انواع بالش

مرکز خرید بالش لوله‌ای در تهران

برای آگاهی بیشتر از مرکز خرید بالش لوله‌ای در تهران و فواید آن که جزو یکی از قدیمی ترین انواع بالش در ایران به شمار می‌آید، ما را در مطالعه این مطلب همراهی کنید.

استفاده از انواع بالش نه تنها در رختخواب بلکه به عنوان تکیه‌گاه، متکا و پشتی در هنگام نشستن نیز بین ما ایرانیان مرسوم است.

قرار دادن بالش لوله‌ای در بخش قوس کمر و پر کردن گودی این ناحیه کمک بزرگی به حفظ سلامتی و فُرم صحیح کمر و ستون مهره کرده و در رفع خستگی این نواحی موثر است.

استفاده از بالش و کاربردهای مختلف آن همواره در فرهنگ مشرق زمین ریشه داشته و در ایران نیز بسیار متداول بوده و هست.
موارد کاربرد آن نیز به رختخواب و بستر ختم نشده و نگاهی به آثار نقاشی قدیمی ایرانی نشانه‌هایی از استفاده‌ی بالش در چیدمان منازل و کاخ‌های ایران باستان را بخوبی نمایش می‌دهد.
در عصر حاضر و با وجود رواج مبلمان و کم شدن از کاربردهای تزئینی این نوع بالش، استفاده از آن کاملاً منسوخ نشده است.

خرید بالش لوله‌ای : مزایا و معایب

بالش لوله‌ای یا استوانه‌ای این روزها کمتر از انواع مسطح در میان مردم مرسوم است،.اما در زمانی نه چندان دور پیش از این پر کاربردترین نوع بالش و در میان خانواده‌ها بسیار مرسوم بوده است.

کاربرد راحت و آسان آن و استهلاک کمتر را می‌توان به عنوان بخشی از مزیت‌های این نوع بالش برشمرد و به دلیل نبود چهار کُنج در آن از پارگی و تغییر شکل تا حدود زیادی مصون است.

این نوع بالش به دلیل ارتفاع زیادی که دارد عموماً برای استفاده زیر سر و هنگام خواب چندان مناسب نیست.
کاربرد بالش با ارتفاع زیاد، تأثیرات نامطلوبی بر عضلات کتف و گردن بر جای می‌گذارد که در طولانی مدت می‌تواند به عوارض ناخوشایندی نیز منجر شود.
خون‌رسانی به سر نیز در صورت بلند بودن ارتفاع بالش تا حدود زیادی مختل شده و می‌تواند به سردرد و ناراحتی‌هایی در این ناحیه ختم شود.
به همین دلایل نیز بالش لوله‌ای کمتر برای خواب بکار رفته و بیشترین موارد استفاده از آن به عنوان متکا می‌باشد.

آیا بالش لوله‌ای صرفاً یک بالش سنتی است؟

به دلیل فرم کلاسیک این نوع بالش پارچه روکش آن نیز اغلب از انواعی با طرح‌های سنتی انتخاب می‌شود. گرچه به تازگی نیز طرح‌های مدرن از روکش بالش لوله‌ای به بازار آمده و طرفداران خوش‌ذوق را به خود جذب نموده است.
انواع بالش لوله‌ای در سایزهای مختلف برای استفاده‌های تزئینی و نیز به عنوان متکای پشت کمر همراه با مبلمان راحتی و نشیمن در منازل کاربرد دارد.

همین تنوع در طرح و اندازه مشتریان زیادی را به سمت بازار این کالا کشیده است.

شکل خاص بالش لوله‌ای آن را برای کاربردهای مدیکال نیز تا حدود زیادی مناسب نموده است.
تهیه‌ی آن در اندازه‌های متنوع برای بکارگیری جهت پُر کردن گودی کمر، قوس زیر گردن و موارد دیگری از این قبیل بسیار مناسب است.
هم‌چنین کاربرد بالشتک لوله‌ای کوچک زیر زانوها برای خوابیدن در حالت طاق‌باز نیز در مواردی توصیه می‌شود.
جهت هم‌طراز شدن زانوها با راستای بدن نیز در هنگام نشستن از این نوع بالش به عنوان زیرپایی نیز استفاده می‌شود.

نقش بالش لوله‌ای در دکوراسیون سنتی:

انجام چیدمان سنتی و اجرای دکوراسیون کلاسیک به دلیل ریشه‌های فرهنگی همواره از گزینه‌های مطرح در میان مردم هر کشور است.
در ایران نیز استفاده از این سبک چیدمان همواره و در همه دوره‌ها کاربرد دارد.
بالش لوله‌ای نیز در این نوع دکوراسیون چه بر روی زمین و چه نیمکت یا مبل راحتی بسیار استفاده می‌شود.
در دیگر کشورها نیز استفاده از این نوع باش متداول است.
از حاشیه‌ی خلیج فارس تا کشورهای آسیای جنوب شرقی و ترکیه کاربرد این نوع از بالش در منازل و خصوصاً سفره‌خانه‌های سنتی به عنوان متکا کاملاً کاربردی است.

توجه به جنس در زمان خرید بالش لوله‌ای :

در هر بالش دو بخش مهم و قابل توجه وجود دارد:

یکی رویه و دیگری موادی که بالش از آنها پُر شده است.
جنس رویه از آن جهت که مدام با پوست بدن در تماس است دارای اهمیت زیادی است و در صورت نامرغوب بودن می‌تواند ایجاد مشکلات زیادی نماید.
به همین دلیل نیز لازم است تا در انتخاب آن دقت و وسواس بالایی بکار گرفته شود.
انواع الیاف نخی، پنبه و کتان از خواص مفیدی برای رویه بالش برخوردارند و از بروز آلرژی و بیماری‌های میکروبی پیشگیری می‌نمایند، اما بخاطر اینکه کشسانی و خاصیت ارتجاعی لازم را هم داشته باشند، معمولاً با انواع الیاف دیگر نظیر پلی‌استر ترکیب می‌شوند.

محصولات تولیدی از این طریق در مجموع از کارایی و طول عمر خوبی بهره‌مند بوده و دارای ظاهر خوش آب و رنگ و زیبایی نیز هستند.

قابلیت خوب شستشو و پاکیزه نگه‌داشتن این نوع روبالش‌ها هم جزو مزیت‌های مثبت آنها محسوب می‌گردد.
مورد دوم مواد مصرفی در داخل بدنه بالش است.
گرچه سالها از پر و پنبه بصورت سنتی در پُر کردن انواع بالش استفاده شده اما این روزها مواد مختلف طبیعی و مصنوعی برای این منظور به بازار آمده است.
از این میان الیاف بال‌فایبر به عنوان شناخته شده‌ترین و مناسب‌ترین جنس به این منظور بسیار پر کاربرد بوده و بکار گرفته می‌شود.

مزایای خرید بالش لوله‌ای :

راحتی کم‌نظیر، سهولت در جابجایی و مواد باکیفیت بکار رفته در تهیه بالش‌های لوله‌ای استفاده از این آنها را در سفره‌خانه‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مکان‌های عمومی متداول نموده است.
اصیل بودن نقوش طرح رویه بالش‌های لوله‌ای نیز بر حال و هوای سنتی‌شان افزوده و آنها را برای کاربرد در چنین مکان‌هایی مناسب نموده است.

مرکز خرید بالش لوله‌ای در تهران کجاست؟

این روزها و با گسترده شدن شهرها و به تبع آن گسترش بازارها نام بردن از مکانی خاص به عنوان مرکز فروش یک نوع کالا سخن چندان معتبری نیست.
با وجود نمونه‌هایی از این مراکز در تهران اما بهترین مرجع فروش این محصولات کماکان سایت‌های فروش و فروشگاه‌های اینترنتی کالای خواب هستند که ضمن برخورداری از تنوع بالایی از جنس و طرح قادر به ارائه انواع مختلف در یک مجموعه نیز می‌باشند.
به عبارتی با مراجعه اینترنتی به این نوع فروشگاه‌ها ضمن مشاهده آلبوم‌های متنوع و رنگین از هر نوع بالش براحتی خواهید توانست کالای مورد نظر خود را از میان انواع گوناگون انتخاب نمایید.

دریافت مشخصات و قیمت خرید بالش لوله‌ای نیز در این سایت‌ها به راحتی امکان‌پذیر بوده و حق مشتری برای دریافت اطلاعات تکمیلی نیز کاملاً محفوظ است.

علاوه بر اطلاعات درج شده در سایت‌های فروش شما می‌توانید از راهنمایی کارشناس فروش و مشاوران خبره نیز استفاده نمایید.

خریدی آسان و دریافتی آسان‌تر!!

این روزها که رفت و آمدهای شهری با مشکلات دوری راه‌ها و ترافیک سنگین بین مسیرها گره خورده استفاده از روش خرید اینترنتی با داشتن مزیت ارسال سالم و رایگان کالا تا درب منزل بسیار دلچسب و خوشنود کننده است.
در این روش در حالی که شما با خیال آسوده در منزلتان بسر می‌برید کالای خریداری شده برایتان ارسال می‌شود.
بدون آنکه مجبور باشید مشکلات مختلفی را در مسیر بین فروشگاه تا منزل از سر بگذرانید.
وجود گارانتی صحت و سلامت کالا نیز شما را از بابت دریافت آن به شکل صحیح و سالم آسوده خاطر می‌نماید.
علاوه بر اینها با وجود بسته‌بندی‌های مطمئن و ضد آب لازم نیست تا بابت بهداشت و تمیزی مرسوله خود هنگام دریافت نگرانی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *