انواع تشک

تشک طبی فنری رویا

تشک طبی فنری رویا

مشخصات تشک طبی فنری رویا

این مطلب ویژه تشک طبی فنری رویا است، حتما افرادی را می شناسید که وسواس بسیاری روی بستر خواب خود دارند، تا جایی که اگر بستر خوابشان تغییر کند خوابشان نمی برد. شاید خود شما هم از این دسته از افراد باشید؛ تشک طبی فنری رویا در انواع مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهند.

خواب، بخشی از زندگی ما انسان ها که هم در سلامت جسم و هم در سلامت روح و روان نقش به سزایی دارد و کسی نمی تواند منکر این موضوع شود. اما گاهی عواملی باعث کیفیت بد خواب ما، یا به اصطلاح بد خوابی ما می شوند. یکی از مهم ترین این عامل ها، بستر نامناسب برای خواب است. که علاوه بر برهم زدن کیفیت خواب، ممکن است سلامت جسمانی شما را نیز به خطر بیندازد.

کارشناسان حوزه ارگونومی، استاندارد هایی برای کالای خواب تعریف کرده اند که هنگام خریداری کالای خواب باید به آن ها توجه کرد. شرکت رویا در راستای احترام به حقوق مشتری و با هدف ارائه محصولات باکیفیت و ارتقا سلامت جامعه؛ اقدام به طراحی و تولید تشک طبی فنری رویا کرده است. که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی است و سلامت شما هنگام خواب و استراحت را تضمین می کنند . برای آشنایی هر چه بیشتر با مشخصات یک بستر خواب جادویی، در ادامه این مقاله نیز همراه ما باشید.

محبوبیت تشک طبی فنری رویا

تشک طبی رویا: در این محصول شرکت رویا، فنرها به‌کلی حذف شده و ساختار اصلی بر مبنای اسفنج با درجه سفتی مشخص تعیین شده است. این مدل که با نام مدیکال هم شناخته می‌شود، درجه سفتی بالایی داشته و برای افراد با وزن بیشتر نیز مناسب است. نبود هیچگونه فنر در این محصول، آن را در برابر فرسودگی زودهنگام و دفرمه شدن مصون کرده است.

برای افرادی که بنابر عادت یا توصیه پزشکی، سطوح سخت‌تری را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، خرید تشک رویا مدیکال پیشنهاد خوبی است. برخی نیز به‌دلایل مختلف در ناحیه کمر و ستون مهره، نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند. بر این مبنا پزشکان، خوابیدن آنها را روی تشک‌هایی با قابلیت انعطاف بالا ممنوع می‌کنند. در این موارد نیز کاربرد انواع تشک طبی و فاقد فنر رویا می‌تواند گزینه مناسبی محسوب شود.

ویژگی های تشک طبی فنری رویا

تشک طبی فنری رویا، از جدیدترین استاندارد های اروپایی پیروی می کنند و در طراحی و تولید آن ها از بروز ترین متد ها استفاده می شود. طراحی این تشک ها به گونه ای است که به طور کامل از ستون فقرات شما حمایت می کند و علاوه بر جلوگیری از بروز بیماری های مفصلی، کمردرد و  . . .، در درمان این بیماری ها نیز موثر واقع می شود. به شکلی که در بسیاری موارد پزشکان برای درمان درد هایی مثل کمر درد و امثالهم، استفاده از تشک های طبی فنری رویا را پیشنهاد می کنند. در ادامه مشخصات تشک طبی فنری رویا را با هم بررسی می کنیم:

1 . طول عمر بالا

این تشک ها به دلیل استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت، طول عمر بیشتری نسبت به بقیه تشک ها دارند. حتما مشاهده کرده اید که بعضی از تشک ها پس از مدتی دچار فرورفتگی و گودی درمرکز خود می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. اما در تشک های طبی فنری رویا خبری از این فرورفتگی ها نیست.

2 . سفتی و نرمی

شما کدام را می پسندید؟ تشک سفت یا نرم؟ این مشخصه کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد و در هر دو نوع موجود است. البته در اینجا ذکر این نکته ضروری است که تشک های طبی فنری رویا به قدری سفت نیستند که به بشکنند و خرد شوند و بیش از اندازه هم نرم نیستند که باعث ایجاد کمردرد شوند. در این مورد این تشک ها از استاندارد های جهانی پیروی می کنند. البته خود شما اگر روی این تشک ها دراز بکشید، در همان دقایق ابتدایی، به کیفیت بالای این تشک ها پی خواهید برد.

 3 . مموری فوم

شاید نام این مشخصه برای عموم مردم به قدر کافی آشنا نباشد. اما از ضروری ترین مشخصه های یک تشک استاندارد محسوب می شود. با یک مثال با کاربرد مموری فوم ها در تشک طبی فنری رویا بیشتر آشنا می شویم؛ فرض کنید روی یک تخت دونفری خوابیده اید و شخصی که کنار شما خوابیده، مدام تکان می خورد و خواب شما را برهم می زند؛ اگر روی تشکی که در آن از مموری فوم استفاده شده بخوابید، مموری فوم این ارتشاعات را به حداقل می رساند. مموری فوم ها یک لایه فوم با چگالی متفاوت هستند. که وقتی روی آن می خوابید، فرم بدن شما را به خود می گیرد. و آرامش و آسایش را هنگام خواب و استراحت به شما هدیه می دهد.

4 . فنر

یکی دیگر از مهم ترین اجزا تشک های طبی فنری رویا، به طبع، فنر به کار رفته در آن است. ساختار فنری به کار رفته در تشک های طبی فنری رویا به گونه ای است که به خوبی باعث کنترل و بازگشت آرام نیروی ناشی از فشار وزن شما به سمت خودتان می شود. به طوری که فکر می کنید روی پر قو خوابیده اید نه یک ساختار فلزی. در تشک های طبی فنری رویا از یک نوع فنر متصل (به هم پیوسته)  یا منفصل (فنر از هم جدا) استفاده می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

یک توصیه دوستانه: هنگام خرید تشک طبی فنری، تعداد فنر ها را ملاک کیفیت خوب تشک قرار ندهید. بلکه به جنس آن توجه کنید. تا هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم با گذشت زمان دچار فرورفتگی نشود.

5 . جنس الیاف

الیاف به کار رفته در تشک های طبی فنری رویا، آنتی باکتریال و ضد حساسیت بوده و نقش مهمی در سلامت جسم و کیفیت خواب ایفا می کند. این الیاف کیفیت بسیار بالایی دارند. در رویه تشک های طبی فنری هم از متریال با کیفیت استفاده می شود. این متریال خاصیت ضد آب و ضد تعریق را دارا هستند که این مورد، بهداشت بستر خواب شما را تامین می کند.

6 . گارانتی

گارانتی و تضمین کیفیت تشک طبی فنری رویا گاها به چند سال هم می رسد. که نشان از اطمینان شرکت رویا به کیفیت بالای محصولات خود است. این مورد خیال شما را هم از بابت خرید محصولی با کیفیت و مطمئن راحت می سازد.

مزیت های تشک طبی فنری رویا

از دیگر مزیت های تشک طبی فنری رویا می‌توان به جنس الیاف آن اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده که باعث جلوگیری از  بروز حساسیت می شود. توجه داشته باشید که تشک های تقلبی میتواند باعث ایجاد بیماری های تنفسی و حساسیت های  پوستی برای افراد شود. الیاف به کار گرفته شده در تشک های طبی فنری رویا معمولاً  پلی استر فشرده هستند که از بهترین مواد در تولید کالاهای خواب محصوب می شود. تضمین کننده اصل بودن و کیفیت تشک طبی فنری گارانتی معتبر آن است که معمولاً در تشک های رویا شامل گارانتی تعمیر و تعویض چند ساله می شود.

انواع ضمانت در تشک های معتبر طبی فنری رویا شامل ۱۰، ۸، ۵ و ۳ سال می باشد. این رده بندی بر اساس کیفیت و قیمت تشک ها انجام گرفته است. تشک های رویا همچنین دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. به جرات می‌توان گفت در میان نام های متعددی از کالاهای خواب  موجود، رویا از نظر اعتبار، کیفیت و قیمت برندی است که مورد تایید بازار بوده و توصیه می‌شود.

سخن پایانی

در انتهای این متن، بار دیگر تاکید می‌شود انتخاب بهترین نوع تشک رویا و فنری یا طبی بودن آن، بستگی مستقیم به الزامات و سلیقه فردی دارد. فنری یا طبی بودن نوع تشک و انتخاب یکی از این موارد، می‌تواند بسته به نیاز افراد و مشخصات جسمی آنها تغییر کند. اما سلیقه افراد در خوابیدن روی سطوح نرم یا سخت هم، فاکتور موثری در این مورد است.

مزیت‌هایی از قبیل کاربرد تکنولوژی فنرهای منفصل و اسفنج‌های لایه‌ای با تراکم متنوع نیز، از دیگر مواردی هستند که در تهیه این محصولات به‌کار گرفته می‌شوند.

شرکت گرم و نرم، عرضه کننده مدل‌های مختلف تشک رویا و دیگر برندهای معتبر تشک خوشخواب است. نمونه‌های مختلف این محصولات کالای خواب را می‌توانید در بخش فروشگاه مشاهده و دریافت نمایید. ضمناً گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش نیز به خریداران این محصولات تعلق می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *