انواع تشک

تشک رویال مناسب دیسک کمر

تشک رویال

تشک رویال مخصوص دیسک کمر

یکی از بیماری های رایج بین افراد سالمند و برخی از جوانان، دیسک کمر می باشد. برای کنترل و درمان دیسک کمر باید به موارد مختلفی توجه نمود. خرید تشک مناسب یکی از این موارد می باشد. استفاده از تشک های طبی جهت کاهش درد کمر بسیار مرسوم است. به همین دلیل قصد داریم در ادامه تشک رویال مخصوص دیسک کمر را به شما معرفی ‌کنیم.

تشک مناسب فرد مبتلا به دیسک کمر

افراد دارای دیسک کمر، در کنار تحمل درد، محدودیت هایی نیز در حرکت بدن دارند. به همین دلیل پزشکان استفاده از تشک‌ طبی را توصیه می کنند. انواع تشک رویال از جمله انواع فنر متصل و منفصل، اسفنجی و ترکیب فنر و اسفنج، دارای کاربرد طبی هستند. تشک طبی رویال در کاهش و یا درمان دیسک کمر موثر می باشد.

انواع مدل تشک طبی مناسب دیسک کمر

تشک طبی اسفنجی

این نوع تشک فاقد فنر و سفت می باشد و خاصیت درمانی دارد. تشک های طبی اسفنجی بسیار متنوع هستند. عدم وجود فنر در این تشک سبب می شود تا در رده تشک های طبی قرار داشته باشد. ساختار درونی این تشک از اسفنج، یونولیت و یا از فوم می باشد. درجه کیفیت تشک های طبی اسفنجی از میزان استفاده این مواد در آن تعیین می شود.

تشک طبی فنری

این نوع تشک ها به دلیل فنربندی لایه اسفنجی، سفتی متعادل تری در قیاس با تشک های طبی اسفنجی دارند. این نوع تشک ها برای بیماران دارای دیسک کمر بسیار مناسب هستند.

تشک فنری متصل

این تشک به صورت یکپارچه بوده و فنر های آن به یکدیگر متصل می باشند. تشک فنری متصل از نوع منفصل آن، سفت تر است. این نوع تشک ها طرفداران زیادی دارند و جزو پر مصرف ترین تشک های فنری می باشند. در این تشک ها از فنر کربنی استفاده می شود که در کل تشک به صورت شبکه ای در هم گره شده اند. وجود یک میله مرزی در این تشک، سبب حفظ حالت آن خواهد شد.

تشک فنری منفصل

این مدل تشک، با فنر های منفصل پشتیبانی می شود. فنر ها جدا از هم و درون پاکت های کوچک مخصوصی قرار دارند که به طور مستقل از هم فعال می شوند. تعداد فنر های مورد استفاده در این تشک ها در حدود ۶۰۰ تا ۵۰۰۰ می باشد. توجه داشته باشید که هر میزان تعداد فنر ها بیشتر باشد، پشتیبانی بهتری خواهد داشت. از مزایای تشک فنری، شکل گیری سطح تشک با قوس بدن می باشد. و در تشک های دونفره به علت جدا بودن بافت فنر، در صورت تکان خوردن یک طرف، سمت دیگر حرکت و تکان کمتری خواهد داشت.

تشک مموری فوم دار

مدرن ترین مدل تشک طبی، تشک های مموری فوم دار می باشند. مموری فوم، موادی منعطف هستند که به فشار و حرارت حساس می باشند و با توجه به آن، دچار تغییر شکل می شوند. این نوع تشک ها خاصیت طبی بسیار بالایی به نسبت مدل های فنری دارند. تشک مموری فوم حرکت را کمتر منتقل می کند. بیشتر پزشکان ارتوپد، به افراد دارای دیسک کمر و یا افرادی که عمل جراحی داشته اند، خرید تشک مموری فوم دار را پیشنهاد می کنند.

بیشتر بدانید: تشک رویال و ویژگی های یک محصول برتر

تشک رویال مخصوص دیسک کمر

تشک طبی رویال سابقه زیادی در زمینه تولید کالا های خواب دارد، و در بین افراد، بسیار معتبر و شناخته شده می باشد. تشک رویال مناسب دیسک کمر، از انواع مشکلات پیشگیری و درد ها را التیام می بخشد. این تشک طبی به بهبود عوارض ناشی از تورم یا پارگی دیسک کمک می کند.

یکی از تشک رویال مناسب دیسک کمر، تشک طبی تمام اسفنجی با کاربری فول اپتیک است که برای التیام این بیماری کاربرد دارد. به دلیل یکپارچه بودن بافت تشک ها، دچار لرزش نمی شوند و دردهای دیسک کمر را التیام می دهند. نرمی و تراکم پایین اسفنج مورد استفاده در تشک رویال طبی سبب می شود تا از دردهای کمری کاسته شود.

تشک ترکیبی فنر و اسفنج رویال، بهترین گزینه برای پیشگیری و التیام دردهای کمر می باشد. این مدل تشک رویال با حمایت از عضلات دوطرف ستون مهره از افتادگی مهره ها جلوگیری می کند. به این تزتیب از فشار ورودی به صفحات دیسکی کم خواهد شد. این کار سبب استراحت و ترمیم مهره می شود.

ویژگی های تشک رویال مناسب کمردرد

برای انتخاب تشک رویال مناسب کمردرد، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. امیدواریم با مطالعه این نکات بتوانید تشک خوشخواب مناسبی برای التیام درد خود تهیه نمایید.

استاندارد

تشک رویال مناسب برای کمردرد دارای استاندارد می باشد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که آسیبی به بدن شما نمی رساند. استاندارد بودن تشک رویال سبب می شود تا ساختاری محکم و فنری قوی داشته باشد.

نرمی و سفتی مناسب

متخصصین ارتوپد جهت رفع کمردرد، استفاده از تشک های طبی اسفنجی را به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی، به بیماران پیشنهاد می دهند. بهتر است در زمان خرید تشک رویال به سفتی و نرمی آن توجه داشته باشید. تشک نباید خیلی سفت باشد تا سبب خشکی بدن شود. و یا خیلی نرم که در قسمت های اتکایی بدن ایجاد فشار نماید. تشک طبی فنری رویال، با ترکیبی از فنر و اسفنج، می توانند یکی از گزینه های عالی برای استفاده افراد دچار دیسک کمر باشد.

دارای ابعاد و ارتفاع مناسب

تشک رویال ارتفاع مناسبی دارند، و همچنین دارای ضخامت و سفتی استانداری می باشند. تشک طبی رویال به دلیل ابعاد استانداری که دارند، سبب کاهش درد کمر می گردند. اگر دچار دیسک کمر هستید، به شما پیشنهاد می کنیم همین امروز با مشاورین سایت گرم و نرم تماس بگیرید و بهترین تشک رویال مناسب دیسک کمر را خریداری کنید.

آیا استفاده از تشک سفت برای دیسک کمر مناسب است؟

اگر جزو افرادی هستید که دچار دیسک کمر می باشید، حتما در انتخاب تشک مناسب دقت نمایید. بسیاری از بیماران بر این باورند که تشک مناسب برای کمردرد باید سفت باشد. اما این باور، اشتباه است. باید بدانید که تشک سفت انحنای طبیعی ستون فقرات را پر نمی کند و موجب بروز مشکلات در کمر خواهد شد.

بهترین تشک رویال مخصوص دیسک کمر را از کجا بخریم؟

سایت گرم و نرم یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع تشک رویال مخصوص دیسک کمر می باشد. انتخاب درست تشک به سلامت شما و خواب راحت تان کمک می کند. افرادی که دچار دیسک کمر هستند، در برخی از مواقع شاید تا مدتها نیاز به استراحت بر روی تشک داشته باشند. بنابراین خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر، چیزی است که باید به آن بسیار توجه داشته باشید.

مشاوران فروش وبسایت گرم و نرم با ارائه اطلاعات، به شما در خرید بهترین تشک با توجه به نیازتان، کمک خواهند نمود. محصولات این مجموعه از بهترین و معتبرترین برند ها تهیه شده است. برای بررسی و مقایسه مشخصات انواع تشک رویال می توانید از محصولات این سایت دیدن نموده و تشک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.

بهترین راه خرید تشک رویال مناسب دیسک کمر

خرید لوازم حجیم و سنگین و حمل آن به خانه، یکی از کارهای سختی بود که تا چند سال قبل در بین مردم رایج بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و وجود فروشگاه های اینترنتی این مشکل رفع شده است. شما می توانید به راحتی و از درون منزل به سایت گرم و نرم مراجعه و کالای خواب خود را خریداری نمایید. سایت گرم و نرم امکان مشاهده انواع مدل، استعلام قیمت و دریافت مشاوره را برای خریداران عزیز فراهم نموده است.

همچنین شما قادر خواهید بود سفارشات خرید خود را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز و به آسانی بر روی سایت ثبت نمایید. ارسال رایگان و گارانتی خدمات پس از فروش نیز از جمله امکانات سایت گرم و نرم برای رفاه مشتریان سرتاسر کشور می باشد.

 

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی گرم و نرم یکی از مراکز فروش انواع تشک رویال مناسب دیسک کمر، از جمله تشک طبی و فنری می باشد. اگر به دنبال تشک طبی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، می توانید جهت خرید انواع تشک رویال اصل به این سایت مراجعه فرمایید. این مجموعه بیشترین تنوع کالا های خواب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار شما می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *