انواع تشک

نمایندگی تشک خوشخواب تهران

نمایندگی تشک خوشخواب تهران

نمایندگی تشک خوشخواب در تهران

خوابیدن روی یک تشک استاندارد و راحت نه تنها سلامتی ستون فقرات شما را تضمین می‌کند بلکه خواب خوش و آرامی را برایتان به ارمغان خواهد اورد. امروزه تشک‌های متنوعی با برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. همین موضوع انتخاب بهترین تشک را دشوار و زمان‌بر کرده است.

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید تشک مناسب خرید تشک خوشخواب از نمایندگی‌های معتبر در تهران مانند فروشگاه اینترنتی گرم و نرم است. در این مقاله محصولات تشک خوشخواب سایت گرم و نرم را به شما معرفی می‌کنیم تا با آگاهی و اطلاعات کافی  و در کوتاهترین زمان ممکن تشک مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

معرفی برند تشک خوشخواب در نمایندگی تهران

برند خوشخواب شناخته شده‌ترین برند تشک در ایران محسوب می‌شود که تجربه بسیار بالایی در زمینه تولید محصولات با کیفیت دارد. کارخانجات خوشخواب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و دانش روز دنیا، انواع محصولات سرویس خواب را تولید می‌کنند که مهمترین و اصلی‌ترین آنها تشک خوشخواب است. در کارخانه‌های شرکت خوشخواب واحدهای مختلفی برای پنبه زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، طناب بافی، لحاف دوزی، اسکلت زنی، فنر زنی، آزامایشگاه و دیگر موارد لازم برای تولید محصولات سرویس خواب وجود دارند. در اختیار داشتن این واحدها باعث شده است این مجموعه بزرگ دیگر نگران تامین ملزومات اولیه نبوده و صفر تا صد کار را خود بر عهده داشته باشد.

مدل‌های مختلفی از تشک‌ها در این کارخانجات با ویژگی‌های منحصر بفرد تولید شده و در نمایندگی تشک خوشخواب تهران و سایر شهرها برای فروش عرضه می‌شوند. با توجه به نیاز مشتریان و سلیقه آنها، شرکت خوشخواب تشک‌های طبی، فنری، فوم حافظه دار، طبی-فنری، تک نفره، دو نفره، نوجوان و … را تولید می‌کند. این تشک‌ها جزو بهترین تشک‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌روند و می‌توانند خوابی راحت و آرامش‌بخش را فراهم کنند.

انواع محصولات نمایندگی تشک خوشخواب پایتخت

نمایندگی تشک خوشخواب در تهران تشک‌های اصل را با کیفیتی بالا و تنوعی گسترده ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محصولات مختلفی را از گرم و نرم، نمایندگی تشک خوشخواب تهران، تهیه کنید. بهترین تشک‌های خوشخواب دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که آنها را به بهترین تشک‌های بازار تبدیل نموده‌اند. تعدادی از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین تشک‌های خوشخواب شامل موارد زیر می‌باشند:

* تشک خوشخواب فرست کلاس

یکی از بهترین محصولات نمایندگی تشک خوشخواب تهران تشک فرست کلاس است. این تشک طبی فنری بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. فنرهای این تشک به صورت متصل هستند و با فریم فلزی در بخش اسکلت محافظت شده‌اند. برای ساخت تشک خوشخواب فرست کلاس از اسفنج‌های محکم در دو حالت رولی و صفحه‌ای با کیفیت یورولوکس استفاده شده که خواب راحتی را فراهم می‌کنند.

این تشک برای افراد با وزن بالاتر از 100 کیلو بسیار مناسب است و به خاطر سفت بودن برای رفع دردهای ناحیه کمر، ستون فقرات، شانه‌ها و گردن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. تشک خوشخواب فرست کلاس دو رو می‌باشد و دارای پد مخصوص زمستان و تابستان است. به خاطر دوام و محکمی این تشک می‌توان از آن استفاده طولانی مدت داشت و نگران تغییر ظاهر و فرم آن نبود.

 

رویه این تشک از پارچه منعطف ژاکارد است و دارای طرح و نقش بسیار زیبایی می‌باشد. همچنین این رویه از خاصیت ضد حساسیت و تهویه مناسب نیز برخوردار است و مانع از تعریق می‌شود. ارتفاع تشک خوشخواب فرست کلاس 30 سانتی متر بوده و این تشک گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش 5 ساله دارد.

* تشک خوشخواب ام بی ام پلاس

تشک ام بی ام پلاس با فنرهای منفصل و فوم حافظه ‌دار، از دیگر تشک‌های نمایندگی خوشخواب در تهران محسوب می‌شود. این تشک طبی فنری دارای اسکلت پاکتی ارتوپدیک با لایه فنر میکرو دوبل است و وزن بدن را بهتر پخش می‌کند. به خاطر این نوع اسکلت به کار رفته در تشک، به ستون فقرات و ماهیچه‌های بدن فشاری وارد نمی‌شود و می‌توان خوابی راحت را تجربه نمود.

همچنین در ساختار تشک خوشخواب ام بی ام پلاس، از فوم حافظه‌دار پلی اورتان استفاده شده که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خوبی دارد. این فوم سبب سازگاری تشک با وزن افراد می‌شود و پس از استفاده به حالت اولیه خود باز می‌گردد. در ساخت رویه این تشک از تکنولوژی بایوریتمیک بهره گرفته شده است که باعث جذب تمام بار منفی بدن در طول روز از طریق تماس بدن با بافت تشک می‌شود و آرامش خاصی را به ارمغان می‌آورد. همچنین فن آوری کول پلاس این تشک موجب می‌شود در فصل تابستان تشک خنک بوده و از تعریق جلوگیری کند. گارانتی این محصول 99 ماه و بسیار معتبر است.

* تشک خوشخواب کامفورت

در ساخت این نوع تشک از فنر استفاده نشده و الیاف پنبه طبیعی و اسفنج فشرده مواد سازنده آن را تشکیل می‌دهند. تشک خوشخواب کامفروت از سری تشک‌های طبی سبک محسوب می‌شود که دارای درجه سفتی زیادی نیست. به خاطر عدم استفاده از فنر، اثری از لرزش و تکان‌های ناشی از حرکات افراد هنگام خواب در این تشک دیده نمی‌شود و می‌تواند خوابی راحت و آسوده را برای کسانی که حساس بوده و خوابی سبک دارند، فراهم کند.

تشک کامفورت برای افراد با وزن کم مناسب است و استفاده از آن به افراد با وزن بالای 70 کیلوگرم توصیه نمی‌شود. این تشک طبی نرم، سبک، راحت و با قیمت مناسب می‌باشد و از حمل و نقل آسانی برخوردار است. ارتفاع تشک خوشخواب مدل کامفورت 20 سانتی متر بوده و گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش آن 2 سال است.

خرید از نمایندگی تشک خوشخواب در تهران

اگر قصد خرید تشک استاندارد و راحت را دارید، بهتر است به نمایندگی برندهای معتبر تشک مراجعه کنید. سایت گرم و نرم یکی از نمایندگی‌های معتبر برند تشک خوشخواب در پایتخت است. با مراجعه به سایت گرم و نرم می‌توانید لیست انواع تشک خوشخواب را به همراه قیمت و توضیحات کامل مشاهده نموده و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید. با خرید اینترنتی تشک خوشخواب از سایت گرم و نرم خاطرتان از بابت اصالت، کیفیت، ضمانت نامه، قیمت و نحوه ارسال محصول آسوده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *