انواع بالش

اندازه بالش طبی نشیمنگاه

بالش طبی نشیمنگاه

اندازه بالش طبی نشیمنگاه

اندازه بالش طبی نشیمنگاه یکی از مواردی است که هنگام خرید این محصول باید توجه ویژه‌ای به آن شود. بالش طبی در انواع مختلفی تولید می‌گردد که هرکدام از آنها اندازه خاص و ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. نشستن‌های طولانی مدت باعث ایجاد درد نشیمنگاه و آسیب رسیدن به ستون فقرات می‌شود، از این رو استفاده از بالش طبی مخصوص نشیمنگاه با اندازه استاندارد می‌تواند بهترین گزینه باشد.

علاوه بر اندازه، بالش طبی نشیمنگاه باید از ویژگی‌های دیگری نیز مانند جنس و دوام خوب، الیاف و روکش غیر حساست زا، قیمت مناسب، نرمی بودن و … برخوردار باشد و هنگام خرید به آنها توجه نمود. در این مقاله از سایت گرم و نرم قصد داریم درباره اندازه این بالش طبی و تاثیرات و کاربرد آن توضیحاتی ارائه دهیم. اگر شما هم قصد دارید یک بالش طبی زیرنشین تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

اندازه بالش طبی نشیمنگاه و اهمیت آن

بالش نشیمنگاه یک نوع بالش طبی با اشکال منحنی (دایره) و مربع و یا اشکال غیرهندسی است که خاصیت ارتوپدیک و مدیکال دارد. این بالش برای محافظت از ستون فقرات هنگام نشستن‌های طولانی و همچنین کاهش درد کمر و نشیمنگاه بسیار مفید است. افرادی که از ناحیه لگن، باسن، دنبالچه و ستون فقرات دچار مشکل شده‌اند، می‌توانند از این بالش استفاده کنند.

اندازه بالش طبی تاثیر مستقیمی در بهبود وضعیت افراد دارد. اگر اندازه و ابعاد بالش طبی نشیمنگاه متناسب با حالت بدن، وزن، نوع استفاده، محل استفاده و نوع مشکل جسمانی انتخاب شود، می‌تواند به کاهش درد و بهبود بیانجامد. افرادی که دارای وزن‌های سنگین هستند نباید از بالش طبی نشیمنگاه با ابعاد کوچک استفاده کنند. این افراد بالش‌های بزرگتر نیاز دارند تا توان تحمل وزن آنها را داشته باشد و از میزان فشارها بکاهد.

افرادی که لاغر اندام بوده و وزن کمی دارند، می‌توانند بالش طبی زیرنشین کوچکتر و سبکتر تهیه کنند. همچنین اندازه این نوع بالش با شکل آن نیز مرتبط است. تولید کنندگان محصولات طبی و درمانی، بالش‌های زیر نشین یا همان نشیمنگاه را در اندازه‌های گوناگون و با طرح‌های متنوع تولید می‌کنند. شما باید با توجه به وضعیت بدنی خود بهترین و مناسبترین مدل را انتخاب کنید.

اندازه بالش طبی نشیمنگاه و کاربردهای آن

برای اینکه ستون فقرات بتواند در حالت نشسته در وضعیت مناسبی قرار گرفته و افراد دچار مشکلات مختلف و دردها نشوند، باید از بالش طبی نشیمنگاه استفاده نمود. افراد زیادی هستند که موقعیت‌های شغلی اداری دارند و مجبور به نشستن بر روی صندلی برای مدت زمان طولانی می‌باشند. این صندلی‌ها نیز معمولا استاندارد نیستند و بدن و مخصوصا مهره‌های کمر را در حالت نامناسبی قرار می‌دهند. از این رو یکی از کاربردهای بالش نشیمنگاه در فضاهای اداری و کاری است. بالش طبی نشیمنگاه با اندازه کوچک و جمع و جور بهترین گزینه برای کارمندان پشت میز نشین به حساب می‌آید. مدل‌های مختلفی از این بالش وجود دارد که طرح دایره‌ای آن محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بالش نشیمنگاه طبی است.

اندازه بالش طبی نشیمنگاه برای افرادی که عمل‌های جراحی ناحیه کمر، ستون فقرات، لگن و باسن انجام داده‌اند نیز بسیار حائز اهمیت است. این افراد باید با توجه به نوع مشکل و عمل جراحی خود بالشی با اندازه و ابعاد درست تهیه کنند تا روند بهبودی آنها به درستی و با سرعت مناسبی طی شود. همچنین زنانی که زایمان نمودند نیز می‌توانند بالش طبی نشیمنگاه با اندازه‌ای مناسب وزن و قد خود تهیه کنند. از آنجایی خانم‌ها بعد از زایمان دچار دردهای زیادی در ناحیه لگن می‌شوند، استفاده از بالش طبی زیرنشین برای کاهش این دردها و جلوگیری از بروز مشکلات دیگر بسیار توصیه می‌گردد.

رانندگانی که مدت زمان زیادی پشت فرمان وسیله نقلیه خود می‌گذرانند، مانند رانندگان تاکسی و اتوبوس؛ باید اندازه بالش طبی نشیمنگاه آنها متناسب با اندازه صندلی خودرو باشد. ابعاد بالش باید با ابعاد صندلی یکسان بوده تا نشستن بر روی آن راحت باشد و هنگام رانندگی جابجا نگردد. اگر اندازه این بالش با سایز صندلی و همچنین وزن راننده هماهنگ و سازگار نباشد، ممکن است هنگام استفاده جابجا شده و باعث بروز مشکل و حواس پرتی افراد گردد.

اندازه بالش طبی نشیمنگاه و مزایای آن

اگر بالش طبی مناسب و استانداردی برای استفاده هنگام نشستن‌های طولانی مدت خریداری کنید، می‌توانید از مزایای آن بهره بگیرید. مهمترین مزایای بالاش طبی نشیمنگاه با اندازه درست شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قرار گرفتن ستون فقرات بدن در وضعیت درست
  • جلوگیری از مشکلات و دردهای ناحیه کمر، لگن، باسن و دنبالچه
  • تقسیم درست نیروی فشار وارد شده بر بدن هنگام نشستن
  • جلوگیری از قوز کردن هنگام نشستن
  • سبک و قابل حمل بودن
  • قیمت مناسب
  • امکان استفاده بر روی انواع صندلی
  • مناسب برای استراحت پس از عمل جراحی ناحیه کمر و ستوان فقرات و یا زایمان
  • بهبود حالت انحنای کمر و ستون فقرات
  • بهبود جریان گردش خون
  • جلوگیری از خواب رفتن باسن و پاها
  • نشستن درست و کمک به دستگاه گوارش برای هضم بهتر
  • جلوگیری از بروز مشکلات نواحی تناسلی
  • بهبود دیسک کمر و جلوگیری از وارد آمدن فشار به مهره ها

خرید بالش طبی نشیمنگاه با اندازه استاندارد

تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید انواع بالش طبی زیرنشین می‌کنند. از این رو بالش‌های گوناگونی با برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها از قیمت و ویژگی‌های مخصوصی برخوردار می‌باشند. شما باید برای خرید یک بالش طبی درجه یک و با کیفیت به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌ها مجموعه گرم و نرم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت گرم و نرم، انواع بالش طبی نشیمنگاه را در اندازه‌های مختلف و با قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون مشاهده نموده و اطلاعات لازم درباره آنها را بدست آورید.

همچنین می‌توانید با کارشناسان سایت گرم و نرم تماس گرفته و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آنها در زمینه خرید بالش طبی بهره بگیرید. سایت ما برای رفاه حال بیشتر مشتریان امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم نموده است که شما می‌توانید به راحتی بالش مورد نظر خود را از راه دور خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *