دکوراسیون, مقالات

ایکیا در تهران کجاست؟

ایکیا در تهران و لوازمی که در آن عرضه می ‌شود این روزها به مورد جذاب و پرچالشی در فضای اینترنت تبدیل شده است. فضایی مدرن با لوازم کاربردی و مفید که طی سال ها مشتریان با سلیقه و خوش پسند را به خود جذب کرده است.
تنوع محصولات از یکسو و کیفیت و قیمت مناسب آنها از سوی دیگر، ایکیا و شعب آن را به مرکزی برای همه مشتریان با تنوع بالا در سلیقه و نیاز تبدیل نموده است.

جدیدترین نوشته‌ها: مبل راحتی جدید، زیبا، شیک، بادوام

در این مطلب:

• سری به فروشگاه‌های ایکیا در شهر تهران می ‌زنیم.
• از گوناگونی محصولات این مجموعه برایتان می ‌گوییم.
• به امتیازات یک فروشگاه برتر اشاره خواهیم داشت.
• از روش های فروشگاه ایکیا برای ارائه خدمات بهتر با هم گفتگو می کنیم.

با هم این متن را بخوانیم.

ایکیای جهانی را در تهران ملاقات کنیم!

شاید شما هم داستان آغاز به کار و رشد ایکیا را شنیده باشید. فروشگاه کوچکی در یک روستای سوئد که خیلی زود به مجموعه‌ای بزرگ و چند ملیتی و پس از آن جهانی تبدیل شد.
با آنکه در طی دوران مشخصی فروشگاه‌ های زیادی از این دست آغاز به کار کردند، اما تنها تعداد کمی از آنها توانستند به رشدی تا این حد زیاد برسند!

ایکیا طی سالها کار و تجربه توانسته ضمن حفظ کیفیت و گوناگونی، قیمت کالاهای خود را هم مناسب و در جایگاه اصلی نگه دارد.

ایکیا تهران نیز نمونه ای از همین عملکرد را به اجرا گذاشته است. شعب گوناگون و نمایندگی های ایکیا در کلانشهر تهران به خوبی توانسته‌ اند نیازهای مردم را به کالای باکیفیت تامین نمایند.
در ادامه مطلب همراه با شما سری به این مجموعه زده و با تنوع کالاهای آن آشنا می ‌شویم.

ایکیا در تهران: تنوع در محصولات را همراه با کیفیت تجربه کنید!

این روزها فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای، هایپر مارکت ‌ها و مجموعه‌ های مختلف عرضه کننده کالاهای مختلف در همه شهرها وجود دارند.
تعداد زیاد این نوع فروشگاه ‌ها کار خرید و دسترسی به کالاهای گوناگون را آسان کرده است. تا جایی که برای خرید انواع ملزومات نیازی به طی کردن راه طولانی یا جستجوی زیاد در فضای اینترنت نداریم.

اما با کیفیت پایین و قیمت‌های بالا چه می ‌توان کرد؟

این مورد تفاوت اساسی بین فروشگاه‌ های عادی با مجموعه قوی مانند ایکیاست. در این فروشگاه‌ می ‌توانید انواع کالا را با تنوع و کیفیت بالا به ‌طور همزمان تجربه کنید.
اما اگر بخواهید دلیل این تجربه موفق را بدانید، می ‌توانید به شیوه تولید و حمل کالاهای این فروشگاه رجوع کنید.
در ایکیا می توانید ملزومات مورد نیاز خود را در انواع مختلف تامین کنید.
از لوازم خانگی و دکوراتیو، وسایل آشپزخانه و ظروف، ابزار کار و هنر، انواع اکسسوری، تزئینات منزل و هزاران مورد دیگر هر چه بخواهید می توانید در ایکیا و شعب آن تهیه نمایید.

انواع میز و صندلی و مبلمان منزل و اداری و لوازم روشنایی از لوستر و آباژور و دیگر ملزومات نور پردازی نیز بخش دیگری از لوازمی هستند که این مجموعه با تولید و ارائه آنها نیاز و تقاضای بسیاری از مشتریان را در کشورهای مختلف دنیا تامین نموده است.

علاوه بر این موارد، انواع اکسسوری ها و تزئینات جانبی نظیر گل و گلدان مصنوعی و دکوراتیوهای ساده اما بسیار زیبا نیز بخش دیگری از مجموعه پرتنوع کالاهای ایکیا در تهران هستند.
امکان لیست کردن همه مواردی که این مجموعه در فروشگاه‌های خود عرضه می‌ کند در عمل و در مطلب به این کوتاهی وجود ندارد. تنوع این مجموعه به بیش از ۱۲۰۰۰ قلم کالا می رسد!
اما در فضای مجازی می‌توانید بسیاری از این اقلام را شناسایی کرده و از طریق اینترنتی خریداری نمایید.

ایکیا در تهران چگونه قیمت‌ها را کنترل می‌کند؟

با آنکه همه ما خواهان تهیه اجناس مرغوب و کیفی هستیم، اما در بسیاری موارد به ‌دلیل قیمت بالا یا در دسترس نبودن فروشگاه‌های عرضه کننده این امکان وجود ندارد.
این سوال همواره مطرح است که چگونه می ‌توان همزمان با کنترل قیمت، اجناس باکیفیت و مطلوب را در دسترس عموم قرار داد؟
ایکیا با انجام یک سری برنامه ‌ها موفق به این کار شده است.
یکی از این موارد مونتاژ و نصب قطعات کالا در محل است.

با این روش از هزینه ‌های حمل کالا به ‌طرز چشمگیری کم شده و قیمت نهایی به‌مراتب ارزان‌تر تمام می ‌شود. همزمان این امر به ایجاد اشتغال در مکانی منجر می ‌شود که فروش کالا در آن انجام می ‌گیرد.

به این ترتیب مشتریان، هم از قیمت راضی خواهند بود و هم بابت اشتغال آفرینی که ایکیا به وجود آورده رضایت خواهند داشت.
استفاده از متریال بومی نیز یکی دیگر از شگردهای این شرکت برای پایین نگه داشتن قیمت‌هاست. تنوع بی نظیر محصولات ایکیا با استفاده از مواد اولیه محلی فراهم شده و توانسته مشتریان را به خرید آنها تشویق کند.
سادگی و حذف هرگونه تزئینات اضافه نیز از دیگر روش ‌هایی است که ضمن زیبا و کاربردی کردن محصولات ایکیا، قیمت آنها را تا حد امکان کاهش داده است.

خرید محصولات ایکیا در تهران ، آسان، ارزان، فوری!

تهران شهر بزرگی است. به عبارت دیگر یک کلانشهر است. در این شهر فروشگاه‌های بزرگ برای خرید کالاهای مورد نیاز کم نیستند. اما کمیاب وجود فروشگاهی است که همه مزایا را یکجا داشته باشد!
لابد می پرسید همه مزایا کدامند؟
باید گفت ارزانی، کیفیت و در دسترس بودن ۳ مورد از مهم‌ترین این مزایا هستند.
یعنی جایی که کالای مورد نظرمان را آسان، با قیمت مناسب و از جنس خوب به دست بیاوریم!

این بدون شک همان موردی است که همه افراد خواهان آن هستند. البته زیبا بودن اجناس و ضمانت کیفیت هم از مواردی هستند که نمی توان به راحتی از آنها صرف نظر کرد!

خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی هم در آخرین وهله و با نهایی شدن هر خرید به مشتریان تعلق می گیرد. موردی که اطمینان افراد را بابت معامله انجام شده جلب می‌کند.
فروشگاه ایکیا و شعب آن در تهران همه این موارد را در فروش اجناس خود مد نظر دارند.
علاوه بر این مجموعه ایکیا تلاش کرده تا با ایجاد اشتغال در محلی که فروشگاه های خود را تاسیس کرده، ضمن پایین آوردن قیمت ها، شرایط بهتری نیز برای عرضه تولیدات خود فراهم کند.

ایکیا در تهران ، جمع بندی آنچه گفته شد!

کالاهای عرضه شده در ایکیا را اغلب ما دیده یا در منازل خود مورد استفاده قرار داده‌ایم.
کیفیت در عین ارزانی و سادگی در عین زیبایی را می توان در تک‌تک این محصولات مشاهده کرد.
هم چنین تنوع بالای تولیدات این مجموعه، دسترسی همگانی به این کالاها برای رفع نیازها را مهیا نموده است. در بسیاری موارد ایکیا بهترین ها را در قالب قیمت های مناسب و با بسته بندی و ارسال مطمئن به مشتریان عرضه می کند.

خدمات و پشتیبانی قوی نیز همواره بخش جدا نشدنی از سرویس های ایکیا بوده و هست.

پس اگر به دنبال تهیه کالاهایی مرغوب، زیبا و باکیفیت هستید، خرید از ایکیا تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این صورت علاوه بر کسب همه این مزایا از خدمات پس از فروش و گارانتی های مزبوطه نیز بهره‌مند خواهید بود.
ایکیا با کیفیت، ارزان و زیبا در خدمت شماست.

همچنین بخوانیددر این رابطه: ایکیا تهران ، تنوع در محصولات، مناسب در قیمت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *