دکوراسیون, مقالات

استفاده از آباژور ایستاده خمیده در دکوراسیون

آباژور ایستاده خمیده یکی از انواع مدرن آباژور است. که در چیدمان و دکوراسیون امروزی کارآیی زیادی دارند.
از لحاظ سبک و کارکرد، آباژور از قابلیت تاثیر و زیر و زبر کردن منحصر به فردی در دکوراسیون برخوردار است.

اگر قصد تغییر چیدمان و تازه شدن دکوراسیون خود را دارید اما نگران هزینه آن هستید. باید بگوییم این مشکل قابل حل شدن است.

با جابه جایی چند آیتم کوچک در چیدمان فضا، تغییر ظاهر آباژور رومیزی و ایستاده و همچنین استفاده از انواع آباژور خمیده می‌توان نمایی تازه به محیط اطراف بخشید. آن هم در حالی که سایر اجزای چیدمان نظیر مبلمان و … تعویض نشده باشند !!!

 

آباژور خمیده و کارآیی آن در دکوراسیون

آباژور خمیده به ویژه در زمانی که شما قصد دارید. در بخشی از اتاق یا سالن و … یک فضای دنج و یا تاثیرگذار و خیره کننده را به نمایش بگذارید بسیار کاربردی است.

این نوع آپاژور بخصوص اگر ساده و ظریف باشد می‌تواند. به تنهایی کار چند وسیله دکوری را انجام دهد. محیط زندگی شما را به سبک مدرن سوق داده و تزئین نماید. همچنین فضا را دلنوازتر نموده. و در کلیت دکوراسیون محیط تاثیر مثبت بگذارد.

نورپردازی آباژور ایستاده خمیده

آباژور خمیده این قابلیت را دارد که علاوه بر نورپردازی کافی و مناسب، جو پر جنب و جوش و سرشار از انرژی در فضا ایجاد نموده. و یا حتی آن را ملایم و آرام بخش جلوه دهد.
از طرفی این نوع آباژور برای فراهم نمودن نور معمولی و عمومی یا ایجاد و متناسب شدن با هر نوع سبک در محیط بسیار مناسب است.

از آباژور خمیده می‌توان برای ایجاد یک نور کانونی در دکوراسیون اتاق، سالن و سایر مکان ها استفاده نمود. آن هم به نحوی که نقاط مد نظر خود را با تمرکز نور بیشتر برجسته نمایید.

این وسیله برای نورپردازی بر روی برخی وسایل دکور به منظور بیشتر به چشم آمدن نیز بسیار ایده آل و کاربردی است.

به عنوان مثال می‌توان این نوع آباژور را در گوشه سالن یا اتاق قرار داده. و سپس شید و لامپ آن را بر روی میز نهارخوری، مبلمان، تاج بالای تخت، تابلو نقاشی و یا هر وسیله دلخواه دیگر کشید.
همانگونه که پیشتر گفته شد. آباژور خمیده برای هر گونه نورپردازی و یا ست شدن با چیدمان مناسب است.

این وسیله هر نوع دکوراسیون و یا اجزای محیط را با تنظیم مناسب نور چشمگیر و تماشایی خواهد نمود.

با این نوع آباژور می‌توان فضای اتاق را آرام بخش و دلنواز جلوه داد. فقط کافیست تا نورپردازی ملایمی بر روی اجزای اتاق اعمال نمایید.

ناگفته نماند که بر روی این وسیله حباب و شیدهای متنوعی نصب می‌شود. که هر یک برای فضا و دکوراسیون معین و متفاوتی کارآیی دارند.

 

آباژور ایستاده خمیده یک وسیله مناسب برای هر هدف و محیط

با توجه به نکات بالا باید به جرات بگوییم که آباژور خمیده یک وسیله کاربردی و جذاب می‌باشد. که در تمامی آزمون و خطاهای مربوط به چیدمان و دکوراسیون در فضاهای مختلف و گوناگون سربلند بیرون آمده است.

این نوع آباژور دارای روشنایی کافی بوده و نور آن قابلیت جا به جایی به هر مکانی را دارد. به نحوی که شما می‌توانید آن را به سادگی در اطراف اتاق و یا حتی محیط بیرون از آن حرکت دهید.

 

همچنین باید به قابلیت ایجاد نور موضعی عالی در هر نقطه از اتاق و یا بر روی یک یا چند وسیله مشخص، استفاده از آن برای هر نوع مجلس و مناسبت، ایجاد فضای عاشقانه و به کار گیری در مهمانی روزهای تعطیل اعتراف نماییم.

علاوه بر این باید اضافه کنیم که آباژور خمیده برای قرار گرفتن در پاسیو، ورودی ساختمان و حتی در گوشه حیاط نیز بسیار آیده آل و کاربردی است.

گردن دراز و قابل تنظیم این نوع آباژور، از آن یک وسیله همه کاره و راحت ساخته است. که به دلیل ظرافت و سادگی قابلیت استفاده در تمامی مکان ها با کمترین حجم فضای اشغال شده را داشته. محیط را زیبا و جادار نشان می‌دهد و علاوه بر همه موارد گفته شده، نور کافی را فراهم خواهد آورد.

 

لازم به ذکر است که اگر در منزل و یا هر محیطی از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌کنید. یا انواع فلز، چوب، مواد پلکسی گلاس، لوازم (دکور) با فلزات برنجی و یا سایر مواد در دکوراسیون و چیدمان شما حضور دارند. یا حتی محیط شما دارای حالتی تیره و نسبتا مات است، با نورپردازی آباژور خمیده و ترکیب آن با دکوراسیون، فضایی شیک و متفاوت پدید می‌آید که آرامش کافی را نیز به شما هدیه خواهد داد.

علاوه بر این نگران اشغال شدن فضا نباشید. این نوع آباژور کمترین حجم را در محیط به خود اختصاص می‌دهد !!!

راه های خرید و تهیه آباژور ایستاده خمیده

این وسیله پرکاربرد و در عین حال تزئیناتی به روش های مختلف قابل سفارش و تهیه می‌باشد. که در پایین به بررسی هریک از این روش ها خواهیم پرداخت:

مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه‌های محلی:

در این مراکز انواع مختلف این نوع آباژور در مدل و قیمت های متعدد موجود است. که با مشاهده و بررسی تک تک آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

جستجو و خرید آنلاین:

این روش ساده تر بوده و در عین حال محدودیت زمانی مراجعه به مراکز فروش در ساعات اداری را ندارد. بدان معنا که شما در هر ساعت از شبانه روز قادر هستید. به سایت های فروش این نوع محصولات رفته و با طمانینه کامل به بررسی تمامی نمونه‌های موجود پرداخته و پس از انتخاب بهترین گزینه نسبت به خرید و سفارش آن اقدام نمایید.

سایر مطالب: ویژگی های میز ایکیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *