انواع تشک

تشک مدیکال چیست؟

مدیکال

تشک مدیکال

آیا تا بحال پیش آمده است که در شرایطی قرار بگیرید که مجبور به استفاده از تشکی تقریبا سخت و سفت باشید؟ توصیه ای که پزشکان ارتوپد و متخصصین این حوزه به افراد دارای کمر درد و درد های مفصلی دارد استفاده از تشک مدیکال است. با معرفی اولیه ای که داشتیم متوجه شدید که تشک نوعی تشک طبی است. حال با گرم و نرم همراه شوید تا به شما توضیح دهیم که تشک مدیکال چیست و چه ویژگی هایی دارد.

معرفی تشک مدیکال

تشک مدیکال از تولیدات پر طرفدار شرکت محصولات خواب رویا است. این تشک از انواع تشک های طبی موجود در بازار است که مطابق تکنولوژی های روز طراحی شده است. مسئله در تولید تشک های مدیکال به آن بیشتر توجه شده است، حفظ فرم نرمال و متعادل بدن افراد است.

تشک مدیکال از گروه تشک های اسفنجی است. این تشک طبی بر خلاف تشک های دیگر فاقد فنر و ابزار مشابه آن است. با وجود این اما یک لایه از پاکت های فنری در ساختار تشک های مدیکال گنجانده شده است که درجه آن به حد معمولی برسد. ضخامت تشک های مدیکال با توجه به درخواست ها و نیاز های افراد متفاوت است و به طور کلی ضخامت ثابتی ندارد. بنابراین توصیه می کنیم حتما در هنگام خرید تشک مدیکال به ضخامت مورد نیاز خود توجه نمایید.

 

ویژگی های تشک مدیکال

تشک های مدیکال معمولا توسط افرادی که با مشکلات مفصلی درگیر هستند، استفاده می شود. این تشک ها درجه سختی تقریبا بالایی دارند و علت آن طبی بودن آن است. در واقع تشک های طبی مدیکال به گونه ای طراحی شده اند که هنگام خواب تمام نواحی اصلی بدن را به خوبی پوشش می دهند.

زمانی که فرد بر روی تشک مدیکال دراز می کشد با مشکلات فرو رفتگی در تشک و عدم راحتی در آن روبرو نمی شود. متریال اصلی در تشک مدیکال اسفنج مرغوب و با کیفیت است. این تشک ها بدون فنر ساخته می شوند بنابراین برای افراد سبک وزن و کودکان انتخاب مناسبی نخواهد بود.

ماندگاری تشک های مدیکال در مقایسه با تشک های طبی دیگر در درجه بالایی قرار دارد. مرغوبیت مواد و تشکیلات به کار رفته در این تشک باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کند. با وجود این که تشک مدیکال یک تشک طبی محسوب می شود اما در مقایسه با تشک های طبی دیگر قیمت مناسبی دارد.

حدس می زنید علت این مناسب بودن قیمت چیست؟ بله همان طور که در ابتدا هم گفتیم این تشک های درمانی فاقد تکنولوژی فنر در ساختار خود هستند. بنابراین هزینه های در نظر گرفته شده برای فنر در تشک های طبی دیگر، از تشک مدیکال حذف شده و در نتیجه آن را مناسب تر کرده است.

اما نگران نباشید! عدم موجود ارتعاش یا فنر در تشک های طبی مدیکال باعث کاهش کارایی یا کیفیت آن ها نمی شود. در واقع این کمبود در تشک های مدیکال یک مزیت به حساب می آید. علت آن نیز این است افرادی که درگیر کمر درد، گردن درد و یا شرایط مشابه هستند، باید در تشک های غیر قابل نفوذ و فرورفتگی استراحت کنند.

خدمات تشک مدیکال

شرکت رویا در تولید تشک و خوشخواب های مدیکال از طرفدارن این تشک پشتیبانی کرده است. به این صورت که مدت زمان مشخصی را به عنوان دوره ضمانت و گارانتی خرید این محصول در نظر گفته است. پس خریدارانی که قصد خرید این تشک طبی را داشته باشند، می توانند با خیال راحت این تشک را خریداری نمایند.

ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده برای خریداران تشک های مدیکال تقریبا 5 سال است. خریداران در این مدت، در صورت داشتن هر گونه مشکل با این تشک طبی، می توانند از مزایای گارانتی استفاده نمایند. نکته قبل توجهی که در مورد تشک های مدیکال باید به آن توجه داشته باشید، مرغوبیت آن است.

مجموعه سرویس خواب های گرم و نرم این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با استراحت بر روی تشک های مدیکال، درگیر هیچ نوع حساسیت یا ناراحتی پوستی نمی شوید. با این که تشک مدیکال تشک سفت و سختی به نظر می آید. اما فشار وارد بر بدن در هنگام خواب توسط این تشک گرفته می شود. پس مطمئن باشید که استراحت بر روی آن آزار دهند نبوده و خواب راحتی را برایتان فراهم می کند.

 

 تشک مدیکال برای چه افرادی مناسب است؟

 ویژگی های طبی و درمانی تشک های رویا مدیکال، این خوشخواب ها را از انواع تشک های طبی دیگر متمایز کرده است. در واقع این تشک نوعی تشک با کیفیت است که طرفداران خاص خود را دارد. کسانی که پیشنهاد می شود برای خواب از تشک طبی مدیکال استفاده نمایند دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • افراد مسن
  •   ”      که   دارای وزن تقریبا بالایی هستند.
  •   ”       ”    مشکلات مفصلی و مشابه آن ها را دارند.
  •   ”       ”    علاقه به خواب بر روی تشک های خیلی نرم ندارند.
  •    ”       ”    با شرایط خاصی از فرم اندامی مواجه هستند.
  •    ”       ”  نسبت به الیاف و مواد تشک های معمولی حساسیت دارند.
  • اشخاصی که علاوه بر کیفیت، هزینه و قیمت تشک طبی نیز برای آن ها اهمیت دارد.
  • افرادی که به کیفیت خواب خود اهمیت می دهند.

 

سخن پایانی

خواب بخش مهمی از زندگی هر فردی را تشکیل می دهد. افراد مختلف در تمام دنیا زمان متوسطی از عمر خود را در خواب به سر می بند. زمانی که در خواب و کیفیت آن دچار مشکل شوید، این مشکل ابعاد سلامت جسم و روح شما را درگیر می کند. پس چه بهتر که موجبات راحتی و آسودگی خواب خود را با ابزار مناسب و تایید شده فراهم کنید.

تشک رویا مدیکال، تشک طبی منحصر به فرد و مرغوبی است که بسیاری از افراد استفاده از آن را توصیه می نمایند. سایت کالای خواب گرم و نرم به عزیزانی که به سلامت جسم و روان خود اهمیت می دهند و قصد دارند خواب خوشی را برای خود و عزیزانشان فراهم نمایند، پیشنهاد می کند که حتما تشک طبی مدیکال را جزء اولویت های خود در خرید تشک و خوشخواب قرار دهند. سایت گرم و نرم خواب آرام و راحتی را برایتان آرزو می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *