انواع تشک

تشک رویال طبی فنری ویژه

تشک رویال طبی فنری ویژه

مشخصات تشک طبی فنری رویال

این مطلب ویژه تشک رویال طبی فنری است، حتما افرادی را می شناسید که وسواس بسیاری روی بستر خواب خود دارند، تا جایی که اگر بستر خوابشان تغییر کند خوابشان نمی برد. شاید خود شما هم از این دسته از افراد باشید؛ تشک طبی فنری رویال وبژه در انواع مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهند.

خواب، بخشی از زندگی ما انسان ها که هم در سلامت جسم و هم در سلامت روح و روان نقش به سزایی دارد و کسی نمی تواند منکر این موضوع شود. اما گاهی عواملی باعث کیفیت بد خواب ما، یا به اصطلاح بد خوابی ما می شوند. یکی از مهم ترین این عامل ها، بستر نامناسب برای خواب است. که علاوه بر برهم زدن کیفیت خواب، ممکن است سلامت جسمانی شما را نیز به خطر بیندازد.

کارشناسان حوزه ارگونومی، استاندارد هایی برای کالای خواب تعریف کرده اند که هنگام خریداری کالای خواب باید به آن ها توجه کرد. شرکت رویال در راستای احترام به حقوق مشتری و با هدف ارائه محصولات باکیفیت و ارتقا سلامت جامعه؛ اقدام به طراحی و تولید تشک طبی فنری رویال کرده است. که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی است و سلامت شما هنگام خواب و استراحت را تضمین می کنند . برای آشنایی هر چه بیشتر با مشخصات یک بستر خواب جادویی، در ادامه این مقاله نیز همراه ما باشید.

محبوبیت تشک طبی فنری رویال

بی شک رمز داشتن یک خواب آسوده و راحت شبانه تشک مرغوبی است که در تمام ساعات شب مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو تشک های نسل جدید با نام تشک‌ طبی وارد بازار شد و در ابتدای امر مورد استقبال قرار گرفت. این نمونه از تشک ها تقریباً دارای نقاط قوت قابل‌ قبولی بودند. با گذشت زمان طراحی تشک های طبی به سمت پیشرفته تر شدن رفت و مدل دیگری از تشک با نام طبی فنری طراحی شد. از آنجایی که تشک های طبی فنری به شکل استاندارد طراحی شدند، مورد توجه قرار گرفتند.

اما بعد از مدتی به علت کافی نبودن دانش برخی از تولیدکنندگان مدل های جدیدی وارد بازار شد که از کیفیت لازم برخوردار نبود. نمونه های وارد شده دارای جنس و مواد با کیفیت  نبود و طراحی آنها نیز به شکل اصولی انجام نگرفته بود، به همین دلیل مورد استقبال خریداران واقع نشد. در این میان تشک طبی فنری رویال با رعایت تمامی استاندارد های لازم توانست نظر مشتریان را به خود جلب کرده و محبوبیت خاصی در بین خریداران داشته باشد.

ویژگی های تشک طبی فنری رویال

تشک طبی فنری رویال، از جدیدترین استاندارد های اروپایی پیروی می کنند و در طراحی و تولید آن ها از بروز ترین متد ها استفاده می شود. طراحی این تشک ها به گونه ای است که به طور کامل از ستون فقرات شما حمایت می کند و علاوه بر جلوگیری از بروز بیماری های مفصلی، کمردرد و  . . .، در درمان این بیماری ها نیز موثر واقع می شود. به شکلی که در بسیاری موارد پزشکان برای درمان درد هایی مثل کمر درد و امثالهم، استفاده از تشک های طبی فنری رویال را پیشنهاد می کنند. در ادامه مشخصات تشک طبی فنری رویال را با هم بررسی می کنیم:

1 . طول عمر بالا

این تشک ها به دلیل استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت، طول عمر بیشتری نسبت به بقیه تشک ها دارند. حتما مشاهده کرده اید که بعضی از تشک ها پس از مدتی دچار فرورفتگی و گودی درمرکز خود می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. اما در تشک های طبی فنری رویال خبری از این فرورفتگی ها نیست.

2 . سفتی و نرمی

شما کدام را می پسندید؟ تشک سفت یا نرم؟ این مشخصه کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد و در هر دو نوع موجود است. البته در اینجا ذکر این نکته ضروری است که تشک های طبی فنری رویال به قدری سفت نیستند که به بشکنند و خرد شوند و بیش از اندازه هم نرم نیستند که باعث ایجاد کمردرد شوند. در این مورد این تشک ها از استاندارد های جهانی پیروی می کنند. البته خود شما اگر روی این تشک ها دراز بکشید، در همان دقایق ابتدایی، به کیفیت بالای این تشک ها پی خواهید برد.

 3 . مموری فوم

شاید نام این مشخصه برای عموم مردم به قدر کافی آشنا نباشد. اما از ضروری ترین مشخصه های یک تشک استاندارد محسوب می شود. با یک مثال با کاربرد مموری فوم ها در تشک طبی فنری رویال بیشتر آشنا می شویم؛ فرض کنید روی یک تخت دونفری خوابیده اید و شخصی که کنار شما خوابیده، مدام تکان می خورد و خواب شما را برهم می زند؛ اگر روی تشکی که در آن از مموری فوم استفاده شده بخوابید، مموری فوم این ارتشاعات را به حداقل می رساند. مموری فوم ها یک لایه فوم با چگالی متفاوت هستند. که وقتی روی آن می خوابید، فرم بدن شما را به خود می گیرد. و آرامش و آسایش را هنگام خواب و استراحت به شما هدیه می دهد.

4 . فنر

یکی دیگر از مهم ترین اجزا تشک های طبی فنری رویال، به طبع، فنر به کار رفته در آن است. ساختار فنری به کار رفته در تشک های طبی فنری رویال به گونه ای است که به خوبی باعث کنترل و بازگشت آرام نیروی ناشی از فشار وزن شما به سمت خودتان می شود. به طوری که فکر می کنید روی پر قو خوابیده اید نه یک ساختار فلزی. در تشک های طبی فنری رویال از یک نوع فنر متصل (به هم پیوسته)  یا منفصل (فنر از هم جدا) استفاده می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

یک توصیه دوستانه: هنگام خرید تشک طبی فنری، تعداد فنر ها را ملاک کیفیت خوب تشک قرار ندهید. بلکه به جنس آن توجه کنید. تا هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم با گذشت زمان دچار فرورفتگی نشود.

5 . جنس الیاف

الیاف به کار رفته در تشک های طبی فنری رویال، آنتی باکتریال و ضد حساسیت بوده و نقش مهمی در سلامت جسم و کیفیت خواب ایفا می کند. این الیاف کیفیت بسیار بالایی دارند. در رویه تشک های طبی فنری هم از متریال با کیفیت استفاده می شود. این متریال خاصیت ضد آب و ضد تعریق را دارا هستند که این مورد، بهداشت بستر خواب شما را تامین می کند.

6 . گارانتی

گارانتی و تضمین کیفیت تشک طبی فنری رویال گاها به چند سال هم می رسد. که نشان از اطمینان شرکت رویال به کیفیت بالای محصولات خود است. این مورد خیال شما را هم از بابت خرید محصولی با کیفیت و مطمئن راحت می سازد.

مزیت های تشک طبی فنری رویال

از دیگر مزیت های تشک طبی فنری رویال می‌توان به جنس الیاف آن اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده که باعث جلوگیری از  بروز حساسیت می شود. توجه داشته باشید که تشک های تقلبی میتواند باعث ایجاد بیماری های تنفسی و حساسیت های  پوستی برای افراد شود. الیاف به کار گرفته شده در  تشک های طبی فنری رویال معمولاً  پلی استر فشرده هستند که از بهترین مواد در تولید کالاهای خواب محصوب می شود. تضمین کننده اصل بودن و کیفیت تشک طبی فنری گارانتی معتبر آن است که معمولاً در تشک های رویال شامل گارانتی تعمیر و تعویض چند ساله می شود.

انواع ضمانت در تشک های معتبر طبی فنری رویال شامل ۱۰، ۸، ۵ و ۳ سال می باشد. این رده بندی بر اساس کیفیت و قیمت تشک ها انجام گرفته است. تشک های رویال همچنین دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. به جرات می‌توان گفت در میان نام های متعددی از کالاهای خواب  موجود، رویال از نظر اعتبار، کیفیت و قیمت برندی است که مورد تایید بازار بوده و توصیه می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به همه نکاتی که گفته شد می توان نتیجه گرفت، تشک های ویژه طبی فنری رویال با کیفیت بالای خود، هم سلامت شما را تضمین می کند و هم خوابی راحت و آرام برای شما به ارمغان می آورد. تشک های طبی فنری رویال همان گونه که اشاره شد، انواع مختلفی دارد و در طرح های مختلفی تولید می شود؛ همچنین این تشک ها در سایز های مختلفی در بازار مو جود است؛ همه این موارد دست شما را به عنوان مشتری در انتخاب محصول مورد نظر باز تر می کند.

از آنجایی که افراد زمان زیادی را برای استراحت روی تشک می گذرانند، انتخاب صحیح و آگاهانه یک تشک با کیفیت و مناسب در سلامت جسمی و روحی فرد تاثیر بسزایی دارد. از طرفی یک انتخاب غلط نیز ضررهای جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت‌. تشک های با کیفیت طبی فنری رویال دارای فنرهای قوی هستند که به طور کامل ستون فقرات و کمر را پشتیبانی می کنند. رویال در واقع تشکی استاندارد است که در آن نقاط فشار مانند کمر، سر، باسن و کتف بر روی آن در وضعیت مناسب و صحیح قرار میگیرند‌.

در نتیجه برای انتخاب یک تشک طبی فنری باید به استاندارد بودن آن توجه داشت. از دیگر ویژگی های استاندارد تشک طبی فنری رویال می توان به مقاومت، کیفیت پارچه، استحکام و مدل دوخت آن اشاره کرد. این موارد از پارامتر های تشخیص اصالت و مرغوبیت کالا نیز به شمار می‌روند‌. با توجه به مشخصات بیان شده به جرات می‌توان گفت تشک‌ رویال در رقابت با نمونه‌های خارجی سابقه طولانی داشته و دارای اعتبار می باشد از طرفی مقرون به صرفه تر بوده و دسترسی با آن آسان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *