انواع تشک

تفاوت تشک رویا و رویال

تفاوت تشک رویا و رویال

تفاوت تشک رویا و رویال؟

برای آگاهی از تفاوت تشک رویا و رویال که دو برند معروف تولید کننده تشک هستند، باید هرکدام از آنها را از جهات مختلف بررسی نمود. ممکن است شما هنگام خرید تشک برندهای مختلفی مانند رویا و رویال را در فروشگاه‌ها مشاهده کنید و انتخاب برایتان سخت باشد. از این رو با مقایسه این دو تشک و دانستن ویژگی‌ها و تفاوت‌هایشان، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید.

در این مقاله از سایت گرم و نرم قصد داریم به بررسی تفاوت تشک رویا و رویال بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید تشکی باکیفیت و مناسب از هرکدام از این برندها تهیه کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مقایسه تشک رویا و رویال

اگر به قصد خرید یک تشک مناسب به بازار بروید، قطعا نام تشک رویا و تشک رویال به گوشتان خواهد خورد. این دو تشک جزو بهترین تشک‌های خوشخواب می‌باشند و در اکثر فروشگاه‌ها موجود هستند. تشک‌های رویا و رویال در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌هایی هستند.

اولین نکته که برای مشخص شدن تفاوت تشک رویا و رویال باید بدانید، این است که تشک رویال توسط چندین شرکت با این نام تولید می‌شود. برندهای گوناگونی هستند که تشک‌های متنوعی را با نام رویال مانند رویال آسایش، رویال اصل، رویال آرامش و … روانه بازار می‌کنند، به همین دلیل ممکن است تشک رویال معرفی شده در یک فروشگاه با تشک رویال فروشگاهی دیگر تفاوت داشته باشد. برای خرید یک تشک رویال با کیفیت و اصل باید از خصوصیات تشک‌ها مطلع باشید و همچنین خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. اما تشک رویا توسط یک شرکت تولید می‌شود و برند آن به ثبت رسیده است.

 

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر میزان راحتی

راحتی تشک یکی از مهمترین ویژگی‌های آن می باشد. تفاوت تشک رویا و رویال در میزان راحتی آنچنان زیاد نیست و تقریبا می‌توان گفت هردو تشک به یک اندازه از راحتی مناسبی برخوردارند. این تشک ها دارای درجات سفتی و نرمی گوناگونی هستند که برای افراد مختلف با وزن، حالت بدن، نوع خواب و مشکلات ستون فقرات گوناگون، مناسب می‌باشند.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تشک می‌باشد که هنگام خرید باید به آن توجه نمود. اگر تشک شما از اندازه درستی برخوردار نباشد، قطعا هنگام خواب دچار مشکلاتی خواهید شد و خواب راحت و آرامی نخواهید داشت. برندهای رویا و رویال هردو تشک‌هایی با ابعاد و اندازه استاندارد تولید می‌کنند. تشک رویا و رویال از نظر اندازه تفاوتی با یکدیگر ندارند و هردو تشک‌هایی با فضای مناسب می‌باشند. شما می‌توانید انواع تشک یک نفره و دو نفره را با ابعاد متفاوت از برند رویا و یا رویال خریداری کنید.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر کیفیت و دوام

مشتریان همیشه به دنبال محصولاتی با دوام بالا و کیفیتی مناسب هستند تا بتوانند مدت زمان زیادی از آن محصول استفاده کنند. تشک‌های رویال و رویا نیز از نظر دوام و کیفیت ساخت تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. در ساخت تشک رویال و رویا از مواد اولیه درجه یک و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته استفاده می‌شود، از این رو هردو تشک کیفیت خوب و دوام قابل قبولی دارند.

 

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر تنوع محصولات

رویا یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای ثبت شده در زمینه تولید تشک و دیگر کالاهای خواب مانند تشک مسافرتی، بالش، باکس هتلی، محافظ تشک و … می‌باشد. تشک رویا با تنوع محصول بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب و گارانتی جزو تشک‌های محبوب و پرطرفدار بازار محسوب می‌شود و افراد زیادی این تشک را برای داشتن خوابی راحت و آرامش بخش تهیه می‌کنند. تشک‌های رویا موجود در بازار شامل سه دسته می‌شوند که هرکدام از آنها ویژگی‌هایی دارند و می‌توانند پس از یک روز خسته کننده، خوابی عمیق و آرام فراهم کنند.

● تشک رویا بونل

تشک‌های بانل یا فنر متصل رویا جزو تشک‌های با قیمت مناسب هستند. این تشک‌ها دارای درجات سفتی و نرمی مختلفی می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به حالت بدن در هنگام خواب یک تشک بانل مناسب انتخاب کنید.

● تشک مدیکال

تشک‌های مدیکال یا همان تشک‌های طبی رویا جزو بهترین تشک‌های طبی موجود در بازار محسوب می‌شوند. این تشک‌ها بدون فنر بوده و در ساختار آنها از فوم حافظه دار، اسفنج، لاتکس و … استفاده شده است. افرادی که مشکلات ستون فقرات و دردهای عظلانی مانند درد کمر، درد شانه و یا گردن دارند، می‌توانند از این نوع تشک رویا استفاده کنند.

● تشک الترا

تشک‌های الترا یا فنر منفصل رویا تشک‌هایی مناسب زوج‌ها می‌باشند. اگر به تکان‌های تشک و لرزش‌های آن در هنگام خواب حساس هستید، می‌توانید این نوع تشک‌ها را خریداری کنید.

تشک رویال که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود دارای مدل‌های گوناگون است. تشک‌های فنر متصل، فنر منفصل و طبی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت و با طرح‌های متنوع با نام رویال در بازار وجود دارند که از بهترین تشک‌های خوشخواب به شمار می‌روند.

تشک رویال نیز مانند تشک رویا از دوام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و بسیار راحت است. اگر قصد خرید تشک رویال را دارید باید هنگام خرید به اصل بودن آن دقت کنید. از آنجایی که شرکت‌های مختلفی تشک رویال را تولید می‌کنند، ممکن است اختلاف قیمت در فروشگاه‌ها وجود داشته باشد. از این رو شما باید تشک رویال را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید که محصولاتش دارای ضمانت نامه رسمی باشند.

خرید تشک رویا و رویال

پس از اینکه تفاوت تشک رویا و رویال را متوجه شدید و قصد خرید یکی از این دو برند را داشتید، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های تشک و کالای خواب مجموعه گرم و نرم می‌باشد. با مراجعه به سایت ما می‌توانید انواع تشک‌های رویا و رویال را با اطلاعات و جزئیات دقیق مشاهده نموده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برای داشتن خریدی راحت، ما در سایت گرم و نرم امکان خرید از راه دور به صورت اینترنتی را نیز برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *