انواع تشک

بهترین مدل تشک رویال

بهترین مدل تشک رویال

بهترین مدل تشک رویال اصل

یکی از مهمترین نکات داشتن خوابی خوب و آرام، وجود تشک مناسب است. بنابراین برای خرید آن نیز باید دقت زیادی به کار ببرید. در زمان خرید کالای خواب، به مدل و اصل بودن تشک توجه نمایید. روش های زیادی برای تشخیص تشک اصل وجود دارد. اما بهترین کار برای خرید تشک رویال اصل از مجموعه ای معتبر مانند فروشگاه اینترنتی گرم و نرم می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره خرید بهترین مدل تشک رویال با شما صحبت کنیم.

مشخصات تشک رویال اصل چیست؟

حتما به یاد داشته داشید که تشک استاندارد را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید. در ادامه مشخصات این مدل از تشک ذکر شده است.

  • دارای قیمت مناسب در مقابل کیفیت محصول بالا
  • داشتن نماد استاندارد
  • دارای گارانتی معتبر ۱ تا ۱۰ ساله
  • وجود هولوگرام در برگه ضمانت همه تشک ها
  • تاییدیه پزشکی تشک های طبی
  • علامت Royal Matress در کنار سمت راست تشک درج شده
  • خدمات پس از فروش همه تشک در صورت بروز مشکل
  • تنوع محصول در تولید انواع تشک طبی فنری و اسفنجی
  • تولید محصولاتی بر اساس استاندارد های بین المللی
  • استفاده از ماشین آلات پیشرفته در ساخت تشک

اگر قصد خرید مجازی تشک رویال را دارید، مواظب باشید. سود جویان در قالب سایت های نا معتبر اقدام به فروش تشک های تقلبی به جای تشک اصلی می کنند. ما به شما خرید تشک رویال اصل از سایت گرم و نرم که دارای نماد اعتماد الکترونیک است، پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های تشک رویال

از جمله ویژگی های بهترین تشک رویال اصل، می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و ساخت به کمک فناوری روز دنیا اشاره کرد.

رویه:

در ساخت تشک رویال، از رویه هایی با الیاف پنبه خالص و ضدحساسیت استفاده شده است. از دیگر مشخصات ویژه این نوع تشک می توان به فناوری نانو و خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره کرد.

ارتفاع:

تشک های رویال در مدل های متنوع و با ضخامت مختلف برای افرادی با وزن های مختلف تولید می شوند.

تنوع:

این نوع تشک در سایز های متنوع در بازار موجود است تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین را خریداری کنند. انواع تشک یک و دو نفره، در سایزبندی مختلف و برای تخت خواب های استاندارد توسط برند رویال طراحی و تولید می شود.

فنرها:

در تشک های فنری رویال از فنر هایی با جنس بونل استفاده می شود که سختی بالا و قطرهای متفاوتی دارند. کنترل وزن و بازگشت آرام و ملایم فرد در زمان استراحت و خواب از مشخصات این فنرها می باشد.

محافظ فنر:

در برخی از مدل های تشک رویال، فریم فولادی نصب شده که از دفرمه شدن فنر درون تشک و ساختار کلی آن جلوگیری می نماید.

الیاف مصرفی:

در تولید تشک رویال اصل از الیاف پلی استر و پلی‌یورتان با کیفیت به کار می رود، ضخامت این الیاف در انواع مختلف تشک ها، متفاوت می باشد. به همین دلیل سبب شده تا تشک ها دوام، کیفیت و قیمت متنوعی داشته باشند.

شما می توانید بهترین تشک رویال اصل را با قیمت مناسب و گارانتی از فروشگاه اینترنتی گرم و نرم خریداری کنید. با خیال راحت و برای چندین سال از آن استفاده نمایید.

تشک طبی رویال اصل

یکی از تشک هایی که زیاد در بازار موجود می باشد، تشک طبی است. این تشک ها از نظر پزشکی کاملا متناسب با ارگونومیک بدن انسان ساخته شده اند. تشک طبی، تشکی استاندارد می باشد که از اسفنج های فشرده تولید می شود. این تشک به علت سفتی و انعطاف کمی که دارد، برای افراد دچار مشکلات دیسک کمر، گودی کمر، مشکلات گردنی، گرفتگی های عضلانی و… بسیار مناسب می باشد.

تشک طبی فشار وارده به ستون فقرات را کاهش داده و با ایجاد حالت استراحت در آن سبب کاهش دردهای عضلانی و دردهای مرتبط با ستون فقرات خواهد شد. تشک های طبی در مقایسه با دیگر تشک ها سفتی بیشتری دارد، البته نه به آن صورت که مثل زمین سفت باشد.

این نوع تشک فنر ندارد و با فوم، یونولیت یا اسفنج فشرده ساخته می شود و البته عمر کمتری در قیاس با دیگر تشک ها دارد. چون سفت و شکننده می باشد و بعد از مدتی جای حالت های قوس بدن بر روی آن ایجاد می شود.

تشک فنری رویال اصل

تشک های فنری رویال از جمله ساده ترین مدل های تشک هستند که به دلیل قیمت مناسبشان، خریداران زیادی دارند. این نوع تشک به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود: تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل.

تشک رویال با فنر متصل، متشکل است از تعداد بسیاری فنر که هر یک به صورت مستقل جابجا می شود. و اما تشک رویال با فنر منفصل نیز از تعدادی فنر متصل به هم تشکیل شده است که جابجایی هر یک به دیگری وابسته می باشد. از معایب این مدل تشک ها، عمر کم به دلیل ایجاد قوس در نواحی مرکزی می باشد.

تشک طبی فنری رویال اصل

تشک طبی فنری رویال، جزو محصولات ترکیبی این برند است که مزایای دو تشک طبی و فنری را دارا می باشد. از جمله ویژگی ها منحصر به فرد این نوع تشک می توان به طول عمر بالا و خواب راحت اشاره کرد که سبب محبوبیت آن در بین خریداران شده است. ساختار این تشک مانند انواع مدل فنری است با این فرق که جنس فنرها ضخیم تر می باشد. و نیز از لایه های اسفنج ریباند بیشتری در آن استفاده شده است. جنس پارچه رویه تشک طبی فنری از انواع مرغوب می باشد.

تشک رویال برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع تشک دارای تنوع بسیاری است و برای همه سنین و با هر وزنی مناسب می باشد. تشک های رویال با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است و بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. برای افراد دارای سلامت کامل جسمانی، خرید  تشک های طبی فنری اصل (فنر منفصل و فنر متصل) پیشنهاد مناسب تری می باشد. و گزینه مناسب برای افراد مبتلا به کمردرد و دیسک کمر، تشک های طبی رویال اصل خواهد بود.

معیارهای انتخاب بهترین مدل تشک رویال ؟

زمانی که قصد خرید یک تشک رویال خوب را دارید، باید در ابتدا به مواردی چون کیفیت تشک، سفتی یا نرمی، قیمت محصول و برند تشک توجه ویژه داشته باشید.

کیفیت تشک

تشک رویال اصل از مواد اولیه مرغوب تولید می شود. و نیز دقت در تولید تشک، توجه به اتصالات و دقت در دوخت پارچه و… در این برند بسیار با اهمیت می باشد. چون تشک های رویال توسط متخصصین کار بلد و مجموعه ای حرفه ای تولید می شود. مواد اولیه تشک رویال اصل شامل فوم، ابر، فنر، نمد و … می باشد که درون تشک قرار دارد.

سفت یا نرم بودن تشک

بعد از کیفیت تشک، توجه به سفتی و نرمی تشک نیز مهم است. قبل از خرید توجه داشته باشید که چه مدل تشکی با چه نوع درجه سفتی و نرمی مناسب شما می باشد. انتخاب و خرید مدل تشک فقط به حالت ایده آل بدن شما بستگی دارد، یعنی شما مایل هستید، محل استراحت شما سفت یا نرم باشد. برخی افراد مایل به خوابیدن در جای سفت هستند و یا به دستور پزشک باید از تشک طبی با درجه سفتی بالا استفاده کنند. که برای این افراد خرید تشک طبی رویال اصل پیشنهاد خوبی می باشد. در مقابل برخی هم مایلند محل استراحت شان نرم باشد و برای این افراد نیز تشک فنری رویال اصل می تواند گزینه مناسب تری باشد.

قیمت محصول

با بررسی محصولات مختلف موجود در بازار متوجه وجود اختلاف قیمت در میان محصولات خواهید شد. استفاده از متریال با درجه کیفی مختلف، در قیمت محصول نهایی تاثیرگذار است. اما مسئله مهم تولید محصول توسط مجموعه ای معتبر می باشد. برای مثال، کارخانه تشک رویال محصولات تولیدی خود را بر اساس میزان مواد اولیه به کار رفته در آن برای سال های مختلفی ضمانت می کند. بنابراین هر چقدر کیفیت تشک رویال بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. و خدمات پس از فروش آن نیز با توجه به محصول تغییر می کند.

خرید بهترین تشک رویال اصل آرزوی بسیاری از افراد است، اما فروشگاه اینترنتی گرم و نرم این آرزو را برآورده نموده است. شما می توانید انواع تشک رویال را از با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

بهترین مدل تشک رویال را از کجا خریداری کنیم؟

یکی از کارهای مهم برای خرید بهترین مدل تشک رویال اصل، خرید تشک از مراکز معتبر می باشد. سایت گرم و نرم در زمینه فروش انواع تشک رویال اصل فعالیت دارد، بنابراین شما  می توانید از خرید تشک رویال اصل از این مجموعه مطمئن باشید.

اگر به دنبال بهترین تشک رویال اصل هستید، جهت مشاهده و بررسی انواع محصولات خواب برند رویال می توانید به صفحه محصولات در سایت گرم و نرم مراجعه کنید. و نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و یا مشاوره با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *