دکوراسیون, مقالات

ایکیا تهران ، تنوع در محصولات، مناسب در قیمت!

ایکیا تهران از مراکز معتبر برای فروش کالای وارداتی و برند است. نامی‌ آشنا که با وجود اقلام متنوع و کاربردی، بسیاری از اقشار به ویژه مشکل‌پسندان را به خود جلب نموده است.
قیمت همواه از اصلی‌ترین فاکتورها در خرید و فروش اقلام مورد نیاز مردم بوده و هست. بر این اساس ایکیا توانسته با حفظ تناسب در قیمت‌گذاری، مشتریان خود را روزبه‌روز افزایش دهد.

با ما در مطالعه این مطلب همراه شده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید:

• ایکیا در تهران چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
• ایکیا چگونه توانسته قیمت متعادل را برای کالاهای خود حفظ کند؟
• تولید و مونتاژ در محل کالاهای این برند چه تاثیری بر قیمت‌ آنها دارد؟
• چرا می گوئیم اجناس ایکیا ارزان است؟

با ما همراه باشید.

سایر مطالب روز: انواع مبل کلاسیک و نقش آنها در دکوراسیون

ایکیا و تنوع بی‌نظیر محصولات!

نیاز به خرید اقلام روزانه و تامین لوازم مورد نیاز در طول سال و ماه همیشه وجود داشته و دارد.
فروشگاه های زیادی در سطح شهرها و نیز هایپرهای شناخته شده تهیه، تامین و عرضه این نیازها را بر عهده دارند.
در این میان تنوع کالاهای موجود و قیمت آنها نیز بحثی داغ و تمام نشدنی است. موضوعی که رقابت شدیدی را بین این فروشگاه‌ها رقم می‌زند.
در این بین ایکیا از نام های معروف و موفقی است که در بسیاری نقاط جهان شعب موفقی را اداره می‌کند.

ایکیا تهران یکی از همین نمایندگی هاست.

این مرکز توانسته با عرضه تنوع بالایی از نیازهای عمومی، رضایت مشتریانی از طیف های مختلف و با نیازهای گوناگون را تامین کند.
از لوازم خانه و آشپزخانه تا ملزومات دکوری و میز و صندلی و از چینی آلات و ظروف تا لوازم دکوراتیو و تزئینی، اغلب ملزومات را می‌توان بین این کالاها یافت.

تنوع را از ایکیا بخواهید!

از جمله مزیت های خرید از مجموعه ایکیا، یکی دسترسی به مجموعه کالا در کنار یکدیگر است.
این فروشگاه در شعب خود انواع ملزومات مورد نیاز خانه و خانواده را فراهم نموده است. مشتریان از طریق خرید حضوری یا اینترنتی می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را در لیست‌های تکمیلی تهیه و سفارش دهند.
در این صورت نیازی به مراجعه مکرر یا اتلاف وقت در این موارد وجود ندارد.
اما این تنها مورد تنوع در محصولات ایکیا نیست! این برند با عرضه بیش از ۱۲۰۰۰ قلم کالای متنوع توانسته رتبه خوبی در این زمینه بین سایر فروشگاه های زنجیره ای نیز کسب کند.

انواع کالای مبلمان و میز غذاخوری و تنوع بالایی از انواع صندلی و دکوراتیو منزل و آشپزخانه در گروه کالاهای عرضه شده توسط برند ایکیا قرار دارند.

هم‌چنین انواع ظروف غذاخوری، فنجان، انواع قاشق و چنگال و سرویس های آشپزخانه از قابلمه و پارچ تا سبد و وسایل کمکی آشپزخانه بخشی از اقلام عرضه شده در ایکیا را شامل می‌شوند.
وسایل حمام و تجهیزات بهداشتی بخش دیگری از این لوازم هستند که خریداران زیادی را به خود جلب نموده است.
ده ها قلم دیگر کالا از انواع مختلف نیز در لیست موارد عرضه شده توسط این مجموعه قرار دارند که در شعب فروشگاه های ایکیا در تهران و سایر نقاط جهان به مردم عرضه می‌ شوند.

قیمت و کیفیت کالا را در ایکیا مقایسه کنید!

در بسیاری موارد افراد حتی با وجود پیدا کردن اقلام مورد نیاز خود، در خرید آنها تردید دارند.
دلیل این موضوع اغلب به قیمت این کالاها مربوط می‌گردد، اما مواردی نیز وجود دارد که کیفیت کالای موجود باعث انصراف مشتریان از خرید می‌شود. همین‌طور مواقعی که پس از خرید، نارضایتی از کیفیت و دوام پایین کالای دریافتی، در مشتریان رنجش ایجاد کرده یا قیمت با کیفیت تناسب ندارد!
در همه این موارد خواسته اغلب مردم تهیه کالای باکیفیت است.

جالب اینکه چنین لوازم اغلب به صرفه و اقتصادی هم هستند.

برای مثال ایکیا با تولید و عرضه محصولات بادوام و کاربرد متریال مرغوب در ساخت، کیفیت محصولات خود را تضمین نموده است.
خریداران این کالاها در نمایندگی ایکیا در تهران، از ماندگاری و دوام کالاهای خریداری شده اطمینان دارند. به این ترتیب می‌دانند هزینه پرداخت شده برای خرید کالا از این فروشگاه تا مدت بیشتری پاسخگوی نیاز آنها در تامین کالای خریداری شده خواهد بود.
از این جهت صرفه‌جویی خوبی نیز در هزینه‌ها صورت گرفته و کالاهای خریداری شده برای مدت بیشتری به مشتریان خدمت می‌کنند.

چگونه کالاها در ایکیا تهران ارزان محسوب می ‌شوند؟

این روزها موج گرانی و افزایش قیمت‌ها همه جا را گرفته و افزایش روز به روز قیمت‌ها در اغلب فروشگاه ‌ها بسیاری را از خرید منصرف یا محروم کرده است.

در چنین شرایطی این سوال مطرح است که چگونه فروشگاه ایکیا توانسته قیمت‌ها را مناسب نگه دارد؟

دلیل این موضوع روش هایی است که این فروشگاه چند ملیتی در تهیه و توزیع کالاها به کار می ‌بندد. از جمله مونتاژ کالا در محل عرضه که هزینه ‌های حمل و جابه‌جایی را تاحد امکان کاهش می ‌دهد. همینطور از میزان احتمال خرابی و شکستگی محصولات تا رسیدن به دست مصرف کننده کم می‌کند.
این روش هم چنین مخارج مربوط به حمل کالا و دشواری‌ های آن را تا حد امکان کاهش می دهد.
از طرفی دوام طولانی مدت این کالاها و ماندگاری آنها پس از مدت‌ ها استفاده، قیمت های کالاها را مقرون به صرفه و ارزان نموده است. از این جهت که این اجناس دوام بالایی داشته و در کوتاه مدت نیاز به جایگزینی و صرف هزینه بیشتر پس از تهیه آنها پیش نمی ‌آید.

چرا ایکیا در شعب خود تا این حد معروف و محبوب است؟

برند ایکیا علاوه بر ارائه محصولات با دوام و زیبا، از جهات دیگری نیز بین مشتریان ایجاد رضایت و شهرت نموده است. یکی از این موارد، ایجاد اشتغال در مناطقی است که محصولات این برند عرضه می‌شوند.
ساخت و نصب قطعات کالاهای ایکیا در محل فروش، به تولید اشتغال برای نیروهای بومی منجر می‌شود. موردی که بر محبوبیت این برند افزوده و از هزینه‌های جانبی کم می ‌کند. هم چنین این مورد باعث محبوبیت برند ایکیا در کشورهای عرضه کننده کالاهای این برند نیز شده است.
دلیل دیگر برای این موضوع محصولات شناخته شده، استاندارد و باکیفیت این مجموعه است. موردی که با رضایت مشتریان همراه شده و برای این شعب در سراسر دنیا خوشنامی و شهرت ایجاد کرده است.

ایکیا و خدمات پس از فروش!

ایکیا تهران با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود توانسته رضایت آنها را در زمینه های مختلف تامین کند.
از ارسال سالم کالا به مقصد خریداران تا پشتیبانی قوی پس از فروش در ردیف این خدمات قرار می گیرد. در همه این موارد ایکیا با خریداران کالاهای خود همراه بوده و آنها را در این مسیر همراهی می‌ کند.

سخن آخر از ایکیا تهران!

برند ایکیا طی سال ها فعالیت توانسته شعب فراوانی در کشورهای مختلف دنیا تاسیس کند. در کلیه این شعبه ها استقبال زیادی از محصولات این مجموعه صورت گرفته و خریداران زیادی به این تولیدات جذب شده‌اند.
در ایران نیز شعب ایکیا تهران در جلب رضایت مشتریان موفق بوده و تولیدات این برند را با موفقیت به خریداران عرضه کرده اند.
قیمت مناسب، عرضه و ارسال به موقع کالا برای مشتریان و پشتیبانی قوی در فروش از مراحل موفقیت این مجموعه در تهران به شمار می آیند.

همچنین بخوانید: فروشگاه ایکیا در تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *