دکوراسیون, مقالات

مبل راحتی جدید ، زیبا، شیک، بادوام!

مبل راحتی جدید از جمله لوازم پر مصرف در خانه هر یک از ماست! تا آنجا که کمتر بخشی از دکوراتیو منزل را می‌توان با این میزان از حساسیت و کاربری پیدا کرد.
اما برای آنکه مبل مورد استفاده راحتی و زیبایی کافی را داشته باشد، هنگام انتخاب و خرید آن چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

در این مطلب ضمن بررسی این نکات، به موارد زیر نیز می پردازیم:

• مبلمان راحتی، از قیمت تا کیفیت!
• در تهیه مبلمان، متریال مهم تر است یا شیوه ساخت؟
• چطور می‌توان بهترین نمونه های مبلمان را بهتر از نظر گذراند؟

در مطالعه این نوشتار با ما همراه شوید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم پس از خواندن این مقاله، نوشتار مرتبط زیر را نیز مطالعه نمایید:

انواع مبل کلاسیک و نقش آنها در دکوراسیون

مبل راحتی جدید : قیمت مناسب؟ کیفیت بالا؟ یا هر دو؟

استفاده از مبلمان برای پذیرایی یا کاربرد روزانه از موارد معمولی تهیه دکوراتیو برای اتاق نشیمن است.
در چنین مواردی انتخاب صحیح می‌تواند فرصت خوبی باشد تا کالای مورد نظر را با قیمت بهتر و کیفیت بالاتر تهیه کنیم اما همواره شرایط مناسب برای این کار فراهم نیست.
برای کسانی که مایلند مبلمان منزل خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن تهیه کنند، سر زدن به حراجی ها و شگفت انگیزهای فروش فرصت طلایی برای رسیدن به منظور است.

در این حالت چندان صحبتی از کیفیت کالا در میان نیست و بیشتر صحبت درباره ارزانی کالاست!

در چنین شرایطی امکان رسیدن به اجناس ارزان همانقدر زیاد است که احتمال بی کیفیت بودن آنها!
به این ترتیب نمی‌توان با قرار دادن ارزانی به عنوان شرط اول خرید، انتظار چندانی برای رسیدن به کالای مرغوب و مناسب را داشت.
از طرفی اگر فقط نگران کیفیت در خرید مبل راحتی باشیم، نخواهیم توانست به قیمت پایین فکر کنیم و باید خود را برای پرداخت هر مبلغی آماده کنیم!
اما چه کنیم تا قیمت و کیفیت را به طور همزمان در اختیار داشته باشیم؟
در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا شما را با شرایط خرید مبل راحتی ارزان و باکیفیت آشنا کنیم.

چگونه مبل راحتی جدید و دلخواه خود را ارزان و با کیفیت بخریم!

برای ساخت یک دست مبل راحتی، مراحل گوناگونی طی می شود.
از تهیه مواد اولیه شامل چوب، پارچه و یراق آلات تا انجام مراحل مختلف کار، هر یک نیازمند صرف هزینه و زمان است. هم چنین برای این منظور، نیاز به مکان مناسب، برق و تجهیزاتی است که هر یک به نوبه خود هزینه بر هستند.
داشتن اطلاعات کافی درباره طراحی و ساخت مبلمان هم بخش مهمی از این پروسه است که نباید از نظر دور داشت.

بدیهی است انجام این مراحل و هزینه های جانبی مورد مهمی است که بیشترین تاثیر را روی قیمت نهایی مبل دارد. از طرفی انتخاب متریال و شیوه ساخت بر تعیین کیفیت محصول اثر می‌گذارد.

اما این روزها هزینه های زیاد دیگری نیز از مخارج حمل مواد اولیه و تجهیزات تا جابجایی محصول نهایی از محل ساخت تا رسیدن به دست خریدار، بر این مخارج اضافه شده است. هم‌چنین مواردی مانند انبار داری و سایر مخارج نیز به موارد بالا افزوده می‌شود.
به این ترتیب برای محاسبه قیمت مبلمان باید کلیه این مسائل را در نظر گرفت. به علاوه اگر مایلیم محصولی باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت بخریم، باید تا حد امکان از این هزینه ها کم کنیم!

اما چطور؟

مبل راحتی ارزان، مبل راحتی بادوام!

برای آنکه از مبلی که می خریم راضی باشیم، باید فرصت کافی برای استفاده از آن را داشته باشیم.
اجناس و کالاهای باکیفیت این فرصت را به ما می دهند، اما در نمونه های نامرغوب، پیش از آنکه از این مرحله عبور کنیم مبلمان کیفیت خود را از دست داده و در عمل بی فایده می شود!

مدت دوام مبل راحتی و متریال مصرفی در ساخت آن از این جهت ارزشمند است که هزینه خرید آن با استفاده طولانی مدت جبران می شود.

به علاوه، کیفیت این محصول به معنای راحتی و سلامتی کاربران آن نیز هست. موردی که به ویژه در استفاده بلند مدت بیشتر خود را نشان می دهد!
پس اگر خواهان راحتی و صرفه اقتصادی هستید، مبلمان منزل خود را از نوع راحت و تهیه شده از متریال مرغوب خریداری کنید. به این ترتیب هم هزینه خرید مبل راحتی شما به هدر نرفته و هم با استفاده از آن، سلامتی خود و دوام کالا را تجربه خواهید کرد.

از شیوه ساخت انواع مبل راحتی جدید چه می دانیم؟

مبل راحتی، همانطور که از نامش پیداست، بخشی از مبلمان است که برای راحتی بیشتر و مصارف روزانه کاربرد دارد.
استفاده از این نوع مبل، آنقدر در همه جا معمول و متداول شده که تصور می‌شود بخش ثابتی از نمای منزل است. اما در واقع باید به یاد داشت که این نوع مبل نیز از چند سال پیش از این، به دکوراتیو منازل ایرانی اضافه شده است!

اما اگر بخواهیم از شیوه ساخت آن صحبت کنیم، لازم است به نکات و موارد متعددی اشاره داشته باشیم.

از جمله بخش نجاری که تهیه اسکلت این نوع مبل را بر عهده دارد. همین طور تهیه پارچه روکش که در نمای ظاهری انواع مبل راحتی بیشترین تاثیر را داراست!
غیر از این موارد، تزئینات و یراق آلات به کار رفته در انواع این مبلمان نیز دارای تنوع فراوانی است. از جمله در مدل های کلاسیک با تزئینات بیشتر و در انواع مدرن ساده تر است.

اما در انواع مبل راحتی، اغلب تلاش می شود تا بخش چوب یا اسکلت مبل به طور کلی دیده نشود و تمام ظاهر آن از پارچه پوشیده باشد.

به این ترتیب شیوه ساخت به دو بخش اصلی تهیه اسکلت و پوشش نمای مبلمان مربوط می‌شود. در مدل های گران قیمت، اغلب از تجهیزات بیشتر و مواد اولیه با ارزش تری استفاده می شود.
مراحل آخر کار در تهیه مبل های راحتی، بیشتر به رنگ آمیزی و نصب تزئینات مربوط می‌شود. این بخش نیز نیازمند دقت و حوصله زیادی است که بر قیمت و کیفیت نهایی کار به شدت موثر است!

بهترین مبل راحتی جدید را کجا جستجو کنیم؟

خرید مبل چه به شکل حضوری و چه از طریق آنلاین، نیازمند جستجوی دقیقی است تا بتوان نمونه بهتر و مناسبی را انتخاب کنیم که با شرایط محیط و توان خرید ما هماهنگی داشته باشد.
برای مثال یکی از این شرایط اندازه مبلمان و تناسب آن با ابعاد فضایی است که مایلیم آن را مبله کنیم.
هیچ چیز بدتر از یک اتاق نشیمن پر از مبل‌ های راحتی بزرگ نیست که جایی برای عبور و حرکت آزادانه ندارد! از سوی دیگر، فضای بزرگ با مبلمان کم و کوچک هم خالی و بدون جلوه خواهد بود.

مورد بعدی قیمت وسایل دکوراتیو و مبلغی است که بابت آن پرداخت می کنیم.

تناسب این بخش با سایر دکوراتیوهای مورد استفاده چه از نظر قیمت و چه سبک مورد استفاده در دکوراسیون فضای زندگی بسیار مهم است. به این ترتیب لازم است پیش از انتخاب نهایی، این موارد را مشخص کنیم.
یک مورد مهم دیگر در انتخاب و خرید مبلمان، مرکزی است که خرید را در آنجا انجام می دهیم. اعتبار و گارانتی خدمات این مرکز ما را برای داشتن لوازمی سالم و با کیفیت، مطمئن و آسوده خاطر می کند.

مبل راحتی جدید و خلاصه آنچه در موردش باید بدانیم!

برای کسانی که به نمای منزل و دکوراسیون داخلی آن اهمیت می‌دهند، مبل راحتی جدید می‌تواند بخش مهمی از یک دکوراتیو جذاب باشد. راحتی و زیبایی و ترکیب این دو با قیمت مناسب مبلمان، فرصت بی‌نظیری است تا حال و هوای خانه خود را عوض کنیم! در این شرایط، انتخاب درست و مناسب نیز، کلیدی طلایی برای افراد است تا بهترین های دکورایو در زمینه مبلمان را به منزل خود دعوت کنند!
شما نیز می توانید هماهنگ با سلیقه خود، نمونه ای از مبلمان راحتی را با توجه به ساخت و کیفیت انتخاب نموده و آن را به نمای دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *