انواع تشک

آیا با خرید تشک ارزان ضرر می‌کنیم

در این مطلب قصد داریم تا همراه با شما نکات مهم در خرید تشک ارزان را بررسی کنیم.
بدون شک وجود برخی اِلِمان ها و فاکتورهای بکار رفته در هنگام ساخت می‌تواند .بر قیمت تشک موثر بوده و آن را افزایش یا کاهش دهد.

اگر مایلید در مورد مزایا و معایب خرید تشک ارزان اطلاعات بیشتری کسب کنید .تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لابد شما هم تا بحال عبارت معروف “هیچ گرانی بی‌علت و هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست” را شنیده‌اید.
علل گرانی و ارزانی کالاها بدون شک از مواردی هستند .که میزان سود و زیان ما را در یک معامله تعیین می‌کنند.
مانند نوع و کیفیت مواد اولیه، تجهیزات ساخت و نیروی تخصصی که عملیات ساخت را انجام می‌دهند.
این موارد طی سال‌های اخیر و با صنعتی شدن کالای خواب بیشتر شده .و در مقیاس‌های بزرگ و تجاری به اجرا درآمده است.

آیا قیمت تشک حرف اول و آخر را در خرید آن می‌زند؟

تشک بزرگترین زیرانداز و از بخش‌های تعیین‌کننده راحتی و سلامت در بستر است.
یک تشک نرم و راحت می‌تواند تا حد زیادی بر کیفیت خواب شما اثر داشته .و آن را ارتقاء بخشد.
از رویه تشک تا فنرها و درونی‌ترین لایه‌های بکار رفته .در آن بسته به جنس مواد اولیه و درجه مرغوبیت آنها در فُرم‌گیری کلی محصول موثرند.

ارتباط این فاکتورها با یکدیگر نیز بر کیفیت کلی محصول موثر بوده و حدود آن را مشخص می‌کند.

مثلاً تشکی با رویه ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال مسلّماً بر محصولی غیر استاندارد با رویه ناسازگار با پوست و سیستم تنفسی برتری دارد .و رضایت خاطر و سلامتی بیشتری را برای کاربر فراهم خواهد آورد.
در مورد رویه، فنرها، اسفنج‌های مصرفی و سایر اجزاء سازنده تشک نیز روال کار به همین ترتیب است.
بطوری‌که در ساخت محصولات باکیفیت به هیچ عنوان از اجزاء بی‌هویت و تقلبی اثری نمی‌بینیم .و جزء‌به‌جزء چنین محصولاتی با کاربرد مواد اولیه منتخب و زیر نظر کارشناسان خبره همان رشته تولید می‌شود.

خرید تشک: چرا ارزان، چرا گران؟

بدیهی است .تهیه و تدارک کالای خوابی با استانداردهای بالا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است .و نیز بکارگیری نیروهای علمی و کارآموخته و کاربرد تجهیزات فنی را می‌طلبد.
همین موارد است که قیمت محصول نهایی را تعیین می‌کند .و می‌تواند باعث گران شدن قیمت شود.

اما فلسفه ارزانی یک تشک نیز شنیدنی است .و می‌تواند به عللی غیر از نامرغوب بودن آن نیز مربوط شود.

به عبارتی هر تشک گران قیمتی لزوماً نخواهد توانست رضایت خاطر شما را برآورده سازد . و ممکن است .محصولی با قیمت مناسب یا ارزان اتفاقاً همان مورد درخواستی شما بوده .و الزامات راحتی و سلامتی‌تان را برآورده سازد.
تنها به این شرط که خواسته‌های خود را به درستی بدانید .و ضمن مقایسه آنها با موارد موجود و قابل دسترس در بازار بهترین انتخاب را نمایید .شاید ذکر یک مثال موضوع را بهتر مشخص کند.

اگر بدانیم از تشک خود چه می‌خواهیم…

تصور کنید که با داشتن یک مورد مشکل پزشکی مثلاً درد ناحیه کمر تصمیم به خرید تشک گرفته‌اید.
اگر پیش زمینه انتخاب شما تجویز پزشکتان باشد کارتان تا حدود زیادی آسان خواهد بود .و احتمالاً با انتقال توصیه‌های متخصص ارتوپدی به فروشنده تشک خواهید توانست محصول مناسب را تهیه کنید.
اما در صورتی که این انتخاب بدون پیش‌فرض و تنها بر اساس اطلاعات شخصی خودتان باشد لازم است .تا دقت بیشتری در انجام این کار به خرج دهید .و ضمن تحقیق و مطالعه شخصی یا گرفتن راهنمایی از مشاوران این کار به مقایسه قیمت‌های مختلف موجود در بازار هم بپردازید.

چه بسا خرید تشک ارزان و مناسبی برای رفع مشکل کمردرد بسیار بیشتر و بهتر از محصولی گران‌قیمت اما بی‌ارتباط به مشکل شما بتواند برایتان مفید واقع شود.

به عبارت دیگر صحیح بودن انتخاب شما بیش از آنکه به قیمت تشک مربوط باشد .به دقت شما در شناخت و بیان الزامات بدنی و انتقال داده‌هایتان به مشاوران فروش تشک بستگی دارد.

شرایط خرید تشک ارزان کدامند؟

برای آنکه تشکی مناسب با داشتن شرایط لازم برای خود خریداری کنیم، قیمت تشک فقط یکی از فاکتورها محسوب می‌شود.
این روزها و با توجه به تورم اقتصادی موجود در بازار محاسبه دخل و خرج امری کاملاً معقول و ضروری است.
اما این صرفاً به معنای خرید کالای ارزان نیست. از طرفی هر محصول با قیمت بالا هم لزوماً نمی‌تواند نیازهای ما را برطرف کند.
پس بهتر است همزمان با در نظر داشتن قیمت تشک و بودجه‌ای که برای این کار مشخص کرده‌ایم .به سایر عوامل نیز توجه داشته باشیم.

پیش از خرید خوب است سری به سایت‌های فروش تشک بزنیم!

یکی از راههای موثر و مفید برای خرید تشک ارزان و البته مناسب سرکشی به سایت‌های فروش تشک است .که فرصت خوبی برای مشاهده انواع محصولات با قیمت‌های متنوع را در اختیار ما قرار می‌دهد.
در صفحات این سایت‌ها می‌توان مشخصات کالاها از جمله تشک را نیز براحتی دریافت و با یکدیگر مقایسه نمود.
هم‌چنین پیشنهادهای ویژه و حراج‌های گاه و بیگاه و فصلی، جوایز و موقعیت‌های خاص خرید نیز از ویژگی‌های این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است.

از دیگر مزیت‌های خرید تشک از طریق سایت‌ دریافت آسان و بی‌دردسر و رایگان مرسوله در کمترین زمان است که همراه با گارانتی ضمانت سلامت کالا به مشتری تعلق می‌گیرد.

از طرفی بارها رفت و آمد به بازار به منظور انتخاب و خرید تشک هم وقت و هزینه زیادی را صرف خود می‌کنند.
همه‌ی این موارد در محاسبه قیمت تشک باید در نظر گرفته شود . زیرا گاهی با جمع‌بندی این تخفیفات تشک مورد نظر شما ممکن است .نسبت به قیمت اولیه اعلام‌ شده به مراتب ارزان‌تر محاسبه شود.
به عبارتی صرفه‌جویی در هزینه رفت و آمد تا بازار، انتخاب آسان و آزادانه و نیز هزینه حمل کالا تا مقصد در مجموع می‌توانند قیمت تشک را به طرز باور نکردنی افزایش دهند.

هر چیز بجای خویش نیکوست…

آیا تاکنون با افراد ی برخورد کرده‌اید که بیشتر یا کمتر از نیاز خود اقدام به تهیه کالا می‌کنند؟
این نوع هزینه‌ها چه کم و چه بیش هر دو عیناً ضرر اقتصادی است.

برای مثال وزن و شرایط جسمانی در خرید تشک ارزان برای هر فرد بسیار موثر است.

اگر دارای جثه قوی و سنگین هستید بهتر است .با توجه به وزن و هیکل خود اقدام به تهیه ملزومات کالای خواب از جمله تشک نمایید. زیرا تشکی با ضخامت کم و سطح نرم و کم‌استقامت برای وزن شما کفایت نداده .و بزودی فرسوده می‌شود و علاوه بر این در مدت استفاده نیز راحتی لازم را نداشته .و باعث دفرمه شدن تشک و بدن شما هر دو می‌گردد .و با تحت تأثیر قرار دادن ستون مهره و کمر شما ایجاد درد و عوارض جانبی خواهد نمود.

حال تصور کنید که چنین تشکی را صرفاً بخاطر قیمت ارزان تهیه نموده باشید.

در این صورت مسلّماً بابت خرید تشک ارزان متضرر شده‌اید .و علاوه بر هزینه‌های درمان پس از مدتی تشکی فرسوده و پاره خواهید داشت .که شما را مجبور به هزینه بیشتر و خرید مجدد می‌نماید.
از طرفی اگر نسبت به وزن و جثه خود تشکی سنگین‌تر یا با تجهیزات اضافه خریده باشید باز هم ضرر کرده‌اید، زیرا در حالی که امکان صرف هزینه کمتر داشته‌اید .با خریدن تشک گران قیمت امتیاز خاصی بدست نیاورده‌اید.
پس بهتر است .پیش از اقدام به خرید تشک ارزان از تناسب درجه سفتی و ملزومات تشک با ساختار و نیازهای بدنی خود آگاه شوید.

تشک‌های اسفنجی، ارزان و راحت!!

اگر به دنبال خرید تشک ارزان و مناسب هستید یکی از گزینه‌های قابل دسترس انواع تشک طبی و اسفنجی هستند .که بخاطر حذف هزینه‌های فنربندی نسبتاً ارزان‌تر از انواع ترکیبی تمام می‌شوند.
هر چند لازم به گفتن است که انواع تشک بسته به نوع مصالح و تکنولوژی‌های بکار رفته قیمت‌گذاری می‌شوند .و برای مثال کاربرد فوم مموری یا لاتکس در جای خود بر قیمت تشک به طرز محسوسی می‌افزاید.

فنرهای متصل، از گزینه‌های خرید تشک ارزان …

یکی دیگر از مواردی که شما را به سمت خرید تشک ارزان راهنمایی می‌کند تشک‌های فنر متصل هستند .که ضمن داشتن قیمت مناسب از دوام بالایی نیز برخوردارند .که در دراز مدت از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و با داشتن درجه سفتی لازم می‌توانند از کمر، مفاصل و عضلات شما حین خواب نیز حمایت لازم را انجام دهند.
این نوع تشک‌ها با وجود داشتن اسم فنری از اسفنج‌های تعدیل کننده هم بهره‌مند هستند .که لرزش و خاصیت ارتجاعی اضافه را از تشک گرفته و به آن آرامش و ثبات می‌بخشند.

تشک مهمان و سفری و خرید تشک ارزان !!

تشک مهمان و سفری هم دو نمونه از مواردی هستند .که از ساختار نسبتاً ساده‌تری برخوردار بوده و معمولاً انواع ارزان نیز در میان آنها یافت می‌شود.
این‌گونه تشک‌ها ضمن داشتن راحتی و دوام لازم چندان گران قیمت نیستند.
این روزها نمونه‌های طبی و مدیکال از این تشک‌ها هم به بازار آمده .که با داشتن رویه مناسب و ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال، شما را حین خواب از نظر بهداشتی هم مورد حمایت قرار می‌دهد.
با تهیه‌ی انواع متناسب با نیاز خود از این تشک‌ها در حقیقت با یک تیر دو نشان را خواهید زد .و ضمن برخورداری از تشکی راحت در زمان سفر یا پذیرایی از مهمان نیز خواهید توانست از مزیت‌های آن استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *