انواع تشک

نقد و بررسی تشک زست اوشن

تشک زست اوشن چه کاربردی دارد؟ ساخت کدام کشور است؟  امروزه افراد زیادی هستند که از مشکلاتی همچون : ستون فقرات و کوفتگی شدید بدن، رنج می ‌برند. به طوری که هر روز صبح، با این درد ها از خواب بیدار می ‌شوند. به همین دلیل انرژی کافی برای انجام کار های روزانه خود، نخواهند داشت.

اگر مدتی این افراد را زیر نظر بگیریم. متوجه خواهیم شد علت اصلی این درد ها، ناشی از استفاده و خوابیدن بر روی تشک های نامرغوب و بی کیفیت است. که در واقع این افراد نسبت به خرید تشک خود بی اهمیت هستند. در واقع شما قرار است؛ یک سوم روزهای خود را بر روی این کالای خواب سپری کنید.

خواب علاوه بر اینکه باعث بازگشت انرژی بدن می ‌شود. کمک می‌کند تا عضلات بدن شما، در حین خواب استراحت کند. پس اگر سطحی که قرار است بر روی آن استراحت کنید، نامناسب باشد. نه تنها بدن از ریکاوری عضلات جلوگیری می‌کند. بلکه باعث افزایش درد شما نیز خواهد شد.

خرید تشک زست  نمونه دیگری از خرید تشک های طبی است. که بر اساس تکنولوژی که داراد، میتواند چنین مشکلاتی را بر طرف کند. در ادامه به بررسی تشک زشت اوشن خواهیم پرداخت. پس با گرم و نرم همراه باشید.

آنچه در این مقاله بررسی خواهیم کرد :

۱. شرکت تولید کننده تشک زست
۲. مشخصات تشک زست مدل اوشن
۳. تاثیر مموری فوم
۴. جنس تشک زست
۵. ویژگی های تشک زست مدل اوشن
۶. راهنمای خرید تشک زست اوشن

شرکت تولید کننده تشک زست

از سال ۱۳۹۴ یک برند کالای خواب  در ایران شروع به فعالیت کرد. این شرکت همان شرکت زست است. که تولید کننده انواع مختلف کالای خواب می‌باشد. محصولاتی که توسط شرکت زست تولید شده است؛ از کیفیت بالایی بر خور دار هستند. این شرکت همواره، در تولید محصولات خود، از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می‌ کند.

همچنین تولید کننده این برند، تمرکز ویژه‌ای بر چگونگی و نحوه خواب انسان در طی شبانه روز کرده است. قبل از تولید تحقیقات کاملی انجام داده است. پس این کالا متناسب با ارگونومی بدن و با رعایت استاندارد های جهانی کالای خواب طراحی و تولید می‌ شود. تشک هایی که توسط شرکت زست تولید شده اند.

از جدید ترین تکنولوژی ها و دستاورد های علمی در حوزه تولید کالای خواب بهره می برند. لازم به ذکر است که از لحاظ طبی، ویژگی ها و مزایای قابل توجهی دارد. این موضوع به تنهایی باعث افزایش محبوبیت آن در نزد مصرف کنندگان ایرانی شده است. از فعالیت این شرکت، مدت زمان زیادی نگذشته است. اما به سرعت توانسته است در میان مردم طرفدار یابد. البته این محبوبیت بخاطر کیفیت خوب تشک زست است.

مشخصات تشک زست اوشن

سیستم تشک زست اوشن از نظر فنر بندی، به صورت مولتی میکرو پکت اسپرینگ می‌باشد. که به صورت ۷ ناحیه ای می باشد و میزان سفتی متفاوتی دارد. این مدل و شیوه فنر بندی، در کاهش درد عضلانی و راحتی مصرف کننده تاثیر بسیار زیادی دارد. قطر این فنر ها در نواحی مختلف بدن، متفاوت بوده است.

نواحی همچون : سر، سر شانه، کمر، باسن، ران، زانو و ساق پا، تا در هر شکل، از بدن فرد به خوبی محافظت و پشتیبانی کند. پس نسبت به قسمت های مختلف بدن، واکنش متفاوتی می دهد. به همین دلیل است که تشک زست اوشن توانسته است جز بهترین تشک های ۷ ستاره این شرکت باشد. نکته حائز اهمیت این محصول، رعایت جزئیات خواب است.

تاثیر مموری فوم 

علاوه بر سیستم فنر بندی، که نرمی و راحتی را به ارمغان می‌آورد. فوم مموری فوم در استفاده شده در تشک زست اوشن، کمک میکند تا تشک به راحتی حالت بگیرد. پس قدرت انعطاف پذیری بالایی در حالت خواب دارد. پس میتواند قالب بدن را قاب می‌گیرد و پشتیبانی آن را انجام می‌دهد. همچنین باعث کاهش درد عضلانی و کوفتگی بدن خواهد شد.

در این صورت بعد از بیدار شدن احساس درد نخواهیم کرد‌. مموری فوم موجود در ساختار تشک زست اوشن، باعث میشود تا ستون فقرات. حالت S مانند خود را حفظ کنند. علاوه بر این حفظ ستون فقرات، منجر به کمک کردن به گردش خون نیز خواهد شد‌. در مدل تشک زست اوشن، از مموری فوم ‌گیاهیPlanet Based) ) استفاده شده است.

مزیت این استفاده از مموری فوم، فقط به راحتی آن خلاصه نمی شود. بلکه باعث جلوگیری از تعریق و حفظ دمای بدن می ‌شود. به همین خاطر باعث شده است تشک زست اوشن، درجه کیفی A را بگیرد. این فوم ضمن انطباق پذیری خاصیت خنک کنندگی نیز دارد.

به همین دلیل این تشک زست اوشن، برای افرادی که گرمایی هستند انتخاب خوب و مناسبی است.

جنس تشک زست

پارچه‌ای که بر روی تشک زست اوشن قرار دارد. دمای بدن را بر روی ۳۷ درجه سانتی گراد نگه می دارد. در حوالی ساعت ۳ نصف شب تا صبح که بدن افت دمای شدید پیدا میکند. پارچه بی نظیر این تشک، به خاطر فناوری اس پیس ناسا دمای بدن را در طی شبانه روز ثابت نگه می‌ دارد.

پارچه ای که به کار رفته است ۱۰۰% از پنبه بوده است. ضد باکتری و ضد حساسیت است. ضمن اینکه سطح پارچه به عصاره آلوورا آغشته شده است.علاوه بر اینکه بر روی زیبایی و ظاهر آن تاثیر می‌گذارد. باعث می‌شود که باکتری را جذب نکند. بوی بد نگیرد. در نتیجه پوست شما تنفس بهتری خواهد داشت.

این پارچه در واقع از آخرین فنآوری تولید پارچه‌های تشک بلژیک است که مانع از جذب گرد و غبار به خود شده و همچنین هیچ راهی برای رشد باکتری در آن وجود ندارد. پارچه تشک از آخرین تکنولوژی که در تولید پارچه های تشک بلژیک استفاده می ‌شود، بهره برده است.

ویژگی های تشک زست اوشن

۱. تشک زست اوشن دارای 2 سال گارانتی تعویض و 13 سال خدمات پس از فروش می باشد.
۲. از دسته تشک های فنر منفصل ( پاکتی ) تشکیل شده است.
۳. استفاده از پارچه پنبه ای ضد حساسیت و ضد باکتری در لایه بیرونی تشک زست اوشن.
۴. عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن بر سطح تشک زست اوشن.
۵. استفاده از مموری فوم گیاهی در لایه داخلی تشک، با قدرت فرم پذیری و برگشت پذیری فوق العاده از جمله ویژگی های آن به حساب می آید.

۶. خاصیت ضد تعریق که گودی بدن را پوشش می دهد و از کمردرد و درد های مزمن عضلانی جلوگیری می کند.
۷. استفاده از یک تشکچه به قطر 10 سانتیمتر از جنس فوم لاتکس با بالا ترین دانسیته حجمی، بر یک سمت تشک که با پشم گوسفند و یال اسب احاطه شده است.
۸. به کارگیری چنین موادی در ساخت تشک، در زیر بدن حالت آب سیال را تشکیل می ‌دهد و تشک مانند ماساژور عمل می ‌کند. دلیل استفاده از یال اسب جهت تهویه تشکچه، گرفتن رطوبت و نم بدن و افزایش لذت از خوابی رویایی است.

راهنمای خرید تشک زست اوشن

 

گرم و نرم ارائه دهنده بهترین و برترین برند تشک ایرانی است. مانند زست، داتیس و … . ممکن است برای خرید، به کمک نیاز داشته باشید. مشاوران با تجربه گرم و نرم، بصورت آنلاین و تلفنی می ‌توانند به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

باعث افتخار تیم ما است که بتوانیم کمکی در راستای تامین خواب شما داشته باشیم.

قیمت تشک زست

قیمت تشک زست اوشن با توجه به اندازه متفاوت خواهد بود. همه نوع این برند در رده تشک های با کیفیت قرار دارد. به همین خاطر نسبت به میانگین قیمت های بازار بالاتر خواهد بود.

البته وقتی از سرمایه گذاری بر روی خواب صحبت می کنیم، خرید تشک ارزان فکر خوبی نخواهد بود. ممکن است بعد ها صدماتی به شما وارد شود که ارزش این صرفه جویی را نداشته باشد. خرید تشک مناسب کیفیت زندگی شما را تضمین می کند.

و در پایان :

معمولا 3/1 زندگی ما صرف خوابیدن می شود پس انتخاب تشک مناسب، امری مهم و ضروری است. هیچ کدام از ما نمی خواهیم کوفتگی و درد را احساس کنیم. تشک زست اوشن این کار را راحت کرده است. پس مسلما از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

همانطور که گفتیم مهم ترین مزیت این تشک، تنظیم دمای بدن و عدم تعرق می باشد. واضح است آشنایی با ویژگی های محصولات متفاوت، می تواند به شما کمک کند که انتخابی متناسب با نیازهای خود داشته باشید. و در خرید وسیله ای که قرار است روزهای آینده را در ان سپری کنید توجه کنید.

این تشک جزء بهترین تشک هایی است که در بازار امروز ایران می توانید پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *