج، با درجه سختی بالا و تخصصی تشکیل شده باشد. در تولیدات رویا نیز اساس تولید همین است، پس تولیداتی با کیفیت با همین ویژگی گفته شده، به بازار عرضه می کنند.

برخلاف تصور های غلط در گذشته، این نوع تشک فقط مخصوص افرادی، با عارضه و مشکلات دیسکی و آرتروزی نیست. البته که برای این افراد بسیار مفید است.
در واقع زمانی کاربرد مفید خواهند داشت که به عنوان یک عاملی برای پیگیری باشد. به این ترتیب میتوان با استفاده کردن از تشک رویا مدیکال، از بیماری و عوارض آن جلوگیری کرد.

بنابر این خرید و انتخاب تشک طبی از برند رویا، از بروز درد مفاصل و استخوان‌ها پیشگیری می کند. در واقع این خرید در سالمندان جنبه آرامش و در جوانان جنبه پیشگیری را خواهد داشت.

 

بهترین تشک های  رویا

از نظر شما بهترین مدل تشک رویا، دارای چه ویژگی‌ هایی است؟ اگر بخواهید بستری را به عنوان بهترین انتخاب کنید؛ چه دلیلی میتواند داشته باشد؟ بستر مورد نظر برای خواب، باید راحت باشد تا فرد بتواند استراحت کند.

در واقع سطح آن باید پشتیبانی بدن را در تمام حالت‌ها انجام دهد. بتواند وزن فرد را در هنگام خواب کنترل کند. سختی آن در حدی باشد که آناتومی بدن، در حالت صحیح قرار بگیرد. میتوان گفت دارای ارتفاع و ضخامت ایده آلی باشد.

کاهش یا افزایش ضخامت، میتواند بعدها مشکلاتی ایجاد کند. علاوه بر این ها کیفیت محصول نیز دارای اهمیت است. کیفیت، نقش مهمی در دوام و ماندگاری محصول دارد. برچسب اصالت را هنگام خرید جدی بگیرید. با این مشخصه‌ها بهترین تشک رویا را خواهید یافت.

 

تشک رویا اولترا

اکثریت معتقدند که بهترین تشک رویا، تشک از نوع اولترا میباشد. به نظر شما منطقی است؟ این یک محصول فوق العاده، از ترکیب اسفنج و فنر است. اما دچار خطا نشوید به ساختار فنری آن دقت کنید. این سازه فلزی بی رغیب، از فناوری پاکتی بهره برده است. سپس پاکت‌ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

در پیرامون آنها اسفنج جاسازی شده است. اولترا ۱، یک لایه میکرو فنر از نوع پاکتی، اضافه دارد. اولترا ۲، مجهز به مموری فوم است. پس میتوان گفت دارای ساختاری یکسانی هستند.
این ترکیب یک نمونه طبی و راحتی را، با سطح نرم خلق کرده است. به خوبی از بدن فردی که خواب است محافظت کرده، و فشار وارد شده را تا حدودی کاهش می دهد. اینطور فرض کنید که شخص، بستری مانند قالب بدن خود دارد. گارانتی ۸ ساله آن، نشان دهنده دوام، کیفیت و عمر طولانی آن است.

بنابر این به نظر می رسد به عنوان بهترین تشک رویا میتوان روی آن حساب کرد. البته مدل های دیگر را فراموش نکنید. رویه آنتی آلرژن و ضد باکتری تشک اولترا باعث شده، این تشک انتخاب اول بسیاری از مشکل پسندان تبدیل شود. اصلی ترین مزیت آن وجود آرامش است. بخاطر فنر های موجود بی صدا و آرام است.

همچنین حرکت موج را منتشر نمی کند. پس برای زوجین بسیار مناسب خواهد بود که هنگام برخاستن، دیگری را بیدار نکند.

 

تشک رویا بونل

عده ای نیز به سراغ تشک رویا بونل میروند. آنها این نوع از تشک را به بهترین نوع شناسایی می کنند. این افراد چه ویژگی هایی دارند؟ برتری آن ها از چه لحاظ است؟ رویا بونل مانند اولترا ترکیبی درست از اسفنج و فنر دارد‌.

با این تفاوت که سیستم فنری متفاوتی دارد و شبکه فنری تشکیل میدهد. به این سازه که مدرن و جدید نیست، فنر بونل یا متصل می گویند.
سال ها است که ساختار تشک استفاده میشود. به اندازه فنر پاکتی، نمیتواند وضعیت جسمانی را پشتیبانی کند. اما به کمک لایه های اسفنجی اطرافش، کنترل وزن را پشتیبانی میکند. یعنی فشار حاصل از وزن را به طور یکنواخت، در بستر بخش میکند.

با این عمل جسمی که خواب است، به حالت سبک در می‌آید. در این شرایط استراحت و خوابیدن راحت میشود. رویه گرد بافت و ۳ لایه آن، آنتی باکتریال است و آن را داخل اتاق خواب یک گزینه بصرفه و بهداشتی شناسایی می کنند. دارای رویه نقش دوزی نیز میباشد. علاوه بر آن خاصیت ضد تعریقی دارد؛ پس مانع جمع شدن باکتری و ویروس می شود.

 

تشک رویا بونل یا اولترا

تشک رویا بونل یک ضعفی نسبت به تشک اولترا دارد. آن هم این است که توانایی ممانعت کردن از ارتعاشات را ندارد، پس به سطح منتقل می کند. سطحی که دارد با درجه سختی اما راحت و نرم است. تشک رویا بونل نسبت به اولترا محدوده قیمتی مناسبی دارد. پس اگر تشک فنری، تشک طبی فنری همراه با راحتی و ارزان قیمت می خواهید، بونل، بسیار مناسب است. شما می توانید بهترین تشک رویا را در بین بونل‌ها بیابید. بونل نیز همانند اولترا ضخامت و دوام زیادی دارد.

 

تشک مدیکال

افرادی نیز وجود دارند که بستر فنری را نمی پسندند. به طوری که روی آن احساس راحتی نمی کنند. ی به عقیده این افراد، تشک رویا مدیکال بهترین تشک رویا است‌. این یک نمونه طبی بوده که در دستور کار پزشکان ارتوپد قرار مگیرد. دارای سطحی سخت و سفت هستند. دلیل این سختی، استفاده از لایه‌ های اسفنجی با تراکم بالا است. به ترتیب با برسی میتوانید به درجه سختی آنها برسید.

به بیان کلی برای افرادی که بدن درد دارند، مسن و میانسال هستند مناسب است. در کاهش درد و افزایش استراحت آنها دخیل است. اما درجه نرمی و راحتی این تشک به اولترا و بونل نخواهد رسید. از جمله امتیازات مثبت آن، تحمل وزن های بالا نسبت به سایر نمونه ها است. نمونه های طبی دارای چنین ویژگی هستند.

در شرایط خاص می تواند بهترین مدل برای برخی از افراد باشد. در این محصول نیز رویه نقش دوزی شده و خواص ضد میکروب و حساسیت، از ورود و نفوذ مواد مضر به بستر ممانعت میکند. همچنین بهداشت اتاق را به همراه دارد. تهویه هوا در بدنه و دیواره های تشک از خاصیت های مفید آن می باشد. مانند بونل دارای روی گرد بافت و ارتجاعی نیز هست.

 

مدل مناسب خوشخواب رویا

به طور کلی با انواع تشک رویا آشنا شدیم. هر کدام به طور جداگانه توانایی بهترین شدن را دارا می باشند. بستگی دارد گزینش را بر چه پایه و اساسی قرار بدهید. اگر قرار باشد مخاطب یا مصرف کننده انتخابی داشته باشد، باید بدانند که استراحت روی چه تشکی با چه ویژگی هایی، مناسب آنها و بدنشان است.

یعنی مشخص شود که سلیقه خواب او با کدام یک هماهنگ تر است. قدرت خرید کدام نوع را دارد. مدل طبی میخواهد یا درمانی یا حتی یک نمونه ساده؟ سطح منعطف داشته باشد یا مستحکم؟ از نظر گرم و نرم اولترا می تواند مناسب تر باشد.

 

در پایان متوجه شدیم که :



خوابیدن در شرایطی که مناسب است به طور حتم، میتواند لذت بخش و با کیفیت باشد. عواملی که این شرایط را فراهم میکنند، تشک و بستر مناسب برای خواب است. پس بخاطر داشتن راحتی نیاز است دنبال بهترین تشک باشیم. به همین خاطر به معرفی تشک رویا پرداختیم. البته این بهترین را به صورت نسبی بیان کردیم؛ ممکن است این گزینه بهتر فقط مختص من باشد نه شما. اما به نظر میرسد اولترا مدلی باشد که امتیازات بالایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *