انواع روتختی

روتختی دخترانه چی بخریم ؟

 

وقتی از روتختی دخترانه صحبت میکنیم، علاوه بر اینکه به یاد دختران در سنین ۳ الی ۱۸ سال میافتیم، همه ذهن‌ها به سمت پارچه و طراح‌هایی میرود که دارای لطافت، رنگ‌های ملایم و شاد هستند. علاوه بر اینها این کالای خواب باید، کیفیت و ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. اینکه سرویس رو تختی دخترانه چی بخرم؟ بهترین مدل کدام است؟ اگر برای شما هم سوال است و قصد خرید دارید توصیه میکنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی انواع آنها بپردازیم.

آنچه در این مقاله خواهیم آموخت

۱. سرویس روتختی دخترانه چه ویژگی هایی دارد
۲. معیاری برای انتخاب روتختی دخترانه
۳. نکاتی مهم در خرید روتختی
۴. مطلوب ترین سرویس روتختی دخترانه
۵. خرید اینترنتی بهترین سرویس روتختی دخترانه
۶. بهترین جنس برای روتختی
۷. مهم ترین مشخصات سرویس روتختی
۸. معرفی انواع رو تختی دخترانه

سرویس رو تختی دخترانه چه ویژگی هایی دارد

یکی از اصولی ترین ویژگی‌ها برای انتخاب روتختی دخترانه، بهره گیری از رنگ هایی شاد و زیبا است. همچنین دارای انواع نقوش و مدل اسپرت و فانتزی در بازار وجود دارد. دخترهای جوان و نوجوان معمولا چیزی را انتخاب میکنند؛ که دارای رنگ صورتی، بنفش یا مدل هایی با طرح قلب، گل، میوه و یا عروسکی باشد. سرویس خواب در جذابیت و چیدمان مکان استراحت نقش بسزایی دارد. اکنون در بیشتر منازل از محصول خواب استفاده میشود که میتوان انواع مدل، سایز و حتی برای کودکان و نوزادان خریداری کرد. روتختی دخترانه نیز یکی از کالاهای خواب شمرده میشود، که طرح های فانتزی و سه بعدی آن نیز یافت میشود.

معیاری برای انتخاب روتختی دخترانه

برای اینکه یک روتختی دخترانه با مطلوب ترین امکانات تهیه کنید باید عواملی را در نظر بگیرید که عبارتند از:

۱. سایز دقیق

اولین کاری که باید انجام دهید اندازه‌گیری دقیق تخت و تشک است تا بدانید؛ چه رو تختی مناسب سرویس خواب شما است.

۲. سطح کیفی آن

سعی کنید کالای خواب گران قیمتی را خریداری کنید تا با چند بار شستشو رنگ آن عوض نشود. یعنی از نظر رنگ و سطح کیفی دارای ثبات باشد. این عمل بهتر از این است که ابتدا کالایی ارزان بخرید و مدتی نگذشته ناچار به تعویض و هزینه مجدد آن شوید.

۳. طرح و رنگ محصول

معمولا انتخاب رنگ و طرح سلیقه‌ای است. قابل ذکر است که رنگ سرویس رو تختی نقش پررنگی در دکورایسون اتاق خواب دارد. توصیه میکنم اگر لوازم و رنگ اتاق سرد و بی روح است، از روتختی‌های با رنگ گرم و مدل‌دار استفاده کنید. معمولا دختر ها رنگ صورت را برای رو تختی خود میپسندند.

۴. برای خرید عجله نکنید

اگر دکوراسیون اتاق خوابتان هنوز تکمیل نشده است، بهتر است فعلا اقدام به خرید نکنید. صبر کنید تا یک رو تختی هماهنگ با سایر لوازم و تخت خود انتخاب کنید. سازگاری رنگ دیوار با سرویس رو تختی باید بالا باشد.

نکاتی مهم در خرید رو تختی

هنگام تهیه سرویس روتختی دخترانه نمیتوان فقط به اینکه، من به این طرح علاقه دارم بسنده کرد. تعیین رده سنی، سن اشخاص، جنس، رنگ بندی محصول، نوع دکوراسیون اتاق، میزان وجه و سطح کیفی نیز باید در نظر گرفته شود. همه اینها نکاتی عمده بابت خرید محصول خواب است. توجه کنید که هیجوقت کیفیت را قربانی ارزانی نکنید. همیشه محصولی بخرید که دارای کاور باشد. برای اتاق‌های کوچک طرح و مدل ساده خوب است.

 

 

مطلوب ترین سرویس روتختی دخترانه:

سرویس روتختی دخترانه که ساده و یک رنگ باشد زیبایی آنچنانی ندارد. این گونه محصولات کمتر در خانه استفاده میشود. پرمتقاضی ترین و مناسب ترین روتختی دخترانه مدل‌های فانتزی و اسپرت هستند که طرح‌های متفاوت و جذابی در رنگ‌های سفید، صورتی، یاسی و … دارند.

خرید اینترنتی بهترین سرویس روتختی دخترانه

یکی از راه های خرید کالای خواب و روتختی دخترانه بصورت اینترنتی است. پس از طریق مراکز اینترنتی و فروشگاه های آنلاین، به راحتی میتوان خرید خودتان را نهایی کنید.‌ لازم به ذکر است در خرید اینترنتی میتوان خصوصیات، مشخصه ها و حتی قیمت این محصول خواب را مشاهده کرد. پس با معلوماتی درست و جامع اقدام به خرید آن بکنید. اینچنین فروشگاه ها به فروش انواع و اقسام مدل ها و طرح‌های روتختی از جمله: فانتزی، عروسکی و … میپدازند. تمامی افراد میتوانند در هرجایی از کشور که زندگی میکنند؛ محصولی که تمایل به خریدش را دارند، را سفارش بدهند و در اسرع وقت به دستشان برسد. با بکارگیری این روش میتوان از هدر رفت زمان جلوگیری کرد. این عمل، انتخابی مطلوب برای کسانی است که مشغله کاری اجازه خرید حضوری را از آنها سلب کرده است.

 

 

بهترین جنس برای روتختی

مطمئنا خانواده ها برای تعیین محصول خواب، برای دخترشان به دنبال مناسب ترین محصول و مدل ها هستند. توجه به جنس با کیفیت و مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است. میدانید که این محصولات بیشتر در معرض شستشو قرار دارند. پس در اینصورت کالایی را بر میگزیدند که دارای ثبات رنگی باشد؛ همچنین پارچه استفاده شده خشن یا زبر نباشد. از نظر ما مطلوب ترین جنس برای سرویس رو تختی دخترانه، نخی است که علاوه بر شستن سریع و راحت هیچ حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. حتی هوا به راحتی از بین الیاف آنها عبور میکند و نیز سبب هیچ تعریقی نمیشود. از عمده ترین خصوصیات آنها میتوانم به نرم و لطیف بودنشون اشاره کنم.

 

 

مهم ترین مشخصات سرویس روتختی

روتختی معمولا وزن کمی دارد و به عنوان یک لایه زینتی بر روی تخت خواب قرار میگیرد. انتخاب یک سرویس روتختی دخترانه با کیفیت و مناسب، این فرصت را بوجود می‌آورد که دختران در طی شب بتوانند خوابی راحت داشته باشند. همچنین حس خوبی را به آنها القا بشود. در واقع روتختی ها با لحاف کاملا متفاوت هستند. از ویژگی سرویس روتختی دخترانه می توان به سبک وزن بودن آن اشاره کرد.
مجموعه ای کامل از انواع لوازم مورد نیاز تخت که از سه طرف آن آویزان است روتختی است. این کالای خواب در مقایسه با لحاف رنگ های جذاب تر ، فانتزی تر و متفاوت تری دارد، پس می توان آنها را با دیگر لوازم و چیدمان اتاق هماهنگ کرد. یکی دیگر از ویژگی های سرویس روتختی دخترانه می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. این روتختی ها را می توان در طرح های متنوعی هم به صورت حضوری هم اینترنتی خریداری کرد.

 

 

معرفی انواع روتختی دخترانه

 

طرح های فانتزی این کالای خواب به چهار مدل روتختی عروسکی، گلدار، سه بعدی و ساده دخترانه تقسیم می شوند:

 

۱. عروسکی

بهترین روتختی برای کودکان روتختی های فانتزی است. محبوبیت آنها بخاطر طرح های عروسکی‌شان است، اغلب آنها دارای تصاویر عروسکی چاپ شده است. گاهی بالش ها نیز به شکل عروسک ارائه میشوند. اینگونه طرح ها کودکی را که بدخواب شده است را میتواند به خواب راغب کند.

۲. فانتزی گلدار

بسیاری از دختران بخاطر روحیه لطیفی که دارند عاشق طرح های گل گلی میشوند. این طرح ها یادآور طبیعت و گل‌های زیبا است. اتاق خواب هایی که دارای سبک انگلیش هوم است مناسب اینگونه روتختی ها است. رو تختی گلدار با هیجانات در تضاد است.

۳. دخترانه سه بعدی

اگر دوست دارید جلوه‌ای متفاوت ایجاد کنید این طرح پیشنهاد میشود. این طرح ها نسل جدید روتختی به حساب می‌آید بخاطر تصاویری که عمق‌دار چاپ شده‌اند. احساسی هیجان انگیز و جالب ایجاد میکند. با این روتختی میتوانید اتاقتان را به واقعیت نزدیک کنید.

۴. ساده دخترانه

مناسب برای اتاق هایی به سبک مینیمال است. بسیاری از دختران اتاق خواب مینیمال را میپسندند. تخت خواب قسمت زیادی از اتاق خواب را تحت تاثیر قرار میدهد. پس اگر طرح ساده‌ای داشته باشد جلوه بخش‌تر میشود. البته جدا از این مباحث روتختی ساده میتواند با هر دیزاینی در تناسب باشد.

 

آنچه در این مقاله آموختیم

مهم ترین مسئله برای روتختی داشتن آرامش لازم برای خواب و استراحت است. پس بهترین تصمیم را بگیرید تا بعد یک روز پرمشغله راحتی را برایتان ایجاد کند. رو تختی همچنان باید نرم و لطیف هم باشد و به مرور زمان کیفیت و مرغوبیت خود را از دست ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *