انواع تختخواب

بررسی تخت جزیره آپشنال

در واقع تخت جزیره آپشنال  ، تنها معرف یک تخت خواب ساده نیست. بلکه جزیره ای برای استراحت، تفریح و تجدید قوا به شمار میرود. به بیانی دیگر، این محصول اتاق خواب شما را با استفاده از تکنولوژی های جدید، به مکانی رویایی و البته بسیار بسیار کاربردی تبدیل می کند.

تخت خواب های آپشن دار از فضاهای خالی اطراف تخت، به عنوان مکانی برای قرار دادن تمام چیز هایی که، ممکن است در مکان خواب به آن نیاز داشته باشید؛ استفاده کرده است. شما میتوانید در این تخت خواب‌ها لم داده و به یک موزیک لایت و آرامش بخش گوش فرا دهید.

در کنار همه اینها میتوانید بخشی از کارتان را روی میز بازشوی لپ تاپ انجام دهید. در کنار تخت جزیره آپشنال شارژرهایی تعبیه شده است که می توانید بدون نیاز به آداپتور، برای شارژ کردن باطری موبایلتان استفاده کنید.
اگر نیمه شب دچار تشنگی بشوید یخچال در تخت خوابتان است. پس نیازی نیست خواب شیرین خود را بهم زده و به آشپزخانه بروید. همچنین چراغ مطالعه و کتابخانه تعبیه شده درون تخت خواب آپشنال امکان می دهد که شما از مطالعه قبل از خواب لذت کافی را ببرید.

برای مواقع خستگی یک ماساژور حرفه ای کمر، پاها و گردن شما را ماساژ می دهد تا خستگی از تنتان بیرون برود. نکته حائز اهمیت نورپردازی تحتانی آن است که عشق بازی های شبانه را برای زوج‌ها، لذت بخش تر و جذاب تر می کند.

آنچه در این مقاله برسی خواهیم کرد :

۱. چگونه تخت جزیره آپشنال انتخاب کنیم
۲. آپشن های تعبیه شده در تخت خواب
۳. مناسب ترین چوب برای تخت خواب جزیره آپشنال
۴. انواع تخت جزیره آپشنال با ابعاد استاندارد
۵. قیمت تخت جزیره آپشنال
۶. نحوه استفاده

 

چگونه تخت جزیره آپشنال انتخاب کنیم :



تخت‌های آپشن دار بر اساس سفارش مشتری ساخته می شوند. پس این امکان برای مشتری با هر سلیقه‌ای وجود دارد که، محصول مورد نظر خود را با تمامی جزییات بر اساس نیازهایش تعیین کند. یا حتی میتواند نوع چوب یا پارچه را در تخت خود انتخاب نماید.

در کنار همه اینها گزینه‌ هایی برای شما نمایش داده میشود که، به تخت خوابتان اضافه یا از تخت جزیره آپشنال خود حذف کنید. این از جمله ویژگی های تخت خواب آپشن دار محسوب می شود. در ادامه به توضیحات مختصری از کاربردی ترین چوب، در تخت خواب آپشن دار نیز خواهیم پرداخت.

 

آپشن های تعبیه شده در تخت خواب :

این آپشن های ذکر شده قابلیت سفارش سازی دارند. پس میتوانید برخی ا آنها را حذف یا اضافه کنید. تخت خوابی که فول آپشن باشد، دارای چنین ویژگی هایی است :

۱. یک ماساژور کنترل دار، دارای سیستم حرارتی، غلتک دو گوی و ویبره مناسب ماساژ گردن، کمر و پا.
۲. مجهز به سیستم صوتی لمسی و کنترل دار، همراه با دو باند شش اینچی با ۸۰ وات، اتصال بلوتوث، فلش خور (USB) همچنین امکان اضافه کردن چهار عدد باند و ساب داخل کار نیز وجود دارد.
۳. داشتن خروجیUSB ) ) و شارژر بی سیم برای موبایل، اتصال به لپ تاپ با امکان شارژ همزمان چهار عدد تلفن همراه.
۴. ساعت دیجیتال دارای تقویم و آلارم.
۵. چراغ مطالعه با قابلیت حرکت.

۶. کتابخانه و جای مجله برای نگهداری کتاب هایی که، دوست دارید قبل از خواب به مطالعه انها بپردازید.
۷. یخچالی با ظرفیت هفت لیتر و کیفیتی غیر قابل مقایسه که می تواند، محتویات داخل خود را تا دمای یک درجه سانتی گراد (1°C ) نگهداری کند. همچنین داشتن مکانی روی درب، برای نگه داشتن لیوان.
۸. نورپردازی داخلی و تحتانی برای ایجاد فضایی رومانتیک و شیک در طول شبانگاه.
۹. مجهز به سیستم گرمکن.
۱۰. وجود پاف با روکش چرمی.
۱۱. سطل زباله تعبیه شده در داخل بدنه تخت.

۱۲. تعبیه کشوهایی بخاطر وجود فضای خالی داخل تخت جزیره آپشنال .
۱۳. گاو صندوق هتلی مخفی با رمز الکترونیکی برای این که چیزها و وسایل با ارزش خود را، زیر سرتان نگه داشته باشید؛ و با خیالی آسوده بخوابید. :در واقع این گاو صندوق به بدنه تخت خواب متصل است. پس مخفی بودن آن امکان سرقت را تا حدودی به حداقل ممکن می رساند.

 

مناسب ترین چوب برای تخت خواب آپشنال



رایج ترین ماده‌ای که در دنیا استفاده می شود، چوب است. تقریبا میشود گفت: همه نوع آن در تولید مبلمان و اثاثیه کاربرد دارد. هر چوبی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است که می تواند؛ گرما را در درجات مختلف، قوت و زیبایی را به دکوراسیون اطرافش اضافه بکند.

 

انواع تخت جزیره آپشنال با ابعاد استاندارد

تخت جزیره آپشنال دارای سایز بندی کامل میباشد که در زیر امده است . همچنین شما میتوانید هر سایز دیگری را به صورت اختصاصی سفارش دهید .


۱. ( یک نفره بزرگ ) دارای طول 270 و عرض 195 سانتی متر برای تشک سایز 120 است.
۲. ( دو نفره کوچک ) دارای طول 270 و عرض 215 سانتی متر برای تشک سایز 140 تعبیه شده است‌.
۳. ( دو نفره استاندارد ) دارای طول 270 و عرض 225 سانتی متر برای تشک سایز 160 می باشد.
۴. ( دو نفره بزرگ ) دارای طول 270 و عرض 235 سانتی متر برای تشک سایز 180 مشخص شده است
۵. ( کالیفرنیا کینگ دو نفره ) دارای طول 270 و عرض 275 سانتی متر برای تشک سایز 200 تعیین شده است.

 

قیمت تخت جزیره آپشنال

قیمت گذاری تخت خواب های فول آپشن هوشمند، بر اساس جنس روکش، جنس چوب و اپشن های نهاده شده بر روی آن تعیین می شوند. ناگفته نماند که نوع برند آن نیز، بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. شما در فروشگاه اینترنتی گرم و نرم می توانید قیمت تخت جزیره آپشنال با کیفیت را با هم مقایسه کرده و مناسبت ترین خرید اینترنتی تخت خواب هوشمند را تجربه کنید.

نحوه استفاده

در واقع تخت های هوشمند آپشنال مدولار هستند یعنی، مجهز به قطعات مختلف می باشند. پس شما می توانید از هر قسمت که به آن علاقه دارید استفاده کنید. مثلا زیر پایی را به سمن تخت و صندلی ماساژ را به سمت دیگر حرکت دهید. حال شما به هیچ وجه دلتان نمی خواهد از تخت خارج شوید؛ چرا که این تخت خواب توسط خودتان ساخته شده است.

تخت جزیره آپشنال در رنگ های مختلف تولید شده است. طرح مدرن این تخت خواب، حال و هوای شما را متفاوت خواهد کرد. از جایی که این تخت خواب توجه بصری را جلب میکند، بهتر است به گفته کارشناسان داخلی، بقیه دکوراسیون اتاق خواب خود را ساده، و در هماهنگی با رنگ و طرح تخت خواب هوشمند خود قرار دهید.

 

و آنچه تا اینجا به خاطر سپردیم :

این تخت خواب هوشمند، فقط یک تخت خواب معمولی نیست؛ بلکه مانند یک اقامتگاه تفریحی در اتاق خواب شما شمرده می شود. میتوان گفت اگر این تخت خواب، مایکروویو و سرویس بهداشتی هم داشت، مسلما کسی حاضر نمی شد آن را ترک کند.

گفتیم که تخت جزیره آپشنال دارای ویژگی های باورنکردنی مانند سیستم موسیقی یکپارچه، صندلی ماساژ، قفسه کتاب و صندوق امانات برای نگه داشتن اشیاء با ارزش در کنار خود در هنگام خواب و … می باشد.

تخت هوشمند فول آپشن بدون تشک می باشد. بنابراین شما باید خودتان آن را از فروشگاه تهیه کنید. این تخت از چوب ساخته شده است و باید هنگام تحویل آن را جمع کنید. علاوه بر آن می توانید وسایلتان را در زیر تشک تخت قرار دهید چرا که تاشو است.

از این بهتر هم هست؟ من که فکر نمی کنم!! بعد از خرید این تخت خواب بسیار لاکچری به طور حتم شما در دامان تجملات قرار خواهید گرفت. پس شما می مانید و یک احساس خوب. برای یک لحظه تصور کنید که، شما نیز چنین تخت لوکس و مدرنی در اتاق خواب خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *