انواع روتختی

بورس روتختی در تهران

بورس روتختی در تهران

بورس روتختی تهران

بورس روتختی در تهران مکانی است که در آن انواع روتختی و دیگر کالاهای خواب با طرح، رنگ و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. روتختی به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می‌شود و علاوه بر زیباتر کردن فضای داخلی اتاق، برای سلامت و تمیزی افراد نیز مهم است. انواع مختلفی از کاور تخت خواب در بورس روتختی تهران یعنی گرم و نرم موجود است، از این رو هنگام خرید آن باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید.

در این مقاله از سایت گرم و نرم قصد داریم بورس روتختی در تهران را معرفی کنیم و به نکات خرید روتختی بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید برای اتاق خواب خود و یا فرزندانتان روتختی مناسبی تهیه کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

بورس روتختی در تهران به جز گرم و نرم

روتختی توسط مراکز و فروشگاه‌های مختلفی از جمله سایت مرجع گرم و نرم در سطح پایتخت به فروش می‌رسد، اما در بورس روتختی تهران شما می‌توانید تنوع بیشتری از این محصول را مشاهده کرده و انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در تهران  بازارهای بزرگ برای خرید بهترین روتختی، کاور تخت خواب و دیگر کالاهای خواب وجود دارد که فروشگاه‌های معتبر بسیاری در آنها فعالیت می‌کنند. بازار مولوی و بازار عبدل آباد به عنوان  برخی از مراکز روتختی در تهران به شمار می‌روند.

  • بازار مولوی

این بازار که در جنوب پایتخت و در مجاورت بازار بزرگ تهران واقع شده است، شامل واحدهای تجاری و مغازه‌های مختلفی در سطح خیابان و یک مجتمع بزرگ می‌باشد. در این منطقه برندهای مختلفی انواع روتختی و کالاهای خواب را عرضه می‌کنند. برای دسترسی به خیابان مولوی می‌توانید علاوه بر خودرو شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با مترو به بازار مولوی بروید، باید از خط یک استفاده نموده و در ایستگاه مولوی پیاده شوید. در صورت استفاده از اتوبوس باید سوار BRT خط خاوران-قزوین شده و در ایستگاه خیابان مولوی پیاده شوید.

  • بازار عبدل آباد

دیگر بورس روتختی در تهران بازار عبدل آباد در جنوب غربی تهران می‌باشد. این بازار بزرگ که در منطقه 19 پایتخت واقع شده است، دارای فروشگاه‌های معتبر روتختی، پرده، کاور تشک خوشخواب، ملحفه، پتو و دیگر کالاهای خواب بوده که انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می‌رسانند.

برای دسترسی به بازار بزرگ عبدل آباد می‌توانید از طریق خط 3 مترو در ایستگاه عبدل آباد پیاده شده و یا از BRT خط آزادگان-علوم تحقیقات استفاده کنید.

نکات خرید روتختی در تهران

خرید روتختی در تهران به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. هر کدام از این روش‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایایی می‌باشد. روتختی در مدل‌های متنوع با طرح و رنگ‌های گوناگونی در بازار موجود است و برندهای مختلفی این محصول را تولید نموده و به فروش می‌رسانند. هنگام خرید روتختی از بازارهای مختلف مانند بورس روتختی در تهران(گرم و نرم)، باید به یکسری نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید. این نکات شامل موارد زیر می‌باشند:

1- اندازه و سایز روتختی

روتختی‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به ابعاد تخت یا همان تشک خوش خواب خود، مناسب‌ترین روتختی را انتخاب کنید. اگر اندازه روتختی از تشک کوچکتر یا بزرگتر باشد، فرم زیبایی نخواهد داشت و هنگام خواب نیز با جمع شدن و آویزان شدن موجب برهم خوردن خواب شما می‌گردد و خواب راحتی نخواهید داشت.

2- جنس روتختی

یکی از موارد مهم در انتخاب روتختی توجه به جنس آن است. از مواد اولیه مختلفی برای تولید روتختی استفاده می‌شود و محصولات متنوعی با جنس‌های گوناگون در بورس روتختی تهران و بازارهای مهم کالای خواب به فروش می‌رسند. پارچه‌های روتختی می‌توانند با جنس‌های نخ پنبه، نخ میکرو و یا نخ پلی استر تولید شوند.

با توجه به فصول سرد و دمای آب و هوا باید یک روتختی با جنس مناسب را انتخاب کنید. همچنین هنگام خرید این محصول با بررسی جنسش از ضدحساسیت بودن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

3- طرح و رنگ روتختی

یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب روتختی مناسب می‌باشد. طرح و رنگ روتختی شما باید با سایر اجزا و وسایل دکوراسیون اتاق هماهنگ باشند تا زیبایی ظاهری و جذابیت بیشتری ایجاد گردد. روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد که رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ در بین مصرف کنندگان است.

4- نوع روتختی

نوع و مدل روتختی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از روتختی‌ها صرفا یک کاور ساده برای تشک و یا برای لحاف محسوب می‌شوند. اما برخی دیگر به عنوان یک لحاف کامل به شمار می‌روند. روتختی کاوری محصولی کم حجم و سبک بوده اما روتختی پیکه که نخی می‌باشد، ضخیم تر از ملحفه و نازکتر از لحاف است.

بعضی از روتختی‌ها به نام چهارفصل شناخته می‌شوند که از لحاف لایه پنبه دوزی شده و کاور تشکیل شده‌اند و می‌توان آنها را از هم جدا نموده و یا ترکیبی استفاده کرد. نوع دیگر روتختی نیز روتختی لحاف است که پارچه و الیاف لحاف به هم دوخته شده و از یکدیگر جدا نمی‌شوند. همچنین روتختی‌ها به انواع دیگری مانند مدل‌های پسرانه، دخترانه و بزرگسال نیز تقسیم بندی می‌شوند.

5- برند تولید کننده روتختی

هنگام مراجعه به بورس روتختی در تهران می‌توانید برندهای مختلفی را در زمینه فروش روتختی و دیگر کالاهای خواب مشاهده کنید. برای خرید بهترین روتختی باید برندی معتبر را انتخاب کنید که محصولاتش از کیفیت بالا و ضمانت برخوردار باشند.

6- قیمت روتختی

مانند هر محصول و کالایی،  از نکات مهم در خرید روتختی نیز توجه به قیمت آن است. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از روتختی در بازار وجود دارند که قیمت‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. عوامل مختلفی مانند جنس، طرح و رنگ، برند تولید کننده، اندازه، چند تکه بودن، نوع دوخت و … در قیمت روتختی تاثیرگذارند. شما باید با توجه به مواردی که در بالا گفته شد و میزان بودجه خود بهترین روتختی را انتخاب و خریداری کنید.

سخن پایانی

بهترین راه برای خرید انواع روتختی و دیگر کالاهای خواب، مراجعه به بورس روتختی در تهران یعنی گرم و نرم، می‌باشد. شما در این مرکز خرید و بازار بزرگ می‌توانید مدل‌های مختلفی از روتختی را مشاهده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و خرید خوبی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *