انواع حوله, مقالات

نقد و برسی حوله برق لامع

 

مشخص است که حوله برق لامع و نمونه های مختلفی که از آن وجود دارد؛ به سلامت و بهداشت جسمانی بدن کمک میکند. این محصولات توسط برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید میشود. یکی از برندهای داخلی و معروف آن حوله برق لامع است. این برند انواع حوله را میتواند در سایزهای کوچک و بزرگ تولید کند. حوله برق لامع در انواع راحت و گوناگون، توسط این مجموعه طراحی شده است. در واقع نمایندگی هایی که از آن در شهر های مختلف وجود دارد، دسترسی مردم را به چنین محصولی آسان کرده است. حتما میپرسید چیست؟ این حوله یک محصول با کیفیت است که بعد حمام، رطوبت بدن را به خود جذب میکند. علاوه بر آن بعد از حمام، میتوان کار های متفاوتی را با آن انجام داد. این حوله نسبت به رده های خود در مارک های مختلف، قیمت نسبتا مناسبی دارد. در ادامه با ما همراه باشید زیرا، به نقد و برسی حوله لامع خواهیم پرداخت.

انچه در این مقاله خواهیم آموخت

۱. حوله برق لامع
۲. درباره برق لامع
۳. ساختار حوله برق لامع و الیاف به کار رفته در انها
۴. سطح این حوله تن پوش
۵. کیفیت حوله تن پوش
۶. اقلام همراه آن
۷. دوخت این حوله برق لامع
۸. طرح و رنگ در این حوله ها
۹. مشخصات فنی حوله تن پوش برق لامع

 

حوله برق لامع:

یکی دیگر از نمونه های پرکاربرد در حوله‌ها، حوله تن پوش است. همانطور که پیشتر در مقاله گذشته گفتیم نوع پالتویی، مانتویی، لباسی نیز به این مدل میگویند. دلیل آین نامگذاری طراحی مشابه‌اش به لباس است. بعد از حمام کردن رطوبت بدن زیاد است، پس یک حوله کوچک توانایی جذب رطوبت و خشک کردن را ندارد. یک حوله تن پوش قادر خواهد بود هم آب را جذب کند، هم بدن را گرم نگه دارد. بدانید که بلندی های متفاوت یعنی تا بالای زانو، روی زانو و یا روی مچ را دارد. لزوما انتخاب آن به شرایط خریدار بستگی دارد. پس مانع سرد شدن بدن و سرما خوردن فرد تازه استحمام کرده میشود. تن پوش حوله برق لامع به آستین مجهز شده است. این اپشن اجازه میدهد تا کارهایی مثل چای خوردن، کتاب خوندن و … آسان بشود.

 

درباره برق لامع:

این برند حوله برق لامع از سال 1310 تا به امروز در حال فعالیت است. همچنان روز به روز به دستگاه ها و تجهیزات خودشان اضافه میکنند. امروزه این تولید کنندگان پیشرفت زیادی در زمینه تولید حوله تن پوش کرده‌اند. درواقع دستگاه های ریسندگی را که پیشرفته هستند را از اروپا وارد کشور میکنند. کیفیت کاری آن باعث صادرات این نمونه از حوله به خارج از کشور شده است. انها کاملا بروز بوده و قیمت محصولاتش را مناسب کرده است. همچنین محصولات مرغوبی ارائه میدهد تا مورد رضایت مصرف کنندگان قرار بگیرد.

 

ساختار حوله برق لامع و الیاف به کار رفته در انها:

از جمله متریال های اصلی برق لامع هنگام تولید حوله تن پوش، پنبه بوده است. یعنی دارای الیافی ۱۰۰% پنبه میباشند؛ که کیفیت محصول های تولیدی را بالا برده اند. از ویژگی های دیگر، قدرت جذب فوق العاده آب است که، محصولی کاملا ارگانیک به حساب می‌آید. وزن آن در یک محدوده متوسط قرار دارد. پنبه، علاوه بر اینکه آب را به خوبی جذب میکند به راحتی نیز شسته می شود. معتقد هستند، محصولاتی که دارای پنبه هستند میتوانند ۲۵ برابر وزنشان، آب به خود بگیرند. علاوه بر آن راحت و زود تر خشک می شوند. به طور کلی ساختار حوله برق لامع بسیار خوب و با کیفیت میباشد.

 

 

سطح این حوله تن پوش:

بخاطر اینکه ساختار آنها از پنبه طبیعی و ارگانیک میباشد، این محصولات بسیار لطیف و نرم هستند. این نرمی و لطافت حوله برق لامع، احساس خوشایند و لذت پخشی را به فرد منتقل خواهد میکند. در کنار آن، خاصیت ضد حساسیتی دارد. نرمی بی نظیری که دارد از ایجاد خراش و آسیب‌های پوستی جلوگیری میکند. ایمنی بالایی دارد و باعث حساسیت نمیشود.

 

کیفیت حوله تن پوش:

حوله تن پوش برق لامع ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. این حوله برق لامع، عمل شانه کردن الیاف را انجام خواهد داد. در کنار آن یک کیفیت فوق العاده با دوخت مناسب کامل میکند‌. این عمل شانه زدن از پرز دادن این تن پوش جلوگیری میکند. در این راه از تجهیزات و امکانات پیشرفته و نوین بهره گرفته است.

 

اقلام همراه با آن:

شکل تن پوش حوله برق، مثل لباس است. کلاهی دو جزئی در برخی از آنها وجود دارد که برای، خشک کردن و گرم نگه داشتن موی سر استفاده میکنند. کمربندی نیز وجود دارد که برای بستن دور بدن، و ثابت نگه داشتن حوله گزینه مناسبی است. این تن پوش در سایز های مختلف با قد و سر شانه متفاوت طراحی میشود. این امکانات تمام ویژگی های مورد نیاز خریدار را فراهم کرده است.

 

دوخت این حوله برق لامع :

به اطراف و دور تا دور این محصولات توجه کنید. دوخت های مناسبی که اطراف حوله برق وجود دارد، شما را از کیفیت آگاه می کند. در هنگام شست و شو امکان ندارد که این الیاف باز شود. پس هدف از این استحکام دوخت در، جلوگیری از باز شدن الیاف و پرز دادنش است. زیرا همواره از دوختی مناسب و محکم بهره برده است.

 

طرح و رنگ در این حوله ها :

جدا از این همه خصلت و ویژگی هایی که بیان کردیم، این گروه از زیبایی بالایی برخورد دار است. همچنین در رنگ بندی های متنوعی به بازار عرضه میشود. با اینکار سلایق افراد مختلف شناسایی میشود. برخی از این طرح ها ساده و گاهی این طرح ها به شکل برجسته وجود دارد. پس زیبایی آنها با این عمل به راحتی تکمیل میشود.

 

مشخصات فنی حوله تن پوش برق لامع :

حوله تن پوش برق لامع بر روی خود یک برچسب ویژه‌ای دارد که شامل:

۱. بر چسبی که دارد به بلندی یا طول محصول، طول آستین و عرض شانه‌اش اشاره شده است. پس حتما برای اینکه متناسب با بدنتان باشد بهتر است، قبل از اینکه خرید را نهایی کنید؛ سایز ها را چک کنید.

۲. متریال ساختاری از جمله نکات ذکر شده بر روی برچسب آن است. البته که معمولی ترین متریال آن، از پنبه کاملا طبیعی و نرم میباشد.

۳. سایزهای درج شده داخل برچسب، معمولا به صورت: M مدیوم، S کوچک، L بزرگ میباشد.

۴. در کنار ویژگی های گفته شده، تنوع رنگ و طرح نیز نادیده گرفته نشده است. پس باب سلیقه تعداد زیادی از مشتریان است.

۵. این حوله تن پوش ها معمولا به صورت دورو طراحی شده‌اند که با این طراحی دارای لطافت و نرمی زیادی نسبت به سایر حوله ها میتواند داشته باشد

۶. حوله برق لامع ، کیفیت ساختاری بالا و در عین حال، دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر حوله تن پوش های رده خودش دارد.

۷. نحوه شست و شو و نگهداری آن داخل برچسب ذکر شده است. هفته‌ای یک الی دوبار میتوانید جدا از سایر لباس‌ها، بشورید. البته توجه کنید که از شوینده ملایم استفاده کنید. به هیچ وجه حوله تن پوش را داخل حمام نگه داری نکنید. بر روی برچسب گفته شده است که برای شستن، از آب ۳۰ درجه استفاده بکنید. بعد از هر بار استفاده، حتما شرایط خشک شدن کامل آن را فراهم نمایید.

 

آنچه در این مقاله آموختیم

حوله تن پوش، طرفداران زیادی با خود در جامعه امروزی همراه دارد. انواع حوله ها مثل حوله استخر، حوله سفری نیز از جمله محصولاتی است که عرضه میکنند. پس هم در خانه، هم در استخر، هم در محل کار میتوان ا آنها بهره برد. منتهی اینکه بتوانید شناسایی درست در انتخاب یک برند خوب و با کیفیت داشته باشید کمی سخت است. حوله برق لامع توانسته است، این سردرگمی را بر طرف کند تا طرفداران خودش را حفظ کند. گواه کیفیت آن، داشتن مشتریان رضایت مندش را دارد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و از دست ندهید. مطمئن باشید خرید یک همچین محصولی، شما را به هیچ وجه دچار ضرر و زیان نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *